روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

تحصن یک جانباز مقابل بنیاد شهید

یک جانباز 70 درصدی نخاع گردن از بعد از ظهر سه شنبه مقابل بنیاد شهید تحصن کرده است.

به گزارش خبرنگار«فردا» آقای روحی که سال 66 در منطقه فکه و طی یک عملیات شناسایی جانباز شده، از عمل نکردن بنیاد جانبازان به وعده های خود و بلاتکلیفی جانبازان برای ورود ماشین های مخصوص جانبازان انتقاد دارد.



او با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر معافیت جانبازان از حق گمرک برای واردات اتومبیل اتوماتیک ویژه جانبازان تا سقف 40 میلیون تومان و مخالفت مجلس با این مصوبه و سرگذشت نا معلوم این موضوع تاکید کرد که در حال حاضر گمرک اجازه واردات ماشین به ما را نمی دهد و مشخص نمی کند که چه ماشینی می توانیم وارد کنیم.

روحی در همین ارتباط افزود که تعدادی از جانبازان فیش های معافیت گمرکی خود تا سقف 40 میلیون تومان را به خاطر همین بلاتکلیفی با قیمت های 10 – 15 میلیون تومان فروختند.

این جانباز 70 درصدی همچنین افزود: ایران خودرو قرار بود به ما ماشین پژو بدهد. به همین خاطر گفتند تعهد بدهید که ماشین را تحویل گرفتید هیچ اعتراض و ادعایی نداشته باشید. ما هم نمی دانتسیم تعهد برای چیست. تا اینکه فهمیدیم به جای پژوهای 18 میلیونی می خواهند پژو 405 با قیمت 12 میلیونی بدهند. یعنی به اسم جانبازان ماشین 18 میلیونی وارد کنند و به جای آن ماشین 12 میلیونی به ما بدهند!

روحی که هیچ کدام از وعده ها را عملی شده ندیده، تصمیم گرفته که از بنیاد شهید و امور جانبازان وام بگیرد تا بتواند ماشین ویژه جانبازان بخرد.

او که از بعد از ظهر دیروز مقابل بنیاد شهید با حالتی دراز کش و با پاهایی بدون حرکت روی یک تشک دراز کشیده، می گوید شب آقای شاه حسینی از مدیران بنیاد آمد پیشم و گفت که 12 میلیون وام می دهیم و 12 میلیون بلاعوض. من هم دستش را بوسیدم.

اما امروز(چهارشنبه) که آمدم گفتند فقط می توانیم 12 میلیون وام بپردازیم. من هم گفتم من وام نمی خوام چون با 12 میلیون نمی توانم ماشین بخرم. دیشب به خاطر وعده شما دستتان را بوسیدم حالا شما هم دست مرا ببوس تا من بروم و هیچ گاه اطراف بنیاد شهید پیدایم نشود. اما شاه حسینی گفت که برو هر کاری می خواهی بکن.

نظرات 4 + ارسال نظر
raman host جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.ramanhost.com

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
معلوم که واسه این وبلاگ خیلی زحمت کشیدی

راستی من واست یک پیشنهاد دارم
شما که در هفته یک زمانی رو واسه بروز کردن این وبلاگ می زاری
چرا به فکر راه اندازی یک سایت با امکانات بیش تر واسه خودت نیستی
حداقل اگر سایت داشته باشی دیگه مجبور نیستی برای آپلود یک عکس هزار بار توی اینترنت بچرخی
تازه بعد از اینکه سایتت راه اندازی شد می تونی از همون روز اول کسب درآمد کنی
قیمت راه اندازی یک سایت عالی با یک گیگ فضا (هاست) با سرعت نامحدود فقط 30 هزار ت هست

من خودم در زمینه فروش فضاهای اینترنتی (هاست) فعالیت می کنم و می تونم
با 30 هزار ت که حتی پول یک گیگ هاست هم نیست برای شما یک سایت عالی با یک گیگ هاست خیلی خوب طراحی کنم
سایتی که برای شما طراحی می کنم یک سایت با سیتم مدیریت محتوای فارسی هست که مثل وبلاگ , شما می تونید سایت خود را به زبان فارسی مدیریت کنید
با این فرق که توی سایت شما هزاران امکانات بیش تری دارید
شما می تونید هر نوع سایتی راه اندازی کنید مثلا سایتی با موضوع وبلاگ خودتون یا سایت دانلود نرم افزار یا سایت موزیک یا دانلود قالب وبلاگ یا موبایل یا عکس یا فیلم یا بازی یا سایت خبری یا فروشگاه اینترنتی بدون محصول از شما راه اندازی کنید

نگران این موضوع نباشید من در این زمینه هم به شما راهنمایی می دهم
در ضمن یادتون نره که شما از همون روز اول راه اندازی سایت می تونید کسب درآمد کنید
چطوری ؟ نیاز به آموزش داره --- آموزش هم رایگانه

من فقط از شما دوست عزیز تقاضا دارم که اگه دوست داشتی توی سایت من ثبت نام بکن تا من از این طریق بتونم به شما خدمت کنم
www.ramanhost.com

دوست من اگه سوالی داشتی می تونی با من تماس بگیری یا اس ام اس بفرستی یا توی سایت من از بخش ارتباط با ما سوال خودتو مطرح کنی

09195550020

محمد مهدی شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://sobhe14.blogfa.com/

سلام
متاسفم
از کجا به کجا سقوط کردیم؟! فکر، اراده، تصمیم، حق طلبی، ظلم ستیزی و ... همه را از ما گرفتند و سرگرممان کردند.

پارسا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام
تا کی انتظار و بی احترامی را تحمل باید کرد
دستی بجنبانید و انقلابی راه بیندازید صاحب منصبان ایثارگران

امیر چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام منم جانباز 40% می باشم متاسفانه این کشور با کشورهای دیگر که برای جنگ کوشش کردند وجان خودشون را گذاشتن این دولت مرادن خجالت نمی کشند که به داد جانبازان نمی رسند من خودم ماهی 100قرص اسپرین کدیین وهمسرم بیمار خاص است و.دو فرزند کوچک دارم در بد ترین شرایط زندگی می کنم حقوق که هیج یه ماشین با وام بمن نمی دهند تا کار کنم این چه رسمی است ایا واقعا دیگه جنگ نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد