روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

توضیح دبیر اجتماعی روزنامه تهران امروز


توضیح سردبیر اجتماعی روزنامه تهران امروز


با عرض سلام و تبریک نیمه شعبان در خصوص مطلب شما برادر عزیزم نکاتی را به استحضار می رسانم .

در تاریخ 31 تیر ماه در ستون سمت چپ صفحه 15 روزنامه خبری در مورد رئیس هیات انجمن دفاع از حقوق مصدومان شیمیایی سردشت منتشر کردیم که از بنیاد شهید درباره آمار مصدومان شیمیایی گله کرده بود که من فایل ان را به پیوست تقدیم می کنم.
فردای همان روز خبری در مورد ... در همان ستون کار شده بود و متاسفانه به دلیل سرعت و عجله در کار خبر و البته سهل انگاری غیر عمد. در تصحیح و نمونه خوانی به سرکلیشه توجه نشده بود که باید تغییر می کرد
در کار روزنامه به خاطر سرعت در کار، گاهی اشتباهاتی روی می دهد که اصلا عمدی نیست. اما این اتفاق بدی بود و نباید  می افتاد و وقتی ما هم فردای چاپ دیدیم همگی متاثر شدیم و اگر هم سکوت کردیم و توضیح و پوزشی ننوشتیم به این خاطر بود که فکر کردیم انتشار آن باعث گسترش آن خواهد شد لذا تصمیم گرفتیم ضمن دقت بیشتر به صورت عملی جبران مافات کرده و بیشتر به اخبار جانبازان عزیر و مشکلاتشان توجه کنیم.برای همین از دیروز ستون جانبازان را به عنوان ستون ثابت تعریف و از این پس خبرها و مشکلات جانبازان را منعکس خواهم کرد.
بنده مسئول این ماجرا هستم چون دبیر اجتماعی هستم . بنده حقیر دو سال در دفتر ادبیات و مقاومت حوزه هنری در کنار آقایان بهبودی و سرهنگی و قزوه و محمد حسین جعفریان به جمع آوری آثار بچه های جنگ می پرداختم .  سالهاعضو بسیج سیده الشهداء اسلامشهربوده ام .3 سال در گروه تلویزونی سپاه پاسداران در مورد جنگ برنامه ساختم.
کارم در روزنامه نگاری را در صفحه جبهه و جنگ روزنامه جمهوری با آقای علوی شروع کردم . و خانواده شهید هم هستم.
می خواهم بگویم من همیشه به بچه های جنگ ارادت قلبی داشته و دارم . آن اتفاق بد واقعا غیر عمد بود. ولی خیلی متاسفم که این اتفاق افتادو واقعا از شما و همه بر و بچه های جنگ پوزش می خواهم. اما اگر این پوزش مرا  نپذیرفتید من حاضرم از فردا خودم در خواست اخراجم را بدهم . یا هر حکمی که شما بدهید با جان و دل بپذیرم.
با نهایت احترام و عرض ارادت به همه شما جانبازان بزرگوار
یا حق
برادرکوچکتان اکبر هاشمی

نظرات 3 + ارسال نظر
جانباز شصت درصد چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

کسی که به اشتباه غیر عمدی معترف است و تقاضای عفو دارد مروت و مردانگی دارد بچه های جبهه و جنگ دلی به وسعت دریا دارند و قطعا از این اشتباه می گذرند

پارسا چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ

با سلام و تشکر از آقای اکبر هاشمی به خاطر شهامت و صداقتشان
امید که روز ی برسد که تمام مدیران ما اشتباهاتشان را اول بفهمند و قبول کنند و سپس در پی اصلاح خود برآیند

داود حیدری چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://yaran1388.blogsky.com

سلام حاج علی آقا

خدا به این آقای هاشمیان جزای خیر بدهد انشاالله

و ایکاش سایر مسئولین هم اندکی از این اتفاق درس بگیرند

متاسفانه مسئولین مخصوصا در بنیاد شهید خیلی عادت به شنیدن ندارند چه رسد به پاسخ صادقانه و پذیرفتن اشتباهات که البته کم هم نیستند

ولی جناب هاشمیان این شجاعت را داشتند که صادقانه اشتباه خویش را بپذیرند و این بسیار ارزشمند است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد