روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

یک نماینده مجلس درروزجانباز به جانباز دفاع مقدس اخطارداد!

فاش نیوز - یک نماینده مجلس انتقاد خیرخواهانه یک جانباز سرشناس دفاع مقدس را که به مناسبت روز جانباز مهمان مجلس بود  نیز برنتافت وبا در زیرسوال بردن مجلس دانستن آن اخطار آئین نامه ای صادر کرد.



به گزارش کیهان,مجتبی شاکری جانباز دوران دفاع مقدس دیروز با حضور در مجلس طی سخنانی ضمن اشاره به فتنه 88 و عملکرد مجلس در این باره خطاب به نمایندگان گفت: ما بیشتر از اینها از شما انتظار داشتیم.
این رزمنده دفاع مقدس که از ناحیه دو چشم و دو دست جانباز است و به مناسبت مراسم تقدیر از جانبازان در صحن علنی حضور یافته بود، اظهار دا شت: امروز سخن گفتن از ایثار یعنی سخن گفتن از جان مایه ارزش هایی که امام (ره) برای ما به ارمغان آورده اند. دشمنان ما امروز عمق استراتژیک ما که همان ایثار است را نشانه رفته اند که ما باید در برابر آنها هوشیار و بیدار باشیم.
شاکری افزود: امروز آنچه که فتنه را تئوریزه می کند اندیشه اومانیسمی است که باید ریشه آن را در نهضت تولید علم به چالش کشید.
وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات ما بیشتر از شما انتظار داشتیم و لذا باید درس ها و عبرت های بزرگ را مدنظر داشته باشیم. خانواده شهدا و ایثارگران به مجلس چشم دوخته اند تا اندیشه بلند امام در تمام مصوبه های آنها ظهور و بروز یابد.
این سخنان شاکری، باعث عصبانیت کواکبیان نماینده اقلیتی سمنان شد.
وی در تذکری آئین نامه ای مدعی شد با سخنان شاکری مجلس زیر سوال رفت.

گفتنی است برادرعزیز آقای "مجتبی شاکری ،جانباز 70درصد دوچشم نابینا ودودست قطع دفاع مقدس کهتصویر خبر نیز متعلق به ایشان است از جانبازان نخبه وفرهیخته واستاد دانشگاه و پژوهشگر مسایل اجتماعی است.

کسانی که درماه های اخیر ودرایام فتنه حتی برای برهم زنندگان امنیت جامعه و ضدانقلابیون حق آزادی بیان و فتنه گری قائل بودند چطور خود را به مثابه تمام مجلس قلمداد می کنند و به خود اجازه می دهند کوچکترین گلایه جانبازی را که تمام وجود خود را نثار این انقلاب کرده و درحالی که میهمان مجلس هم بوده اهانت به مجلس بدانند و با شدید ترین وجه نسبت به او اعتراض کنند.

اینطور افراد که درمقابل کسانی که در ماه های گذشته مرتکب جنایت های جبران ناپذیرعلیه انقلاب ونظام وجامعه شده اندولی فضا را برای بهترین فرزندان این امت تنگ می کنند وجو خفقان ایجاد می کنندباید بدانند فاش نیوز رسالت خود را درقبال مظلومیت های ایثارگران انقلاب اسلامی ایفا خواهد کرد.انشاالله


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی اسلامی پناه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

از کواکبیان و این قماش نماینده ها انتظار دیگه ای نداشته باشید..!؟

محمد حسن غلامعلیان چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

بنام خدا
شور عاری از تفکر وسرخوردگی باعث می گردد تا استاد فلسفه ودکترای علوم سیاسی، خانه ملت را بیت مرحوم ابوی بداند ودر برابر کلام وزین یکی از کسانیکه بیشترین هزینه را پرداخته تا امروز بعضی به اصطلاح اساتید برکرسیهای آن تکیه بزنند وتحمل شنیدن حقایق را نداشته باشند.
آیا گفتن اینکه امروز سخن گفتن از ایثار یعنی سخن گفتن از جان مایه ارزشهایی که معمار کبیر انقلاب برای ما به ارمغان آورده اند ودشمنان ما عمق استراتژیک این ملت را که همان ایثار است نشانه رفته اند وباید هوشیار باشیم ونگذاریم اندیشه خود محوری برماغلبه کند سخنی نابجاست؟
آیا درخواست اینکه انتظار ما از شما این بود که همنوا با سران فتنه وحامیان مزدور آنها نشوید توقع نامعقولی است ؟
شما را چه شده است که چنین آشفته گردیده اید وصندلی وخانه ای را که می دانید دیگر به آن تعلق ندارید ومالک آن امثال شاکریها هستند دارالخلافه خود می دانید و نسبت به مواضع و سخنان دلسوزانه شاکری که میهمان خانه خود بوده است تذکر آیین نامه ای داده و منت بر سر اسوه عزت ملتی نهاده وعصبانی می شوید وگستاخانه می گویید حالا که مجلس اجازه صحبت به این دوستان داده ، شایسته بود که ایشان هم در میان سخنانش از مجلس انتقاد نمی کرد .
سخنان شاکری انتقاد نبود ، هشداری بود به کسانیکه راه ولایت را گم کرده اند.
شاید شما ودوستان اندکتان تصور کرده اید که مجلس از کعبه و مسجد هم مهم تر است!اگر پاسخ شما مثبت است بفرمایید نظام اسلامی مهم تر است یا مجلس؟ حتماً خواهید گفت نظام اسلامی، اما عملتان در طول یک سال گذشته نشان داده که از نظرشما هیچ یک از مواردی چون نظام اسلامی ، مجلس ، کعبه و مسجد برای شما مهم تر از حزب و جریاناتشان نیست .
آقای دکترای علوم سیاسی ، امثال شاکری اگر دو چشم و دو دستشان را دادند سر وپا هم دارند تا بدهند ونگذارند زخمی بردل رهبرشان بنشیند .
سالهاست مدعی هستید که آزادی بیان ندارید ومعتقدید که« آزادی یعنی اینکه حکومت از آن ما و برآمده از اراده مردم باشد و بتوانیم حرف بزنیم، فکر بکنیم و آن را بیان کنیم. مردم می‌خواهند هویت داشته باشند، فکر کنند، بیانشان و اجتماعاتشان آزاد باشد.» تقاضا می کنم آستانه صبرتان را بالا ببرید ، امروز شاکری تذکری دوستانه داد، فردا باید پاسخگوی آن باشید که چرا از تریبون خانه ملت بارها به حمایت از فتنه گرانی پرداختید که دشمنان این ملت برایشان کف زدند و سوت کشیدند .
همنوا شدن با خاندانی که ثروت مردم را به یغما بردند وهنوز برسرتقسیم آن دعوا دارند یا ورشکستگان سیاسی که به کشورهای غرب پناهنده شده اند وهر روز جلسه می گذارند تا مردم را زیر فشار تحریمها قرار دهند و وعده حمله نظامی به ایران را می دهند قطعاً کاری ناثواب است ومسلماً ملت جان برکف ایران اسلامی پاسخ تمام کژیها را با توکل بر خدای بی همتا قدرتمندانه خواهد داد وآن روز دیر نیست. والسلام علی من التبع الهدی

تیر ماه 1389 هجری شمسی
محمد حسن غلامعلیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد