روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

حضور افتخاری گروهی از جانبازان در نماهائی از فیلم اخراجی ها3

 

حضور افتخاری گروهی از جانبازان در نماهائی از فیلم اخراجی ها3 

 

 

 

 

 

  

 

منبع : وبلاگ مسعود ده نمکی

نظرات 4 + ارسال نظر
س ی د ع ب ا س دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.larzeshgir.blogfa.com

خدا حفظ کند همه این شهیدان زنده را .

محمد مهدی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ http://sobhe14.wordpress.com/

سلام
در باره خودرو جانبازان مطلبی نوشتم. دوست داشتین مطالعه کنید.

محمد پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.hubut.blogsky.com

داداش جون ما برای تبلیغات دیگران،هزینه نشویم،
بهتره !!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

بنام خدا با سلام اینجانب یونس داور جانباز بیست وپنچ درصد جنگ تحمیلی واعصاب وروان وشیمیای ترکش وتیر مستقیم مجروح شدم ودرسال هزارو شصد ونه به استدام بنیاد جانبازان در آمدم ودر سال هزارو سیصدو هشتاد همراه با دیگر جانبازان استان آذربایجانشرقی در کمسییون پزشکی مرکز حالت اشتغال شدیم هم زمان با اینجانب سایر جانبازان شاغل در بنیاد نیز مشمول از کار افتادگی شدند ومزایای حق حقوق جانبازی در یافت می نمایند ولی متاسفانه از آن تاریخ به اینجانب مزایای حق وحقوق جانبازی مرحوم هستم علیرغم مراجعات مکرر مسئولین استانی وتهران تا گنون مشکلاتم حل نشده است دیگر زنده ماندن روحیه ندارم مشکلاتم خفه ام کرده دیدن چهره های خانواده مبرایم غیر قابل تحمل است چون اجاه نشین هستم ویک براد معلول ذنی وجسمی دوتا فرزند دارم که یک در دانشگاه آزاد واز همه بدتر دخترم چها سال است نامزد شده توان مالی اجازه نمی دهد جهزیه تهیه کنم این کجای عدالت است اگر من هم مثل سایر همترازانم وهم شرایطم به حق حقوقم رسیده بودم به این بدبختی دچارنمی شدم بطوریک افسرده شدید وگرفتم دیگر در کشور عزیزمان خودم را غریبه می دانم چون ده سال است منتظر حق وحقوقمهستم تا به نوعی آب سردی بر اعصاب آتش گرفته خود بریزم متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد