روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

امیدواریم این خبر صحیح نباشد

سایت مشرق نیوز و سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی

 

"علیرغم اخباری که این روزها درباره حقوق همسر شهیدی پریوش سطوت شنیده می شود، هنوز مسوولان بنیاد شهید در این زمینه سکوت کرده اند. برخی خبرها حکایت از آن دارد برای پریوش سطوت 50 سال محاسبه همسر شهیدی شده و دو سوم این مبلغ را به صورت پوند دریافت کرده است" 

 

در خبرها خواندیم بنیاد شهید، خانم پریوش سطوت همسر دکتر فاطمی وزیر خارجه دکتر مصدق را بعنوان همسر شهید تلقی کرده و برایش  50 سال محاسبه همسر شهیدی شده و دو سوم این مبلغ را به صورت پوند دریافت کرده است.

خانم پریوش سطوت که سالها در آمریکا زندگی می کرد در سالهای اخیر توسط مشایی به ایران دعوت می شود و از سوی دکتر احمدی نژاد مورد تجلیل قرار می گیرد وی در چند سال اخیر در یکی از بهترین هتل های ایران با هزینه دولت زندگی می کرده است. 

اما آنچه برای ما اهمیت دارد اینست در حالیکه بسیاری از جانبازان حقوق و معوقات خود را که سالهاست از بنیاد طلب دارند دریافت نکرده اند

در حالیکه هنوز بسیاری از پول داروها و هزینه های درمانی به بهانه کمبود بودجه پرداخت نمی شود.

در حالیکه در گوشه و کنار شهر همسر جانباز شیمیایی مجبور است برای تامین زندگی کار دستفروشی کند

در حالیکه والدین و همسر شهید مورد بی مهری و کم توجهی بنیاد قرار می گیرد

در حالیکه  به  فرزندان شهدا بی اعتنا هستند

و.......

 

چگونه است این  خانم را همسر شهید اعلام و 50 سال حقوق معوقه اش را به وی پرداخت می کنند که دو سوم آن بصورت پوند پرداخت میشود.  

 

اگر بنیاد شهید پول ندارد که معوقات حقوقی و هزینه های درمانی خانواده های شاهد را پرداخت کند این مبلغ کلان از بودجه کجا پرداخت شده است. 

با چه معیاری  از سوی بنیاد شهید بعنوان همسر شهید معرفی میشود 

با چه استدلالی حقوق معوقه 50 ساله به این خانم پرداخت میشود چگونه این قانون بنفع این خانم عطف بماسبق میشود بطوریکه جمهوری اسلامی باید جور رژیم ستمشاهی را بکشد و حقوق نداده شده در آن زمان را نیز از بودجه شهدا و جانبازان و آزادگان بدهد؟؟؟ 

 

از آقای زریبافان می خواهم رسما در باره این خبر موضع گیری کنند و خواهش می کنم تنها تکذیب نکند و واقعیت را بگوید. 

حتی اگر اینکار نه از سوی بنیاد شهید بلکه از جای دیگر به بنیاد تحمیل شده است رسما اعلام کند. 

 

حال این خانم کیست؟   

اول از آخرش می گویم

این خانم که به جاسوسی متهم شده از ایران گریخت (احتمالا پوندهایی اهدایی بنیاد شهید را نیز درکیفش داشته است)  

 

 

 تحقیق درباره طلا‌های همسر دکتر فاطمی!  

 

 دفاع تمام قد خانم پریوش از احمدی‌نژاد

 

 پیام احمدی‌نژاد به همسر دکتر فاطمی  

 

 

آیا دکتر فاطمی شهید است؟  

 

 

 خرج 80میلیونی همسرفاطمی از جیب دولت 

 

مهر مشایی چگونه در دل این زن جای گرفت؟

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد مهدی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://1sobhe14.persianblog.ir /

سلام
خیلی حرف در نقد این مطلب داشتم اما ترجیح میدم بگذرم. چرا که تغییر موضع و دیوار حاشا در این دوران و در اطراف بلند بلند است. برا نمونه به لینک های ارایه شده زیر مطلب نگاه کنید مگه همه شما به همراه بالاترین مقام کشور و دستگاه های دولتی تمام قد از احمدی نژاد دفاع نکردید. اما الان انگار دیگران بودند و اقایان مبرا ازهمه چیز!
به قول مرحوم گل اقا سرتون از پنجره بیرون کنید ببینید باد از کدام طرف میاد!

احمد سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://sarlohe.blogfa.com

نمی‌دانم از کجا به این عکس رسیدم؛ از وقتی دیدمش، سخت هوسِ کباب کرده‌ام...


.......... پس‌نوشت..........
نشسته از چپ: سردار شهید علی عابدینی، که زحمتِ به سیخ کشیدنِ کباب را بر عهده دارد.
نفر دوّم نشسته از راست: سردار شهید احمد امینی که زحمتِ دست گرفتنِ سیخ‌های کباب را قبول کرده و آماده است برای به آتش سپردن‌شان.

روزهای جانبازی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://mighat61.blogfa.com

سلام بزرگوار
خداقوت
جشن تولدها، همیشه همراه شادی و خنده اند و اگر این جشن ها برای کسی باشد که او را خیلی خیلی دوست داریم، هم شادی آن زیادتر و هم تلاش برای برگزاری آن جشن بیشتر می شود؛ مثل جشن تولد امروز، یعنی روز تولد تنها نوزاد کعبه. تعجب نکنید! امروز جشن تولد آقایی است که خداوند فقط به او اجازه داد تا در بهترین و پاک ترین نقطه روی زمین یعنی خانه کعبه به دنیا بیاید. آری، امروز روز جشن تولد امام اول، حضرت علی مرتضی علیه السلام است. تولدش بر همه دوستان آن امام مخصوصا شما دوست بزرگوار مبارک باد. خداوند ما را از شفاعت حضرتش محروم نفرماید. امین.
شاد باشید.

جانباز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

من فقط یک چیز دارم که بگم هر روز منتظرم که شاید همین حقوق هم قطع بشه چه برید به معوقات چرا که من ثبصره یکی هستم نزدیک به ۵۰سال سن دارم و قانون جدید بودجه ۹۰ مرا نگران کرده

سید جواد / جانباز خیبر و کربلای 5 یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام دوستان عزیز تر از جانم من جور دیگه ای به قضیه نگاه میکنم البته قبلش بگم که از سال 1366 که بعنوان جانباز 25٪ شناخته شده تا دو . سه سال پیش ماهی 2500 تومان بمن پرداخت میشد یکی دو باری بنیاد مراجعه کردم همون 2500 تومان (25000 ریال) نا قابل یا قابل دار رو هم قطع کردنند ما هم گله ای نکردیم بماند اما اصل مطلب اینکه وقتی رئیس دولت این مملکت که مورد تایید مردم و نمایندگان مردم و رهبر ما مردمان عزیز این سرزمین کاری و حرکتی و فعلی را انجام میدهند من هرگز بخود اجازه این طور نگاه رانمیدهم ما که از بطن ماجرا خبر نداریم یا اصلا با مسئولین در این رابطه نشستی داشته ایم که اینچنین بی محابا سخنان احتمال به گناه از خود صادر میکنیم ضمنا بیائیم حقوق خود را از طریق مراجع قانونی مطالبه کنیم مگر نه اینکه دیوان عدالت بنفع ایثارگران در سال 88 رای داد . پناه میبرم بخدا از سخن و گمان بد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد