روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

چه خوش داشتن حرمت سید علی را


جلسه استضیاح وزیر کار  در مجلس یکی از صحنه‌های ناگوار و دردآور از تاریخ انقلاب اسلامی ماست . رئیس جمهور کشور بر علیه  اطرافیان رئیس مجلس افشاگری می‌کند و رئیس مجلس نیز متقابلا اطرافیان رئیس جمهور را به فساد و ارتباط با بیگانه متهم می‌سازد.

این وسط می‌ماند خون دل خودن سید علی مظلوم و ناراحتی دوستان و قهقهه دشمنان

درست بر خلاف منویات و دستورات مقام معظم رهبری  که صراحتا مسئولین را از دامن زدن به اختلافات  نهی کرده فرموده‌اند:

از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکارگیرد به کشور خیانت کرده است.

چه خوش داشتن حرمت  سید علی را

در آن طرف قضیه خوشحالی زاید وصف اپوزیسیون نظام و ضدانقلاب را شاهدیم. یکی شان می‌نویسد:

"لاریجانیون و احمدی نژادیون  سمپات های بلندگو بدست برهان ما شدند"

 در این میان آنچه که اپوزیسیون بیشتر بر آن تاکید می‌ورزند و بر آن مانور میدهند، زیر سوال بردن  شخص مقام معظم رهبری و تلاشهای معظم له برای ایجاد همدلی بین مسئولین و پرهیز از کشاندن اختلافات  به افکار عمومی مردم است.

اپوزیسیون از مدتها  قبل از آن زمانی که احمدی نژاد تلویحا اشاره کرده بود که پرونده‌هایی ازعده‌ای دارد که اگر لازم شد رو می‌کند،  اقدام و دستور حضرت آقا  مبنی همکاری و مدارا با دولت  در چند ماه باقی مانده از عمر آن را  (در مقابل خواست عده‌ای در داخل که می‌خواستند دولت را با ابزارهای قانونی  به زیر بکشند تا حداقل بسیار محدود کنند- پروژه بنی صدرسازی)

چنین تبلیغ می کردند که احمدی نژاد مدارک و پرونده‌هایی علیه خامنه‌ای دارد آقای خامنه ای از روی ترس از افشای این مدارک  مجبور به مدارا با احمدی نژاد و حلقه انحرافی است.

حلقه انحرافی که متاسفانه خود را در زیر عبای رئیس جمهور محترم پنهان کرده است.  برنامه‌ها و سناریوهای مختلفی را تا زمان انتخابات تدوین کرده و یکی پس از دیگری به اجرا در خواهد آورد. روزهای آینده شاهد جلوه‌های مختلفی از آن خواهیم بود و هر چه به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم بر شدت و تنوع آن افزوده خواهد شد.

بدیهی است افراد و جریانات رقیب نیز بیکار نخواهند نشست به پاسخ گویی و حمله متقابل دست خواهند زد. این یعنی بر خلاف منویات مقام معظم رهبری عمل کردن و دقیقا بازی در زمین حلقه انحرافی برطبق استراتژی این حلقه

حلقه  انحرافی  استراتژی دوقطبی سازی فضای انتخاباتی را  مد نظر دارد دوقطبی احمدی نژاد – دیگران

به تحلیل این جریان این "دیگران" هر کس میتواند باشد. اصول گرایان  یا اصلاح طلبان فرقی نمی کند . در فضای دوقطبی هر طیف که در مقابل کاندیدای مورد نظر احمدی نژاد قرار گیرد جناح مقابل مجبور است از کاندیدای احمدی نژاد حمایت کند.

یکی از تاکتیک‌ها و مراتب عملی سازی این استراتژی بهره گیری از "تاکتیک بگم بگم" است.

تاکتیکی که یکی از مراحل و شاید اولین گام آن را در جلسه استیضاح شاهد بودیم . دراین تاکتیک نفس "تهدید به بگم بگم" خیلی مهمتر و موثرتراز گفتن آن است.

اگر دقت کرده باشد در جلسه استیضاح احمدی نژاد با آنکه تهدید به افشاگری می کرد با این استدلال که عده می گویند و درخواست دارند نگویم نمی خواست  موضع و متن افشاگریش را بشکافت و آنرا مطرح کند ولی پس از اصرار رئیس مجلس مجبور به خواندن متن افشاگری شد. شاید اگر در مقابل اصرار رئیس مجلس قرار نمی گرفت هرگز  "بگم بگم" خود را نمی گفت.

بنظر می‌رسد جریان انحراف از این دست برنامه‌ها برای همه نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده بخصوص افرادی که شاخص‌تر و معروفترند

جا دارد کلام هوشمندانه رهبری را تکرار کنم

"از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکارگیرد به کشور خیانت کرده است."

 پیدا کنید خائنان را........
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد