روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

طرح حذف مرزهای جغرافیایی برای خدمات رسانی به ایثارگران ابلاغ شد


خبرگزاری حیات:


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در راستای برنامه های تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران، طرح حذف مرزهای جغرافیایی برای ارائه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران به استانها ابلاغ شد.
به گزارش حیات به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسعود زریبافان با اعلام این خبر، گفت: به منظور تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و در راستای پاسخگویی مطلوب و به موقع، یکی از اولویت ها بنیاد شهید و امور ایثارگران حذف مرزهای جغرافیایی در ارائه خدمت رسانی است.
وی خاطر نشان کرد: به همین منظور لازم است ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت تلفنی، فاکس و یا سامانه الکترونیکی اطلاعات دقیق ایثارگران را از استان مربوط، دریافت و کلیه خدمات  به جز مسکن در چارچوب تعرفه های مصوب و وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران به این صورت ارائه گردد.
وی با بیان این مطلب که تسریع در انجام خدمت، ضروری است، تاکید کرد: در این طرح استانهای مبداء (محل پرونده) موظف هستند حداکثر تا مدت 24 ساعت پاسخ استان استعلام کننده را با ارائه مشخصات کلی و خدمات ارائه شده، به ایثارگر متقاضی اعلام نمایند.
وی با اشاره به این مطلوب که خدمت رسانی به خانواده های شهداء و ایثارگران باید به حد مطلوب برسد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران حرکت به سمت سازمان الکترونیکی را آغاز کرده و باید از فناوری های روز برای تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حداکثر استفاده صورت گیرد

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ


سلام در صورت نمایل این خبر وتصاویر را منعکس نمائید.با تشکر


http://tabriz.isaar.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=0&Site=tabriz&Lang=fa-IR&ItemID=47826&mid=17793&wVersion=Staging

















محمد حسن غلامعلیان دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

بنام خدا:طرح حذف جانبازان مدتهاست که در دستور کار اکثریت مسئولین امر قرار گرفته است، خبرتازه چی دارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد