روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

بیانیه اولین همایش سراسری جانبازان نخاعی

بیانیه اولین همایش سراسری جانبازان نخاعی

اردیبهشت 89

 

با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب مقدس اسلامی برهبری امام خمینی (ره) علی رغم دلسوزی بعضی  از مسئولین نظام،تاکنون برنامه ای جامع که بتواند صدمات باقی مانده از انقلاب و جنگ را تا حد مطلوب جبران نماید بچشم نمی خورد. یکی از علل عدم موفقیت در خدمات، عدم شناخت و آگاهی از عمق جراحات و عوارض و مشکلات ناشی از آنست. بدین سبب و بدلیل پراکندگی نظرات و درخواستهای جامعه جانبازی، با درک ضرورت جمع بندی و دسته بندی مشکلات و راه کارها، ارزیابی و تدوین آن درقالب تشکلهای جانبازی، اقدام به تشکیل گروه های پیگیری جانبازان نخاعی نمودیم تا بتوانیم با کسب نظرات و پیشنهادات جانبازان نخاعی در سراسر کشور و انتقال آن به مسئولین تصمیم گیرنده، به بهترین راه حلها دست یابیم.


یکی از طرق آگاهی از نظرات اعضاء در هر تشکلی برگزاری همایشها و تعامل رودرو و مشافهی است.  بدین منظور پس از برگزاری همایش جانبازان نخاعی استان تهران در سال 87 ، این اولین همایش سراسری است که با حضور نمایندگان جانبازان نخاعی کشور برگزار می گردد.

امید است با سر لوحه قرار دادن خط مشی تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در سال 89 مبتی بر همت مضاعف مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران تمامی همت و سعی و تلاش خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات مصروف نمایند

از این رو دیدگاه ها و نقطه نظرات طرح شده در این همایش را در بندهای ذیل اعلام می داریم.


1- از تمامی مدیران در همه سطوح خواستاریم که با پاسداری از ارزشها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و ثمره خون شهیدان ، تلاش وافر خود را در نشر ، توسعه و انتقال آن به نسل آینده معطوف دارند.


2- از جامعه جانبازی می خواهیم با تاسی به همرزمان شهید خود ضمن حفظ روحیه ایثار و شهادت و اطاعت از منویات ولایت امر و حضور مستمر در عرصه های دفاع از آرمانهای و ارزشهای انقلاب اسلامی، در نشر و ترویج آن در جامعه کوشا باشند.

3- داشتن نگاه مساوی و برابر را به تمام اقشار جامعه ایثارگری لازمه ارائه خدمات عادلانه می دانیم.

4- عزت و اقتدار و برخورداری از شان شایسته جانبازان نخاعی در جامعه را در گروی تامین کلیه نیازهای اساسی و اولیه متناسب با نیازهای جانبازان می دانیم.

5- ارائه شناخت صحیح به جامعه از ایثارگران و جانبازان خصوصا جانبازان نخاعی را در برخورد مناسب مردم و مسئولین با این گروه از جانبازان ضروری می دانیم.


دستیابی به اهداف کلی فوق را در گرو تعامل و طرف مشاوره قراردادن گروه های جانبازان نخاعی توسط مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران می دانیم.

 

والسلام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد