روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

آسایشگاه امام خمینی مشهد پذیرای جانبازان نخاعی

بگزارش سایت فاش:

مدیر مرکز توانبخشی امام خمینی مشهد از جانبازان قطع نخاعی سراسر کشور دعوت کرد هنگام سفر به شهر مقدس مشهد در این مرکز اقامت کنند.
فریدون زنده دل در گفت و گوی اختصاصی با «فاش» ضمن اعلام دعوت عام از کلیه جانبازان قطع نخاعی برای اقامت در آسایشگاه جانبازان امام خمینی در ایام سفر به مشهد مقدس تأکید کرد : بنا داریم آسایشگاه جانبازان امام خمینی مشهد را به پایگاهی برای پیوند معنوی جانبازان مبدل کنیم و آماده هستیم ضمن پذیرایی و فراهم کردن وسایل استراحت و اقامت مسافران جانباز قطع نخاعی در محل آسایشگاه برای حل مشکلات مسافرتی آنان در ایام اقامت در شهر مقدس مشهد اقدام نمائیم.
مدیر مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی(ره) افزود : در حال حاضر فقط امکان پذیرایی از خود جانباز را داریم ، اما امیدواریم با توسعه امکانات در آینده نزدیک بتوانیم میزبان خانواده های این عزیزان نیز باشیم.
وی در پایان تصریح کرد : جانبازان قطع نخاعی برای استفاده از امکانات آسایشگاه جانبازان امام خمینی در مشهد نیازی به هماهنگی قبلی یا ارائه معرفی نامه از بنیاد شهید شهرستان خود ندارند و صرقاً با ارائه کارت جانبازی می توانند از تسهیلات اقامتی در آسایشگاه بهره مند شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://btajdolati.blogfa.com/

ای والله به آقای زنده دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد