روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

مجلس ایثارگران یا گروه ایرانگردی وجهانگردی؟!

مجلس ایثارگران یا گروه ایرانگردی وجهانگردی؟!


فاش نیوز - ایران گردی اعضای هیئت رئیسه گروه موسوم به مجلس ایثارگران بدون توجه به مشکلات ایثارگران ؛ این بار سفربه شهر بادگیرهای دیدنی!

این گروه که البته بخشی از جانبازان هستند بدون توجه به خوست های جامعه ایثارگری به عنوان هیئت رئیسه گویی برای خود شآنیت اجرایی قایلند و سفر های استانی راه انداخته اند .اینان به استان ها ی مختلف سفر می کنند و به دیدارهای رسمی وتشریفاتی می روند و غافلند که باید به وظیفه خود که آماده سازی مقدمات برگزاری انتخاباتی فراگیر از ایثارگران است عمل کنند.

مسئولان ونهاد های استان ها بخاطر احترامی که به شانیت حقیقی و ارزشی آنان دارند وبخاطر جانبازی آنان تحویلشان می گیرند ولی اینان باید خود به فکر مسئولیتی که در این شرایط بر دوش آنان افتاده باشند و در گیر بازی های اینچنینی نشوند.

پایگاه خبری بنیاد شهید (حیات) در خبری اعلام کرد مجلس ایثارگران صبح امروز در استان یزد حاضر و برنامه های مصوب خود را اجرا کردند.
به گزارش حیات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس ایثارگران کشور، در نخستین ساعات این سفر هیئت نمایندگان مجلس برای ادای احترام به مزار مطهر شهید آیت الله صدوقی شهید محراب رفته و پس از آن با آیت الله صدوقی امام جمعه یزد دیدارکردند.
هم اکنون نیز هیئت رئیسه و مجمع نمایندگان استان یزد در نشستی که در سالن تالار فرهنگ این استان برگزار شده به همراه استاندار و معاونان، ائمه جمعه و مدیران اجرایی این استان شرکت دارند که در ابتدای این جلسه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد به نمایندگان مجلس ایثارگران خیر مقدم گفته و ابراز مسرت و همکاری در حضور نمایندگان داشته است.

نظرات 4 + ارسال نظر
پارسا دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام
دوست عزیزی که این مطلب را نگاشته اید اینقدر نظر تنگ نباشید منتظر خروجی این سفر یا سفر ها باشید اگر نتیجه بخش نبود و فقط مثل سفر های آقا زاده ها که زیر آبی انجام میشه و کسی هم اعتراض نمیکنه فقط جنبه تفریح داشت اون موقع اعتراض کنید.
به قول معروف این نوشته شما قصاص قبل از جنایته و جای تامل داره

پارسا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

خروجی مهمه نوع سفر مهم نیست انشا الله که خروجی این سفر ها به نفع جامعه ایثارگری باشد

حسین بهاری پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
کارتون خیلی قشنگه.
فکر کنم در قسمت بالای قالب وبلاگتون بجای کلمه ی تریبونی، نوشته اید: تربیونی.
ببینید:
این وبلاگ گروهی تربیونی است برای انعکاس نقطه نظرات و یادداشتهای جانبازان
موفق باشید.

محمد مهدی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://sobhe14.blogfa.com/

سلام[گل]
13 رجب خجسته میلاد سراسر نور مظهر علم، عزت، عدالت، سخاوت و شجاعت اسدالله الغالی علی ابن ابیطالب (ع) بر شما مبارک باد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد