روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

شرایط جدید کسر از خدمت فرزندان جانبازان



شرایط جدید کسر از خدمت فرزندان جانبازان
وی ، این کاهش خدمتی را برابر مصوباتی اعلام کرد که در چند سال اخیر از سوی این ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده است .

ایرنا: مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح گفت : فرزندان جانبازان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به ازای هر یک درصد جانبازی پدر، 21 روز از خدمت وظیفه آنان کسر می شود.

سرتیپ دوم پاسدار "موسی کمالی " افزود : همچنین فرزند رزمندگان دوران جنگ تحمیلی نیز به ازای هر ماه سابقه جبهه، 18 روز از خدمتشان کسر خواهد شد .

وی در مورد فرزندان اسرای جنگ تحمیلی نیز خاطر نشان کرد : فرزندان این افراد نیز به ازای هر ماه اسارت 15 روز از زمان خدمت سربازیشان کم می شود .

مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح ،‌بسیجیان را نیز جزو کسری خدمت ها اعلام کرد و گفت: بسیجیان فعال نیز به ازای هر سال عضویت در بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 45 روز تا سه ماه از مدت خدمت سربازی آنان کسر می شود .

وی تصریح کرد : حداکثر مدت زمان کسری خدمت این دسته از افراد 9 ماه خواهد بود.

وی، این کاهش خدمتی را برابر مصوباتی اعلام کرد که در چند سال اخیر از سوی این ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده است .

به گفته کمالی، تاکنون افراد پس از اعزام به خدمت سربازی ،‌اقدام به گرفتن مدارک در این رابطه می کردند که این امر مشکلاتی را برای ستاد کل نیروهای مسلح و این افراد ایجاد می کرد .

وی در ادامه افزود : بر اساس تصمیم های اتخاذ شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شدافراد قبل از اعزام به خدمت با مراجعه به پلیس به اضافه 10 مدارک خود را در این زمینه ارایه کرده و مدت کسری خدمت آنان محاسبه و در پرونده شان درج می شود .

کمالی ، افراد مشمول این طرح را بین 150 تا 200 هزار نفر اعلام کرد و گفت: مشمولان باید در مدت زمان مقرر شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای اخذ دفترچه اعزام به خدمت مراجعه و نسبت به محاسبه مدت زمان کسر خدمت اقدام کنند.

وی تاکید کرد : برای مشمولان غایب تسهیلاتی در نظر گرفته نمی شود .

نظرات 2 + ارسال نظر
داود دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://yaran1388.blogsky.com/

سلام
این خبر در فاش نیوز آمده که نتوانستم نظرم را آنجا بگذارم بنابر این خبر و کامنت را اینجا میگذارم به امید آنکه کسی پاسخگو باشد.

اردوی جانبازان دو چشم نابینای در مشهد مقدس
عضو شورای مرکزی خانه نور ایران از برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی جانبازان دو چشم نابینای سراسر کشور از 21 تیر تا 18 مرداد در مشهد مقدس خبرداد.
حمید جعفری در گفتگو با خبرنگار حیات با اشاره به این مطلب ،گفت:350نفر از جانبازان دو چشم ناابینای سراسر کشور به همراه خانواده های خود در این اردو شرکت می کنند و در برنامه های فرهنگی مختلف نظیر مسابقات فرهنگی،شب خاطره ومراسم مذهبی دعا و مناجات در جوار مرقد مطهر امام هشتم شرکت می کنند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها افزود:افزایش تعامل جانبازان نابینا با یکدیگر ارتقای سطح روحی جانبازان و خانواده های آنان از جمله اهداف برگزاری این اردو هاست که با استقبال چشمگیر جانبازان و خانواده های آنان روبرو شده است.
جعفری با اشاره به اینکه این اردوها در هفت دوره برگزار می شود،گفت:در هر دوره جانبازان و خانواده های آنان چهار شب در هتلی در نزدیکی مرقد مطهر امام هشتم اقامت می کنند .
وی در پایان اضافه کرد:نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای علمی مربوط به نابینایان درحاشیه برگزاری این اردوها برپا می شود.

سلام
مگر جانبازان نابینا چه فرقی با سایر جانبازان دارند؟
بحثی که مطرح است این است که این عزیزان از بودجه های تخصیصی بنیاد مثل سایرین استفاده میکنند و هر سال هم جداگانه برنامه های اینچنینی دارند! واقعا این عدالت است؟ وقتی خودمان اینطور تفرقه بین جانبازان میاندازیم از مسئولین چه توقعی داریم؟

پارسا چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ق.ظ

مدیریت محترم سایت
باسلام
اگه واقعاٌْ نظرات را مطالعه میکنید چرا نسبت به اصلاح غلط املائی ورودی سایت
که کلمه ؛تریبونی: اشتباهاْ ؛تربیونی ؛ خورده اقدام نمیکنید؟؟؟!!!!

سلام دست عزیز تشکر از دقت نظر شما ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد