روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

اعتراف به فرمایشی بودن مجلس ایثارگران

فاش نیوز - دبیر تشکل موسوم به "مجلس ایثارگران" سرانجام با اذعان به بی اعتمادی ایثارگران به این تشکل از برگزاری انتخابات واقعی وسراسری تاپایان امسال خبرداد.

دبیر تشکل موسوم به مجلس ایثارگران با بیان این که در هشتمین جلسه شورای هماهنگی و نظارت مجلس ایثارگران، پیش‌نویس آیین‌نامه انتخابات مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت اظهار داشت: برگزاری این انتخابات، حس بی‌اعتمادی که بعد از برپایی دور نخست مجلس ایثارگران به وجود آمده بود را کاهش می‌دهد.

غلامرضا جوکارگفت: در این انتخابات هیچ محدودیتی برای حضور جانبازان وجود ندارد و جانبازان زیر 25 درصد نیز می‌توانند در انتخابات دور دوم مجلس ایثارگران شرکت کنند.

جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» گفت: در هشتمین جلسه شورای هماهنگی و نظارت مجلس ایثارگران، پیش‌نویس آیین‌نامه انتخابات مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که پیش‌نویس آیین‌نامه مجلس ایثارگران از طریق بنیاد شهید به اطلاع آحاد ایثارگران در سراسر کشور به خصوص تشکل‌های ایثارگری، جامعه معتمدین معین و مجمع نمایندگان ایثارگران استان‌های سراسر کشور برسد تا ایثارگران پیشنهادات خود را به دبیرخانه مجلس ایثارگران ارسال دارند.
جوکار با بیان این که پیش‌نویس آیین‌نامه انتخابات مجلس ایثارگران بر روی سایت مجلس قرار خواهد گرفت، گفت: دبیرخانه مجلس ایثارگران نیز بعد از بررسی این نظرات و مشورت با کارشناسان اقدام به تدوین یک آیین‌نامه قوی با رعایت اصول انتخابات خواهد کرد تا ایثارگران بتوانند در یک انتخابات آزاد و فراگیر، کاندیدای مورد نظر خود را برای دور دوم به مجلس ایثارگران بفرستند.
دبیر مجلس ایثارگران کشور اضافه کرد: دبیرخانه مجلس ایثارگران از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت و همه تشکل‌ها و نهادهای مرتبط با ایثارگران می‌خواهد تا هرگونه طرح و پیشنهاد خود را در خصوص تصویب آیین‌نامه مجلس و نحوه برگزاری انتخابات را از طریق سایت مجلس ایثارگران یا تلفن 88306826 به دبیرخانه مجلس ایثارگران ارسال کنند.
وی خاطر نشان کرد: در صورت تمایل تشکل‌ها، سازمان‌ها و نهادهای ایثارگری، مجلس ایثارگران آمادگی برگزاری جلسات حضوری به منظور گفت‌وگو و تبادل‌نظر با ایثارگران را دارد.
جوکار با بیان این که انتخابات دور دوم مجلس ایثارگران با برگزاری انتخابات فراگیر با حضور همه ایثارگران کشور خواهد بود، اظهار داشت: هنوز زمان قطعی برگزاری این انتخابات مشخص نشده است اما قطعاً تا سه ماهه آخر سال جاری، انتخابات مجلس ایثارگران برگزار شده و تا اسفند ماه نمایندگان ایثارگران وارد مجلس می‌شوند.
دبیر مجلس ایثارگران کشور با بیان این که برگزاری این انتخابات، حس بی‌اعتمادی که بعد از برپایی دور نخست مجلس ایثارگران به وجود آمده بود را کاهش می‌دهد، گفت: در این انتخابات هیچ محدودیتی برای حضور جانبازان وجود ندارد و جانبازان زیر 25 درصد نیز می‌توانند در انتخابات دور دوم مجلس ایثارگران شرکت کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که در دوره‌های بعدی مجلس ایثارگران کشور، شاهد حضور همه ایثارگران از جمله رزمندگان باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.sofiya2006.blogfa.com

سلام رزمندگان بسیجی را ایثارگر نمیدانند وبرای آنانیکه درجبهه هابودند هیچ ارزشی قائل نیستند چندین سال است که سرایدار مدرسه هستم وازهیچگونه خدمات ایثارگری بهره مند نیستم درصورتیکه 36 ماه جبهه دارم چرا نسبت به ایثار تبعیض قائل میشوید ازنظرمسئولین نظام ایثارگران یعنی خانواده های معظم شهدا وجانبازان وآزادگان آنها جای خود اما بسیجیانیکه رزمنده هستند جزء ایثارگران حساب نمیشود یکم به فکر آنان هم باشید آنها هم ازجانشون مایه گذاشتند وحالا مسئولین باید به وظیف شان عمل کنند جفادرحق بسیج به نفع کشورنیست هرچیزی که درمجلس تصویب میشود مربوط به جانبازان وآزادگان هست . بسیجی رزمنده جایی درمصوبات ندارند . والسلام . رونوشت به همه مسئولین و دلسوزان به نظام .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد