روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان بمناسبت روز قدس

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان طی بیانیه ای بمناسبت روز قدس ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل و اعلام تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، عموم مردم بخصوص جانبازان و خانواده محترم شاهد و آزاده را به حضور پرشور در مراسم راهپیمایی روزقدس و شرکت در نمازجمعه فراخواند.

بگزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

« مسلمانان، روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشور های اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سردهند، هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد،اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فراخواهد گرفت.»                                 
امام خمینی «ره»

 

حماسه‌ی روز قدس یادآور فریاد خروشان امام راحل (ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه درکشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه‌ی بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده تر ساخته است.
مردمی که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پایمردی نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ی شهادت طلبی و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه‌هایشان از شرف و کرامت انسانی و ارزش‌های مقدس اسلامی‌شان جانانه دفاع نموده و از سرزمین مادری و دینی خویش پاسداری و حفاظت می‌کنند.  
قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل ، و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.
در این روز بزرگ، قدرت خداوند درگام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد.
روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که درتوحش و درنده خویی روی هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده اند.
انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان مقارن با لیالی قدر جهت تحقق آرمانهای امام راحل  (ره) مبنی بر اینکه اسراییل باید از بین برود ،و به اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت آیه‌الله خامنه‌ای از تمامی جانبازان و خانواده معظم شهداء و ایثارگران خصوصا جانبازان نخاعی دعوت بعمل می آورد تا در راهپیمایی پر شکوه روز قدس شرکت نمایند تا بدینوسیله ضمن ادای دین خود موجبات دلگرمی مردم مقاوم فلسطین و غزه را فراهم آورند.

ضمنا به اطلاع می رساند پارکینگ بنیاد در خیابان طالقانی برای پارک خودروی جانبازان ویلچری در نظر گرفته شده و راس ساعت 11 صبح از محل مذکور راهپیمایی جانبازان و خانواده های محترم شهداء و ایثارگر آغاز خواهد شد.


انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان
نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://7danlod.blogfa.com

سلام[لبخند]
وبلاگ خیلی قشنگی داری حتما به کارت ادامه بده[قلب]
نظرت درباره ی تبادل لینک چیه
پیچ رنکم 2 هست و همچنین آمار روزانه ام 6000 +می باشد[خونسرد]
اگر موافقی منو با نام
×××هفت دانلود×××
لینک کن و بعدش بهم خبر بده تا لینکت کنم [چشمک]
http://7danlod.blogfa.com

وب میزبان چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ http://webmizban.com

میزبانی وب و طراحی وب سایت با قیمت بسیار مناسب...خدمات ویژه برای وبلاگ نویسان...تبدیل وبلاگ شما به وبسایت با قیمتی مناسب....همین امروز اقدام کنید
www.webmizban.com
[گل]

Roozbeh پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.birjandnews.com

http://www.birjandnews.com

ساسان م پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد