روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

جانبازان شیمیایی تهرانی به شورای شهر می روند

جانبازان شیمیایی تهرانی به شورای شهر می روند



عضو کمیته راهبردی تأثیر کاهش آلودگی هوا بر جانبازان شیمیایی از حضور جانبازان شیمیایی در

روز 8 تیرماه در صحن علنی شورای شهر تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سیدهادی کسایی زاده با بیان اینکه 6 هزار جانباز شیمیایی بدون درصد جانبازی همچنان با مشکلات زیست محیطی، آلودگی هوا و تأمین دارو و مسکن در کلان شهر تهران زندگی می کنند افزود: تعدادی از این جانبازان در یکسال گذشته شهید شده اند ولی به دلیل اینکه صورت سانحه و مدارک لازم برای احراز جانبازی نداشتند و کمیسیون پزشکی بنیاد شهید برای آنان درصدی تعیین نکرده بود همانند دیگر اموات تهرانی غریبانه به خاک سپرده شدند.

وی یادآور شد: قرار بود با تشکیل کمیته راهبردی تأثیر کاهش آلودگی هوا بر جانبازان شیمیایی دستگاههای مسئول اعم از وزارت بهداشت، بنیاد شهید، محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، وزارت کشاورزی و... دور یکدیگر جمع شده و چالشهای زندگی جانبازان شیمیایی در پایتخت را برطرف کنند ولی پس از سه جلسه، اختلاف نظرها سر باز کرد و هر سازمانی برای دفاع از منابع مالی و اعتباری خود به نوعی بار مسئولیت را بر دوش دیگری گذاشت.

کسایی زاده افزود: نیت و قصد ستاد محیط زیست شهرداری تهران به عنوان یک نهاد غیرمسئول در تشکیل این کمیته خیر بود ولی اینکه چرا سازمانها نمایندگان سطح چندم و بدون اختیارات اجرایی به این کمیته فرستادند قابل تأمل است.

عضو کمیته راهبردی تأثیر کاهش آلودگی هوا بر جانبازان شیمیایی در پایان گفت: با رایزنیها و تعامل با شورای شهر و پیگیریهای معصومه ابتکار و حسن بیادی شرایط حضور تعدادی از جانبازان شیمیایی تهران روز هشت تیرماه در صحن شورای شهر فراهم شده است و در این جلسه جانبازان با بیان مشکلات زندگی در تهران پیشنهادات خود را به اعضای شورای شهر و شهردار تهران ارائه می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد