روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

همه مسئولین به فکر مناسب سازی برای ما


همه مسئولین شبانه روز به فکر ما جانبازان و معلولین هستند همه همّ و غمشان ما هستیم


چرا؟ نمونه اش اینهاش


این دو خبر را کلیک کنید بخوانید یکی از شهرداری یکی از وزات کشور


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران خبر داد:
الزام مناسب سازی ساختمان‌های عمومی برای استفاده معلولان


مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران اعلام کرد:
انجام مطالعات مناسب‌سازی معابر شهری برای تسهیل تردد جانبازان


با این همه نمی دونم چرا هیچی در این کشور برای ما مناسب نیست

شاید به تعبیر اون نماینده مجلس ما زیاده خواهیم


نظرات 4 + ارسال نظر
ali4470 سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ


ایثارگران

ماده-48
به منظور استمرار توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جهت حفظ کرامت ایثارگران با اولویت عرضه منابع مالی، فرصت ها، امکانات و تسهیلات و امتیازات به ایثارگران (پدر و مادر، همسر و فرزندان شهدا و همچنین جانبازان، آزادگان و افراد تحت تکفل آنان) اقدام های زیر انجام می شود:
الف) تامین صددرصد سرانه درمانی بیمه پایه سلامت و درمان شامل بیمه همگانی و مکلمل برای ایثارگران و افراد تحت تکفل آنها و هزینه کامل درمانی خاص (صرفا برای بیماری های خا ص ناشی از جراحات منجر به ایثارگری) توسط دستگاه های اجرایی و در خصوص ایثارگران غیر شاغل توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران.
ب) کلیه دستگاه های اجرایی موظفند تا 20 درصد اعتبارات فرهنگی خود را با تایید معاونت صرف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمایند.
ج) به منظور کاهش هزینه های مهندسی ساخت مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه های اجرایی ذیربط مجاز به ارایه خدمات مربوطه بوده و خدمات ارا یه شده جایگزین خدمات مهندسی موضوع قانون نظام مهندسی ساختمان می باشد.
د) صددرصد هزینه تحصیلی فرزندان شهید و جانبازان بالای هفتاد درصد و آزادگان با سابقه حداقل پنج سال اسارت غیر شاغل توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و چنانچه شاغل باشند توسط دستگاه اجرایی مربوط تامین و پرداخت می شود.
ه) دولت مجاز است حمایت های مالی و حقوقی این قانون را از ایثارگران در امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به عمل آورد.
و) دستگاه های اجرایی م وظفند حداقل بیست و پنج درصد نیاز استخدامی خود را ا زمیان جانبازان بالای پنجاه درصد و آزادگان یا حداقل سه سال سابقه اسارت و فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد و آزادگانی که حداقل پنج سال سابقه اسارت دارند بدون الزام به رعایت شرط سنی، تحصیلی و آزمون تامین و اتبدا آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند.
ز) دانشگاه ها و مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی و وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموش پزشکی مکلفند حداقل 10 درصد اعضای هیئت علمی مورد نیاز خود را از بین جانبازان بالای پنجاه درصد و آزادگان با حداقل سه سال سابقه اسارت و فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد و آزادگان با سابقه حداقل پنج سال اسارت که دارای مدرک دکترای تخصصی می با شند حسب مورد از طریق استخدام و یا موافقت با انتقال کارکنان دیگر دستگاه ها یا تبدیل وضعیت کارکنان غیر هیئت علمی تامین و از ابتدا آنان را به صورت عضو هیئت علمی رسمی قطعی با احتساب سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی مرتبط و تاثیر آن در پایه و مرتبه علمی بدون الزام به رعایت شرط و آزمون استخدام نمایند. مسئولیت اجرای این حکم به طور مستقیم متوجه وزرا و روسای دستگاه های مذکور می باشد و مقامات یاد شده در این خصوص راسا مجاز به اتخاذ تصمیم می باشند. احکام و امتیازات این بند شامل اعضای هیئت علمی فعلی دارای شرایط فوق نیز خواهد بود.

ali4470 سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ

و) جذب نیروی انسانی و رسمی و پیمانی حداکثر تا پنج درصد مجوزهای استخدامی یک دستگاه به تشخیص بالاترین مقام دستگاه بدون نیاز به آزمون مجاز می باشد.
ز) تعیین و اعمال امتیازات شغل و شاغل و فوق العاده های مربوط به ایثارگران (جانبازان، آزادگان، رزمندگان و فرزندان شهید) و اجرای سایر احکام قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد آنان می تواند به گونه ای صورت گیرد که دریافتی آنان بابت ایثارگری کاهش نداشته و امتیازات قانونی نظیر عدم نیاز به شرکت در آزمون های استخدامی و شرط سنی و تحصیلی کماکان اجرا و اعمال گردد. مناطق جنگ زده موضوع بند 2 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری توسط دولت تعیین می شود

داود سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://yaran1388.blogsky.com

سلام

عزیزم شما سالهاست که زیادی هستید نه زیاده خواه!!!

چقدر این مسئولین محترم در لفافه این را بگویند و شما و ما متوجه نشویم عزیز دل برادر!

پارسا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ

داوود جان حرف آخر را زدی دمت گرم
بسسسسسسسسسسسسسه از بس این شعارها رو شنیدیم خسته شدیم
دیشب خونه یه جانباز قطع دو پا بودم میدونی چی میگفت :
میگفت من رفتم بچمو کلاس شنا ثبت نام کنم گفتن 50هزار تومان بده اما کارمند بنیاد مجانی تو همون کلاس بچشو ثبت نام کرده چون کارمنده به نظر شما این حقه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد