روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

عکس های تجمع بزرگ ایثارگران و جانبازان

تجمع بزرگ ایثارگران و جانبازان در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس رسول اکرم (ص) صبح امروز در میدان فلسطین برگزار گردید





ادامه مطلب ...

مزد خدمت به جانبازان


خبرگزاری بین المللی وفا لغو مجوز شد. ظاهرا دلیل این اقدام معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، انتشار نامه تشکلهای ایثارگران و جانبازان خطاب به وزیر ارشاد، در انتقاد از عملکرد مسئولین معاونت مطبوعاتی کشور در عدم اهتمام به به فرهنگ ایثار و و رسانه های مرتبط با ایثارگران می باشد.

خبرگزاری وفا به مدیریت جناب آقای ناصرالدین اسلامی فرد که خود از خانواده ایثارگران و فرزند جانباز قطع نخاع گردنی است اخیرا اقدام عملی و موثری درایجاد ارتباط با تشکل های جانبازان و ایثارگران و حمایت خبری از این تشکل ها برداشته است از این جمله:


-   فراهم کردن زمینه سفر تعدادی از جانبازان به جزیره ابوموسی و برگزاری مراسم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در این جزیره در پاسخ به یاوه گویی برخی از کشورهای همسایه که بازتاب خارجی نیز داشت.

- پیگیری تشکیل تشکل ایثارگران رسانه

- برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری برای تعدادی از جانبازان


این ها نمونه هایی از فعالیت های برادر پرتلاش و مخلص جناب آقای اسلامی فرد است که بدلیل آشنایی و ارتباط نزدیک با جانبازان، مخلصانه در صدد است اقدامات موثری برای انعکاس فعالیت جانبازان در فضای رسانه ای بنماید.

بنظر می رسد لغو مجوز خبرگزاری وفا دستمزد خدمت به جانبازان است که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به آقای اسلامی فرد پرداخت کرده است