روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

ساختمان بنیاد شهید به مرکز فوق تخصصی درمانی جانبازان تبدیل می‌شو

زریبافان:

ساختمان بنیاد شهید به مرکز فوق تخصصی درمانی جانبازان تبدیل می‌شود




خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ساختمان سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان ظفر به مرکز فوق تخصصی کلینیک درمانی جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران تبدیل می‌شود






به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، مسعود زریبافان در جلسه‌ای که با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و اعضا این کمیسیون در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، تأکید کرد: اجرای قانون و قانونی کردن تمام فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دوری کردن از اتخاذ تصمیمات و مدیریت‌های سلیقه‌ای از تأکیدات و سیاست‌های اتخاذ شده در چند ماه گذشته بوده است.

وی افزود: تشکیل هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران را که تاکنون انجام نشده بود و اجرای قوانین و مقرارت دقیق اساسنامه بنیاد شهید که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است نیز از توفیقات به عمل آمده در این مدت کوتاه است. همچنین درصدد هستیم برنامه محور کردن فعالیت‌‌ها جهت ارزیابی و تأثیرگذاری خدمات را در سال جاری اجرایی کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: رویکرد فرهنگی را در فعالیت‌ها به عنوان اولویت اساسی هدفگذاری کردیم و بزرگداشت و اعتلای مقام شامخ، منزلت و جایگاه ایثارگران را در جامعه به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی حذف تشریفات اداری، تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر کشور را از جمله اقدامات انجام گرفته در بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد و اظهار داشت: نباید هیچگونه مانعی در ارتباط مستقیم و چهره به چهره ایثارگران با خادمین شهدا و ایثارگران در هر رده پستی و مسئولیتی وجود داشته باشد و این موانع به صورت کلی از بنیاد شهید برچیده شده است.

زریبافان با اشاره به انتقال ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قبلاً به دلیل دوری راه و عدم دسترسی مناسب مراجعان به ساختمان اداری بنیاد شهید، مشکلات عدیده‌ای برای جامعه شاهد و ایثارگر کشور به وجود می‌آمد که با انتقال کامل ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران به خیابان شهید طالقانی امکان دسترسی ایثارگران تسهیل شده است و صرفه‌جویی بسیاری در هزینه و وقت این عزیزان صورت گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، وی در ادامه متذکر شد: تسریع در تصویب لایحه جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران موجب بهبود سطح خدمت رسانی به ایثارگران خواهد شد.

در این جلسه جعفرزاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز به اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و افزود: باید تمام امکانات و ظرفیت‌های نظام را جهت خدمت‌رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر بسیج کنیم.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آمادگی هرگونه کمک‌رسانی و همکاری در جهت سرعت بخشیدن به روند خدمات‌رسانی به ایثارگران را دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://rueree.notlong.com

سلام دوست عزیز داشتم تو گوگل سرچ میکردم که وبلاگ شما را دیدم . واقعا عالی هست خیلی لذت بردم.اگر خواستی به وبلاگ منم یه سر بزن. ممنونم اگر خوشت اومد لینکم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد