روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

همایش تجلیل از جانبازان نخاعی گردنی در فضای غربت شهر

فردا نخستین همایش تجلیل از جانبازان نخاعی گردنی با عنوان "تجلیل از اسوه های صبر و ایثار" برگزار می گردد. قرار از است در این همایش از 57 نفر از جانبازان نخاعی گردنی که هیچ گونه حرکتی ندارد بعنوان نمادهای مقاومت و صبر با اهدای نشان تجلیل شود.تعداد زیادی از این عزیزان با وجود همه مشکلاتی حرکتی و جسمی خود از هم اکنون وارد شهر تهران شده و در محل اسکان خود استقرار یافته اند.  

در حالیکه قرار است فردا رسما برنامه همایش با حضور رئیس جمهور محترم برگزار و از این عزیزان تجلیل شود ما هیچ اثر و نشان و تبلیغی دررابطه با برگزاری این همایش در سطح شهر نمی بینیم و هیچ پلاکاردی مبنی بر "خوش آمدگویی" به این اسوه های صبر و ایثار که این روزها شهرما تهران را مزین و متبرک کرده اند مشاهده نمی کنیم و هیچ تبلیغی و اطلاع رسانی در مورد این همایش نه در سطح شهر و نه در رسانه ملی نمی بینیم و نمی شنویم  

گویا مسئولین شهری در خواب رویایی مبارزات انتخاباتی برای کسب هر چه بیشتر کرسی های قدرت فرورفته اند و سیاستمداران جامعه در پشت دربهای بسته مشغول ریختن ارنج مبارزاتی اند و ارباب رسانه ها نیز چشم و گوش تیز کرده اند برای انعکاس اخبار پشت پرده جدالها و چانه زنی های سیاسی،دیگر فرصت و مجالی برای انعکاس خبر این همایش ندارند شاید برای آنان هیچ اهمیتی ندارد چه خبری داغ تر و مهمتر از عالم سیاست !!!! 

رسانه ملی نیز چون همیشه به موضوع جانبازان و خبرهای مرتبط با آنان میرسد می لنگد علی رغم آنکه صدا و سیما بعنوان یکی از اعضای ستاد برگزاری این همایش متعهد شده بود پوشش مناسب و گسترده خبری و تبلیغی برای همایش فراهم کند متاسفانه (چون همیشه در موضع مرتبط با جانبازان ) درانجام وظیفه خود کوتاهی کرده است. 

برای شخص جانبازان نخاعی گردنی که بدون داشتن هیچ گونه حرکتی قریب 30 سال بر روی تخت فقط به آسمان نگریسته است و چشم بر رحمت و عنایت خاص خداوند دارد اینگونه همایش ها ارزشی ندارد. 

آنچه مهم است اینست که برگزاری اینگونه همایشها و تبلیغ و انعکاس درست و گسترده آن در جامعه باعث شود تا ما از خواب غفلت بیدار شویم و بار دیگر به خودآییم که این نظام و این کشور براحتی به اینجا نرسیده و برای حفظ وبقای ایران و اسلام عزیز جوانانی که جان بر طبق اخلاص گوش بفرمان رهبر خود داشتند با ایثار هستی خود از آب و خاک و ناموس این کشور محافظت کردند. 

آنچه  مهم است اینست که بتوانیم این نمادهای صبر و مقاومت را به جامعه و جوانان معرفی کنیم .

معرفی نمادها و اسوه هایی  که سالیان سال است با صبربررنج و زخم ناشی از تیر کین دشمن ، و با وجود همه آلام و دردها برسر آرمانهای مقدس خود و بر بیعت و پیمان خود با مقام عظمای ولایت مقاومت ورزیده اند تا آن هنگام که به مقام قرب الهی برسند  

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضایی جانباز۵۵٪ جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

خداکنه هرتجلیل ازجانباز به نیت غربت الاالله باشه نه برای مقاصدشخصی نه ریانه . . . . .!

عبدالمهدی پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ http://abdolazizkarimi.mahdiblog.com/

سلام بر شما دوست خوبم
ممنون وتشکر از وبلاگ پرمحتوا وبا مطالب زیبایش
اجرتان با اباعبدالله الحسین ع.
من خودم جانباز ضایعه نخاعی هستم.دردرگیری با اشرار در شرق کشور.
شد سری به وبلاگم بزنید ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد