روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

نحوه ارتباط با مشاور فرمانده کل سپاه در امور ایثارگران

برای ارتباط با برادر جانباز سردار صفری،  

  

 

مشاور فرمانده کل سپاه در امور ایثارگران  و طرح مشکلات و درخواست ها و اخذ راهنمایی های لازم می توان با شماره های زیر ارتباط گرفت 

 

تلفن: 

 

  - 33242053 -  35232422  

 

نمابر :   

 

77468795

 

پیامک: 

 

3000990033

نظرات 11 + ارسال نظر
متهم به حضور دردفاع مقدس چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام

بنده جانباز و بازنشسته سپاه هستم چند روز پیش برای سردار صفری پیامک دادم و تقاضای کمک (راهنمایی) نمودم گفتم از جنس خودمونه حتما ما را درک میکنه متاسفانه حتی به خودش زحمت نداد جواب سلامم را بدهد
به نظر شما اشکال از آمریکاست؟

دوست عزیز ایشان مشکلات درمانی زیادی دارند جدیدا پیوند کلیه زده اند و از منزل بیرون نمی آیند مطلبی که به ایشان می رسد بنابر وضعیت جسمی و حالشان پاسخ می دهند و راهنمایی می کنند
هر چه فریاد دارید سر آمریکا بکشید!

حسن منصور بابایی سومار چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

در خصوص حق دوجایگاه ودورتبه بالاتر تاکنون اقدام نشده این بود سزای جانبازان ؟؟؟

حسینی رزمنده وجانباز شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

بنام خدا:
باسلام.
بنده حسینی هستم ازرزمندگان وجانبازان فاقد مدارک بالینی که از دوران 8سال دفاع مقدس این همه افتخار:(دارای25 و15روزسابقه حضور درجبهه ها حق علیه باطل )دارم من چون از ناحیه گوش هایم سخت دچار آسیب دیدگی شده ام وشنوایی ام را از دست داده ام عاجزانه ازمسئولین محترم تقاضادارم با توجه به این که بنده حدود2سال است که دراستان فارس بنابر بخشنامه شدن این طرح (جانبازان فاقدمدارک بالینی)تشیل پرونده هم داده ام وپرونده ام هم از فارس جهت کمیسون به تهران فرستاده اند ولی تاکنون در این مدت هیچ خبری نشده است.لذا از مسئولین محترم درخواست رسیگی وکمک برای درمان جهت بهبود شنوایم را دارم.باتشکر

حسین جعفرى دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام علیکم : من جانباز 50 درصد وبسیجى حالت اشتغال بنیاد هستم آیا این طرح جدید مجلس که مصوب کرد شامل حالم میشود یا خیر وایا بر اساس حقوق ومزایاى سپاه است یا بنیاد اگر میشود کى واز چه زمانى شامل حالم میشود لطفا راهنمائى فرمائید . از خداوند منان شفاى عاجل حضرتعالى خواستارم . با تشکر جانباز 50 درصد وبسیجى

سوسن احمدیان فر دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

باسلام
من سوسن احمدیان فر فرزند شهید هستم می خواستم از زحمات سردار صفری مشاور محترم سپاه تشکر و قدردانی کنم ایشان انسان واقعا بزرگوار و زحمتکشی هستند باوجود اینکه می توانند مثل سایر مسئولین نسبت به مشکلات مراجعین بی تفاوت باشند ولی همیشه با مشاوره و راهنمایی کردن مشکلاتی که خیلی از مسئولین شنیده اند ولی اقدامی نکرده اند من را کمک و همراهی کرده اند در این چند سال زندگی ام به انسانی مثل ایشان برخورد نکرده ام ،عظمت و بزرگی خداوند را در وجود ایشان میبینم و هر روز از خداوند به خاطر آفرینش این انسان بزرگ تشکر میکنم و از خداوند میخواهم ایشان را برای ما فرزندان شهید حفظ کنم.باتشکر

محمد رضا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

به نام خدا
میخواستم خواهش کنم اگر ممکن هست یک شماره ای از مسئولین ورزش سپاه داشته باشم تا بتونم برای همکاری راهنمایی بگیرم ممنون

عباس جباری فرزامی جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://javascript:void(0);

باعرض سلام وتسلیت ماه محرم به خدمت پیشگاه ولی عصر(عج)ونایب برحقش امام خامنه ای فرماندهی کل قواوخدمت شمابنده یک آزاده وجانبازوبازنشسته سپاه میباشم دراین رابطه بنده یک خودروازطرف شرکت ساتامتعلق به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بااعلام شرکت مدیران خودروام وی ام 530باپیش پرداخت ده میلیون وچهارصدهزارتومان بابت بیمه عمروکارشناسی ودوازده ونیم میلیون ت وام شرکت ساتابافروش خودروقبلیم ومقداری هم طلاهای همسرم مبلغ پیش پرداخت راتهیه ودرمورخ 15مردادقبل ازگرانی ثبت نام وقراردادقطعی بستم وتحویل خودرویکماهه بودکه متاسفانه باتعطیلی کنفرانس غیرمتعهدهامواجه شدوبنده بعدازیک ماه تایک ونیم بعدازتحویل باتماسهای مکررکه میفرمودنداین هفته آن هفته تااینکه خودروبه اوج گرانی رسیدوبعدازدوماه ونیم اعلام نمودندکه انصراف بدهیم بنده مجبورشدم به مدت چهارروزدرتهران باسرداردقیقی وس فرقانی ودکتررشتی رییسان سازمان حضوری ملاقات ومشکلم راپیگیری کردم ولی متاسفانه هیچ نتیجه ای حاصلم نشدوخیلی ازادارات وسازمانهای پیگیرهم متوصل شدم ولی متاسفانه امان ازدردبی کسی که بتواندحقم رابگیردودرآخربه امام زمان وشمامسئولین سپاه مجبورشدم متوصل شوم حال ازشماسردارجانبازنظام حاج آقای صفری استدعادارم موضوع بنده راپیگیری تابلکه به اینطریق مشکل من مرتفع گردددرغیراینصورت دستورفرماییدیک وام به مبلغ بیست میلیون تومان جهت تجمیع وامهای دریافتی به بنده بدهندتاانشاالله باین صورت مشکل من وخانواده مرتفع گرددخداوندسایه مقام عظمای ولایت رابرسرمان مستدام بداردوازبذل مساعدت آن سردارجانبازنسبت به ایثارگران علی الخصوص اینجانب کمال تشکر وامتنان رادارم وازخداوندسلامتی برای شماخواهانم سربازکوچک انقلاب ش ت 09188119427و08124227448

غلام حسین تقی زاده پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

با سلام و دعای خیر و آرزوی سلامتی برای تمامی جانبازان بلاخص شما برادر خدمت گذار(سردار صفری) بنده آزاده و جانباز می باشم که درجه مصوبم 16 مباشد ودرجه مبناء حقوق بنده باید 17 باشد یا حداقل همان 16 ولی متاسفانه درجه مبناء حقوق بنده 14 است و به کارگزینی ایثارگران کل سپاه مراجعه نموده گفته شده در سیستم اصلاح شده و به سازمان بازنشستگی مراجعه میکنم مگویند کارگزینی محل خدمتت باید اصلاح کند باتوجه باینکه تا کنون دو مرتبه به کارگزینی مراجعه و مدارک تحویل داده ام .دوم بیش از یک سال است که مدارک کمیسیون عالی جهت حالت اشتغال و پاداش آخر خدمت تحویل ایثارگران داده ام متاسفانه تا کنون پاسخی نگرفته ام لطفا مساعدت فرمائید.

محمد رضا کاوند پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام بازنشته سپاه هستم جهت ساخت منزل در شهرستان بروجرد بیش از سی میلیون تومان شهرداری به صورت غیر قانونی از من گرفت و با ازدواج فرزندانم و هزینه هایی که کردم بیش از دویست هزار توان برایم ماهانه نمی ماند . لطفا راهنمایی کنید. تلفن 09163627754

علی دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

سردار چرا سپاه ظلمی که به جانبازان حالت اشتغال کرد را نمیبیند حتما مطلعید و توجیه نخواهید کرد که سپاهبه منظور کم کردن امار خود جانبازان حالت اشتغال را وارد بازنشتکان کرد بعدا گویا متوجه شدند عده ای را برگرداند حال این ظلم درپاداش پایان خدمت معلوم میشود چرا که هرکس مثل من اطلاع نداشت پاداش مختصری که گرفته را باید بر می گرداند الان باید قریب 70 ملیون تومان ضرر کند و24 سال را گرفته حساب میکنند 6سال بعد را میدهند خواهشا مارا هم چون ازاده ها فوتبالیستها و.... ببینید پاداش مارا کامل حساب کنید شاید بعداز 30 سال از مستاجری رهایی یابیم

غلام حسین تقی زاده پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

با سلام و دعای خیر برای تمامی جانبازان بخصوص شما برادر بزرگوار (سردار صفری) بنده آزاده واز بازنشستگان ز سپاه می باشم که حدود یک سال و نیم از ارسال مدارک کمیسیون عالی به ایثارگران جهت تغییر کد 22 به 18میگذرد متاسفانه هیچ گونه ترتیب اثری داده نشده است چند بار مراجعه کرده جناب آقایان اسدیاری و رفائی گفتن برسی شده و فقط امضاء فرمانده کل مانده است تقاضا میشود رسیدگی و نتیجه را اعلام فرمائید. والسلام من الله التوفق (لطفا پاسخ دهید)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد