روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه و عشق مبارکباد

هفته دفاع مقدس برای کسانی که عمری را در حل و هوای آن روزها بسر برده اند رورهای زنده شدن خاطرات است

خاطرات روزهای ایستادگی در مقابل دشمن غدار

خاطرات روزهای ایمان و عشق به اسلام و امام

خاطرات روزهای ایثار جان برای حفظ انقلاب و میهن اسلامی

خاطرات روزهای شهادت و از دست دادن عزیزترین کسان

خاطرات روزهای مجروحیت و جانبازی


به همین مناسبت شعری تقدیم عزیزان می کنم از عبدالجبار کاکایی بنام


بیاد من باش

http://s2.picofile.com/file/7143674301/YadeManBash.mp3.html

یاد من باش ،یه پلاکم ،یه نشونه زیر خاکم

مثِ لاله ها غریبم ، مث عاشقا هلاکم




یاد من باش اگه خوابی اگه بیدار یاد من باش

به همین بهانه یک شب  حتی یک بار یاد من باش

 

یاد من باش اگه دنیا با تو مهربون نمی شه

مث عکسای من و تو زندگی  جوون نمی شه

 

یاد من باش اگه سنگم ،اگه خاکم ،اگه رودم

برا تو خاطره گفتم واسه تو خاطره بودم

 

اگه بارون و بیابون منُ گم کرده تو چشماش

گاهی وقتا مهربون شو ،گاهی وقتا یاد من باش

 

***

 

ساده بود اما برا من که یه دلشکسته بودم

مث طوفان روز رفتن کوله بارُ بسته بودم

 

یه روز از تو جون گرفتم ،یه روز از تو دل بریدم

از همه دنیا گذشتم ،به همه دنیا رسیدم

 

ساده بود اما تو جاده دست و پامُ جا گذاشتم

شب دل بریدن از خود ، همه رُ تنها گذاشتم

 

دریا دلواپس من شد ،منُ دید به گریه افتاد

منُ بشناس اگه بارون ردپامُ برده از یاد

 

یاد من باش ،یه پلاکم ،یه نشونه زیر خاکم

مثِ لاله ها غریبم ، مث عاشقا هلاکم

 

اگه بارون و بیابون منُ گم کرده تو چشماش

گاهی وقتا مهربون شو ،گاهی وقتا یاد من باش


دانلود فایل صوتی