روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

چراغ قرمز چشمک زن برای حل مشکل ورود جانبازان به محدوده طرح تراف

می‌گویند تکنولوژی باعث پیشرفت جامعه و راحتی زندگی می‌شود. از این جمله است بکارگیری  دوربین برای کنترل تردد در منطقه محدوده طرح ترافیک در تهران است.
اما این تکنولوژی بلای جان ما جانبازان و معلولین شده است. جریمه‌های خودرو برخی از جانبازان را نقره داغ کرده است.
بعد از این نقره داغ شدن برخی از جانبازان و معلولین و به آسمان رسیدن فریاد آنها ، همه مسئولین به تکاپو افتادن برای این مشکل عظیم.


حتی رؤسای مجلس تحمیلی ایثارگران در آستانه انتخابات به صرافت افتادند برای حل این مشکل دائم مصاحبه‌های رسانه‌ای بکننند لذا چپ و راست مصاحبه می‌کنند که مشکل حل خواهد شد مشکل حل شد مشکل حل کرده شده بودیم


سخنگوی شهرداری مصاحبه می کند که سهمیه طرح ترافیک  جانبازان دو برابر کردیم از 4 هزار تا به 8 هزارتا رسانیدم بنیاد اسامی بدهد دو روزه مجوز تردد در طرح را می دهیم .





اما بشنوید از آنسوی خبر


در موضوع کنترل ترافیک تهران سازمانهای مختلفی دخیلند و یک مسئول خاص ندارد هر گوشه اش دست سازمان و نهادی است. برای هماهنگی آنها هم شورای عالی ترافیک زیر نظر وزیر کشور ایجاد شده است
سیستم دوربین‌ها دست شهرداری است و جریمه و برخورد با متخلفین توسط راهوار ناجا صورت می‌پذیرد.
لذا برای توجیه نیاز جانبازان و معلولین برای ورود به محدوده طرح و حل مشکل جریمه‌ها باید با چندین و چند سازمان و نهاد رایزنی کرد
دوهفته قبل جلسه‌ای برای حل مشکل تردد جانبازان به محدوده طرح ترافیک برگزار شد مقرر گردید بنیاد و بهزیستی اسامی برای ورود به سیستم بدهند.
بنیاد شهید اسامی 33 هزار جانبازی که آرم جانبازی گرفته اند را اعلام کرده است. این تعداد شامل جانبازان کل کشور است این در حالیست که اسامی بسیاری از جانبازان 70٪ که ساکن تهران هستند در این لیست دیده نمی‌شود.
از سوی دیگر حداکثر تعدادی که مسئولین ترافیک برای جانبازان در نظر گرفته اند 8 هزار نفر است.
با این حساب، اگر مسئولین کنترل ترافیک تهران جا بزنند و از پذیرش اسامی این تعداد جانباز امتناع کنند دور از انتظار نخواهد بود. 


جالب توجه اینکه در این لیست 33 هزار نفری نام بسیاری از جانبازان ساکن تهران وجود ندارد.
ختم کلام اینکه با این بکش بکش ها و عدم تدبیرها و مدیریت‌ها مشکل ترددی ما حل نخواهد شد.
بهترین کار اینست که برویم پلاک ویژه جانبازان و معلولین بگیریم بچسبانیم به ماشین منت هیچ کسی را نکشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام
مقررشد 300 نفر شنبه یا یکشنبه به شرکت بهمن خودرو معرفی شوند اما گیر اینجاست که بخاطر خودرو های جدید( 5نوع ) می خواهند صبر کنند تا 23 آدر و برای تنظیم و جمع آوری ااطلاعات و ارایه لیست 300 نفری یا 1000 نفری به شرکت بهمن خودرو و ارایه لیست 2500 نفری به ایران خودرو تا 30 آذر صبر کنند متاسفانه
ولی همه تلاش را می کنیم تا 34 نفر معرفی شده اولی به کارخانه مراجعه و اتوموبیلشان را دریافت کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد