روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

ایرادات 19 گانه شورای نگهبان به لایحه خدمات رسانی ایثارگران

 

کدخدایی خبر داد:

ایرادات 19 گانه شورای نگهبان به لایحه خدمات رسانی ایثارگران

 

خبرگزاری فارس:سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان پس از بررسی لایحه جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، ایرادات 19 گانه ای را به این لایحه وارد کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس عباسعلی کدخدایی صبح امروز شنبه در نشست خبری با رسانه ها در تشریح مصوبات اخیر شورای نگهبان با اشاره به بررسی متعدد لایحه جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در این شورا مصوب جلسه ایرادات 19 گانه شورای نگهبان به این لایحه را بدین شرح برشمرد.


-نظر به اینکه توسعه بندهای (الف)، (د) و (هـ) ماده (1) بر لایحه دولت موجب افزایش هزینه عمومی می‌گردد و طریق جبران آن نیز معلوم نشده است، مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.


- نظر به اینکه بندهای (و) و (ط) ماده (1) و تبصره (2) ماده (3) و تبصره‌های (1) و (2) و (3) ماده (24) مواد (33) و (52) در لایحه دولت نبوده، موجب افزایش هزینه عمومی می‌گردد و طریق جبران آن نیز معلوم نشده است، مغایر اصل 75 قانون اساسی می‌باشد.


- بند (ر) ماده (1) از این جهت که دولت را موظف به ارائه لایحه کرده است مغایر اصل 74 قانون اساسی شناخته شد.


- تبصره (4) ماده (4) از این جهت که روشن نیست سود مذکور فقط شامل تسهیلات می‌شود یا وام پرداختی را نیز در بر می‌گیرد ابهام دارد، پس از رفع ابهام اظهار نظر خواهد شد.


- در ماده (6) پیش بینی معافیت از پرداخت هزینه‌های عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی و ... افزون بر لایحه دولت بوده، موجب کاهش در آمد عمومی ‌می گردد و از طریق جبران آن نیز معلوم نشده، مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.


- نظر به این که دامنه شمول تبصره ماده (6) نسبت به لایحه دولت و مقررات حاکم فعلی، توسعه داده شده، موجب کاهش درآمد عمومی می‌گردد و طریق جبران آن نیز معلوم نشده است، مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.


- نظر به اینکه ماده (7) در لایحه دولت نبوده، موجب کاهش درآمد عمومی می‌گردد و طریق جبران آن نیز معلوم نشده است، مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.


- ماده (8) از حیث پرداخت ما به التفاوت سهم زمین در آپارتمانهای به مشمولین واجد شرایط افزون بر لایحه دولت بوده، دارای بار مالی است و طریق جبران ‌آن نیز پیش‌بینی نشده است مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.


- نظر به اینکه مواد (9) و (35) در لایحه دولت نبوده و با توجه به پیش بینی این امر در قانون بودجه سال 1385 کل کشور برای سالهای آتی موجب افزایش هزینه عمومی می‌گردد و طریق جبران آن در نیز معلوم نشده است مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.


- ماده (10) چون در لایحه دولت نبوده و در سالهای بعد از اتمام قانون برنامه پنج ساله چهارم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، موجب افزایش هزینه عمومی می‌گردد و طریق جبران آن نیز معلوم نشده، مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.


- در ماده (12) نطر به این که تعیین حدود خدمات بیمه بهداشتی، درمانی (همگانی، مکمل، خاص) از امور تقنینی است، واگذاری آن به آئین‌‌نامه مغایر اصل 85 قانون اساسی شناخته شد.


- نظر به این که مواد (28)‌و (55) در لایحه دولت نبوده و با توجه به توسعه دامنه شمول آن از مقررات حاکم فعلی، موجب افزایش هزینه عمومی می‌گردد و طریق جبران آن نیز معلوم نشده است مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.


- نظر به اینکه دامنه شمول مواد (29) و ماده (41) تبصره‌های (1) و (2) آن نسبت به لایحه دولت و مقررات حاکم فعلی توسعه داده شده مستلزم بار مالی است و طریق جبران آن نیز معلوم نشده است مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد؛در مواردی که در این قانون به ماده (29) ارجاع داده شده است مبنیاً بر ایراد فوق مغایر اصل 75 قانون اساسی می‌باشد.


-نظر به اینکه مواد (56) و (73) در لایحه دولت نبوده و با توجه به توسعه دامنه شمول آن از مقررات حاکم فعلی، موجب کاهش درآمد عمومی می‌گردد و طریق جبران آن نیز معلوم نشده است مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.


- بخش اخیر فراز اول و فراز دوم ماده (57) بر لایحه دولت اضافه شده و موجب افزایش هزینه عمومی می‌گردد و طیق جبران آن نیز معلوم نشده است مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.
- اطلاق ماده (60) افزون بر لایحه دولت بوده و توسعه دامنه شمول آن نسبت به مقرارت حاکم فعلی مستلزم بار مالی است و طریق جبران آن نیز معلوم نشده است مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.


- موارد (63) و (66) در مورد واگذاری وظایف قانونگذاری به دولت، مغایر اصل 85 قانون اساسی است.
- حذف تبصره (3) ماده (54) لایحه دولت مستلزم بار مالی است و طریق جبران آن نیز معلوم نشده است مغایر اصل 75 قانون اساسی شناخته شد.

 

 

گزارش تحلیلی- خبری مهر از وضعیت ورزش معلولان در ایران

 
بیشترین بازدهی در مقابل کمترین توجه/ تبعیض بین رشته های ورزشی و به انزوا رفتن ورزش معلولان
 
خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: در سال های اخیر بحث توسعه ورزش معلولان در ایران بیش از گذشته جدی گرفته شده و کسب مدال های متعدد از میادین جهانی گواه این مطلب است.

به گزارش خبرنگار مهر، به رغم توسعه نسبی ورزش برای معلولان وضعیت ورزش این قشر در کشور و به خصوص شهرستان ها نامناسب است و اغلب ورزشکاران در شهرستان ها از کمترین امکانات ورزشی نیز بی بهره هستند.

وعده های مسئولان در خصوص تحقق بخشی از نیازهای ورزشی این قشر به خصوص در شهرستان ها تاکنون محقق نشده و اغلب توانمندی های ورزشکاران معلول به رغم قابلیت جهانی شدن درحدهمان شهرستان باقی می ماند.

از سوی دیگر هزینه های ورزش معمولا برای افراد معلول سنگین تر است و از آنجایی که این قشر به لحاظ معلولیت هزینه های خاصی علاوه بر زندگی روزمره دارند پرداخت مبلغی به عنوان هزینه ورزشی برای آنان مشکل است.

نخبگان زیادی در بین معلولان و جانبازان کشور وجود دارند که به دلیل سیاست رشته سالاری در اغلب نقاط کشور به کار گرفته نمی شوند و این موضوع یکی از دلایل توسعه نیافتگی ورزش کشور ماست.

یک جانباز 70 درصد مازندرانی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در سازمان تربیت بدنی و ادارات تابع آن به خصوص در شهرستان ها معمولا بر اساس سلایق شخصی عمل می شود و رشته سالاری حاکم بر ورزش کشور سدی مقابل توسعه ورزش کشور به خصوص ورزش معلولان می شود.

وی که خواست نامش مطرح نشود خاطر نشان کرد: من ورزش را از محروم ترین نقاط کشور آغاز کرده ام و با وجود 70 درصد جانبازی تاکنون 15 مدال بین المللی و 47 مدال طلای ملی کسب کرده ام اما تفاوتی با یک ورزشکار گمنام در یک باشگاه معمولی ندارم.

این جانیاز تصریح کرد: نگاه ها به خصوص به ورزش معلولان و جانبازان سطحی است و بسیاری از ورزش ها به خصوص در بخش معلولان و بیشتر در شهرستان ها از توسعه بازمی مانند.

وی یادآور شد: حمایت های صورت گرفته از معلولان برای گذران یک زندگی عادی و روزمره کافی نیست، پس چگونه یک معلول جانباز باید هزینه های ورزشی را در کنار سایر مخارج خانواده تامین کند؟ به همین لحاظ از مسئولان ورزش کشور انتظار می رود حداقل ورزش معلولان را در شهرستان ها رایگان کنند

 
ادامه گزارش
 
 

یک گزارش جالب انتخاباتی

 
یک گزارش جالب انتخاباتی
 
راست و دروغش گردن رادیو زمانه
 
 

وعده‌های انتخاباتی: دیسکوی اسلامی برای شهروندان ناراضی!

چهارشنبه ۲۳ آذر همه نامزدهای انتخابات و هوادارانشان روز پرکاری داشتند. شاید بعد از پایان شر و شور انتخابات بشود تخمین زد درخت‌های چند جنگل صرف تولید کاغذ برای چاپ پوستر این همه نامزد انتخاباتی در سراسر ایران شد ولی یک نگاه کلی به در و دیوار شهر نشان می‌دهد بیشتر نامزدهای انتخابات تلاش کرده‌ بودند با پوشیدن جدیدترین کت و شلوارشان و با زدن لبخند‌های دلبرانه و نشان دادن ژست‌های روشنفکرانه خودشان را به معرض انتخاب شهروندان بگذارند به این امید که راهی به خیابان بهشت پیدا کنند.



در انتخابات شورای شهر تهران دو دسته خود را نامزد کرده‌اند یک دسته باکلاس‌ها که اسم و رسمی دارند و قبلاً وزیر و وکیل بوده‌اند و به پشتوانه همین اسم و رسم خودشان را فقط در بسته‌بندی‌های شیک یعنی پوسترهای خوش آب و رنگ ائتلاف‌ها ارائه می‌کنند و یک دسته مستقل‌ها که در بین‌شان همه نوع آدمی پیدا می‌شود از معلم و ارتشی و مهندس و کاسب تا دانشجو و بازنشسته و شاعر و ...


عکس‌ها و مکث‌ها

این‌طور که پوسترها نشان می‌دهد وضع عکاس‌ها در یکی دو ماه گذشته خوب بوده است. عکس‌های خوش و آب و رنگی که کاندیدها را خوش‌تیپ‌تر و جوان‌تر و خوش بر و رو تر نشان می‌دهد و معلوم است که بعضی‌هایشان کلی با فتوشاپ روتوش شده‌اند در این دوره فراوان شده‌است.

‌نامزدها ایستاده و نشسته معلوم بود که به دوربین عکاس نگاه کرده‌اند و گفته‌اند سیب! بنابراین لبخند ملیح ویژگی بیشتر عکس‌ها است.

بیشتر نامزدها گمان کرده‌اند همان عرضه شکل و شمایل‌شان برای رای آوردن کفایت می‌کند ولی بعضی‌ها عکس‌هایی در حال کشیدن دست نوازش بر سر کودکان یا کتاب به دست، یا مشغول نوشتن و خواندن یا مشغول امور مهمی از این قبیل چاپ کرده‌اند البته یکی از نامزدهای خبرگان هم دست به دعا عکس گرفته است.

اما فرمانده پلیس تهران یکی از بزرگترین تابلوهای انتخاباتی‌اش را در یک نقطه سوق‌الجیشی یعنی درست جلوی پاساژ میلاد نور یکی از پاتوق‌های جوان‌های شمال شهری تهران نصب کرده است.



وعده‌ها و وعیدها

متن پوسترها غیر از اسم کاندید مورد نظر فهرستی است از سوابق، برنامه‌ها و وعده‌ و وعیدها
یکی خواسته مردم با ذکر صلوات برای توسعه و آبادانی شهرشان به فلانی که کارشناس شهرداری تهران است رای بدهند.

یکی از خانم‌های نامزد شده قول داده زن مجتمع‌های رفاهی تفریحی بانوان ایجاد کند. یک سرهنگ بازنشسته که اعلام کرده با سوابق مشروحه آماده ارائه خدمت به شهروندان محترم تهران است در سوابقش غیر از همکاری نزدیک با ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرده امین و امانت دار مجتمع مسکونی ... است و به عنوان رئیس مجتمع هم فعالیت می‌کند.

یک فوق لیسانس علوم سیاسی با طرح اتحادیه کشورهای وارث تمدن ایرانی همراه با نقشه کاندیدای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شده است. او نقشه‌ای از اتحادیه مورد نظرش را هم که شامل کشورهای واقع شده در شمال شرق ایران می‌شوند ضمیمه کرده است.



یک مهندس جوان در فهرست برنامه‌هایش وعده ایجاد کلوپ‌های شرعی انرژی را برای جوانان داده است. منظور این نامزد جوان همان کلوپ و دیسکوی اسلامی است که وعده جذابی است و می‌تواند باعث کلی رای برای صاحبش شود اما چون این وعده‌اش را وسط کلی وعده دیگر نوشته به چشم هیچ‌کدام از جوانانی که علاقه‌مند به این مکان‌ها هستند نخواهد آمد.

جنبش مظلومان شهر برای شهروندان ناراضی که اولین روز انتخابات روی بیلبوردهایش نوشته بود تضمین می‌دهد ظرف سه سال سه میلیون مستاجر تهرانی را صاحب خانه کند بعد از بیست و چهار ساعت فهمید سنگ بزرگی برداشته و با پایین کشیدن آن شعار تازه‌ای را هوا کرد که قول می‌داد یک روزه پروانه ساختمانی صادر خواهد کرد.

یک نفر از نامزدهای شوراها افه صمیمیت گذاشته و در پوسترهایش نوشته است: من هم شما را دوست دارم!

خانم مریم.ع در یک اقدام خودزنانه گفته مرد عمل باشیم تا شعار! یک مهندس جوان دیگر در کمال اعتماد به نفس خودش را فردی با ویژگی‌های یک گروه معرفی کرده است. تجربه همرزمی با بسیاری از بزرگان در جبهه، تحصیل در چهار رشته مختلف دانشگاهی، حضور در بیش از پنجاه کشور جهان از ویژگی‌های او هستند.

بازار داغ شعر و شاعری

از آنجایی که همه ایرانی‌ها ذاتاً شاعر هستند بعضی از نامزدها تلاش کرده‌اند با انگشت گذاشتن روی این نقطه حساس یعنی علاقه‌مندی به شعر و شاعری برای خودشان رای جمع کنند.
اولین رئیس پلیس ۱۱۰ تهران با این شعر آمده که:

جوانان گوهر پیدای بحرند
که زینت بخش شوراهای شهرند

یکی از نامزدهای خبرگان گفته دست به کاری زنم که غصه سرآید. یک کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی که هم دبیر آموزش و پرورش است و هم روزنامه‌نگار و مدیر مسئول یک هفته‌نامه و کلی سمت دیگر غیر از این‌که ائتلاف را در پوسترهایش اعتلاف(!) نوشته یک شعر هم اول از همه آورده که خواندنی است:

مستقل هستم و باشم به شما دلبسته
نیستم نه به چپ و راست دمی وابسته

افتخار است اگر عاشق مردم باشم
بی زر و زور شده در طلب خم باشم



یکی از وعده‌های این شهروند عزیز مناسب‌سازی برای تمامی اقشار به ویژه برای بانوان و معلولان است ولی دقیقاً مشخص نکرده چه چیزی را مناسب‌سازی می‌کند.

او همچنین گفته با ارسال این برگه یا رونوشت آن به صندوق پستی فلان از اشتراک هفته‌نامه‌اش می‌توانید برخوردار شوید.

بهتر است پایان‌بخش این نوشته شعری باشد که یکی از خانم‌های نامزد انتخابات شوراها پشت تراکت‌های تبلیغاتی‌اش منتشر کرده است. لازم به ذکر است که با چسباندن حروف اول هر بیت نام این نامزد محترم به دست می‌آید (این یک صنعت ادبی است که اسمش را فراموش کرده ام) برای جلوگیری از این اکتشاف فقط بخش‌هایی از شعر را می‌آورم:

آمدم آماده خدمت شوم
باغبان باغ، بی‌منت شوم

زیستگاه شهر تهران می‌توان
با همه مشکل نمودش آبادان

واقف از مشکل به شورا گر شویم
با دل و جان بهر حلش می‌دویم

یا علی گویم به شورا پا نهم
حاصلی با سعی خود برجا نهم

پیروی زهرای پیغمیر شوم
حامی هر کودک و مادر شوم

وقت تنگ است ای شما همشهریان
برگزینید خادمان شهرتان

 

همه با هم بسوی صندوق های انتخاباتی

 
 
همراه با همه مردم ایران  بسوی صندوق های انتخاباتی خواهیم شتافت
 
 
و به کسانی رای خواهیم داد به این اصل معتقد باشند :
 
 « یک جانباز و یا یک معلول  حق دارد که بتواند همانند افراد سالم از امکانات و تسهیلات موجود در جامعه بهره مندشود»
 
 
 
 

گزارش ایسنا از زندگی اسفبار یک جانباز دوران دفاع مقدس

 
 
صاحبخانه‌اش حکم تخلیه گرفته،با دستگاه اکسیژن قرضی نفس می‌کشد...اما دوست ندارد ارج و عزتش را از بین ببرند
 
 
 
 
 
ادامه گزارش در سایت ایسنا
 
 

بازتاب خبر تحصن ایثارگران مقابل صدا و سیما

 
بازتاب خبر تحصن ایثارگران مقابل صدا و سیما
 
دیروز ایثارگران و جانبازان که نسبت به نادیده گرفته شدن حقوق اجتماعی و مدنی شان در جامعه و  بی توجهی رسانه های خبری بخصوص صدا وسیما به این مقوله معترض بودند مقابل مسجد صدا و سیما جمع شدند تا شاید با فریاد براوردن اینکه هنوز ما زنده ایم - نگاه و حتی نیم نگاه ارباب رسانه های جمعی بخصوص رسانه ملی را بخود جلب کنند.
 
اما نتیجه ؟ هیچ در هیچ
 
به یاد هشدار امام راحل (ره) افتادم که فرموده بود :
 
نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگى روزمره خود به فراموشى سپرده شوند. 
 
دیروز این احساس را داشتم که براستی گم شده ایم هیچ گوشی صدای ما را نمی شنود و هیچ کس ما را نمی بیند.
بخصوص این روزها که همه سرگرم نبرد انتخاباتی اند.
 
 
در میان تمام سایت های و خبرگزاری ها تنها دو سایت خبر تحصن را انعکاس دادند:
 
 

تجمع اعتراض آمیز ایثارگران مقابل سازمان صدا و سیما برگزار شد

 
تجمع اعتراض آمیز ایثارگران مقابل سازمان صدا و سیما برگزار شد
حدود ۵۰ نفر از ایثارگران و جانبازان پیش از ظهر امروز مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما در مخالفت با لایحه خدمات رسانی به ایثارگران و همچنین کوتاهی  صدا و سیما در انعکاس مشکلات خانوادهای شاهد آزادگان و جانبازان و بایکوت خبری اعتراضات مستمر ایثارگران به این لایحه اجتماع اعتراض آمیز برگزار کردند
ایثارگران شرکت کننده در این اجتماع اعتراضی لایحه خدمات رسانی به ایثارگران را مایه خیانت به ایثارگران و عامل محروم شدن این قشر از بسیاری از حقوق مدنی خود قلمداد کردند.
یکی از جانبازان در باره علت این تجمع ایثارگران و جانبازان در محل بیان داشت:
«ما تاکنون به طرق مختلف اعتراض خود را به گوش مسئولین نظام رسانده ایم اما پاسخ منطقی به ایرادات و سوالات خود به لایحه دریافت نکرده ایم»
ایثارگران از سازمان خواهان پایان دادن سیاست بایکوت و عدم اعتنایی به خواسته ها و اعتراضات ایثارگران به این لایحه و دیگر مشکلات موجود شدند

مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران در دیوان عدالت اداری

به منظور دفاع از حقوق جانبازان مشمول قانون حالت اشتغال؛
مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران در دیوان عدالت اداری حضور یافت
 
 

دکتر مجتبی رحماندوست مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران در دیوان عدالت اداری به منظور دفاع از حقوق جانبازان مشمول قانون حالت اشتغال حضور یافت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در تاریخ چهارشنبه ‌١٥/٩/٨٥ دکتر رحماندوست در شعبه هفتم تجدیدنظر دیوان عدالت اداری حضور یافت تا از حقوق جانبازان مشمول قانون حالت اشتغال دفاع نماید.

قوانین موضوعه از جمله قانون الحاق یک تبصره به قانون استخدام جانبازان مصوب ‌٧/١٠/٦٧، قانون حالت اشتغال مصوب ‌٣٠/٦/٧٢ و اظهارنظرهای رسمی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معاون حقوقی و امور مجلس ریاست جمهوری، مؤید این مطلب است که هرگونه دریافتی جانبازان از بابت وضعیت جانبازی توأم با دریافت حقوق از بابت استخدام رسمی یا غیررسمی بلامانع است و مشمول قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل نمی‌باشد. به عبارت دیگر اشتغال و استخدام جانبازان همزمان با دریافت مزایای قانون حالت اشتغال منع قانونی ندارد

اعتراض ایثارگران به صدا و سیما

 

اعتراض ایثارگران به صدا و سیما

 

تجمع اعتراض آمیز ایثارگران نسبت به بایکوت خبری ایثارگران از سوی صدا و سیما فردا یکشنبه 19/9/85 ساعت 30/9 جلوی مسجد بلال صدا و سیما برگزار می شود.

    

بر اساس دور نمای ارسالی، خانواده شاهد و ایثارگر در اعتراض به سیاست صدا و سیما در بایکوت خبری و انعکاس نامناسب اعتراضات و تجمعات مستمر ایثارگران به تصویب "لایحه خدمات رسانی به ایثارگران " فردا یکشنبه 19/9/85 ساعت 30/9 مقابل مسجد بلال صدا و سیما تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد

 

در این دورنما آمده است:

 

سردبیران محترم مطبوعات و خبرگزاریهای ارجمند

 

سلام علیکم

 

 

بدینوسیله اعلام می دارد اخبار و گزارشهای اعتراضی مستمر ایثارگران نسبت به طرح و تصویب لایحه شرم آور (صدمات رسانی به ایثارگران ) در کمیسیون اجتماعی مجلس، متاسفانه بایکوت و حق جامعه تضییع گردیده است. لذا جمعی از ایثارگران شریف معترض به کار قبیح بنیاد، مجلس و صدا و سیما در رابطه با لایحه ننگین مذکور و به منظور پیشگیری از انعکاس نامناسب وقایع یا تحریف مطالب، از ساعت 30/9 صبح یکشنبه 19/9/85 در جنت الشهداء گمنام مسجد بلال صدا و سیما تجمع و اعتراضات خود را تا رسوایی کلیه خائنین متناوبا پی خواهند گرفت بحول الله و قوته انشاءالله

 

جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگران جانباز و آزاده

 

بالاخره یک طلا گرفتیم

 

بالاخره یک طلا گرفتیم

بعد از نمایش ضعیف چند روز اخیر تیم های اعزامی ایران به بازی های آسیایی قطر - دوحه بالاخره با همت فولاد مرد ایرانی اولین مدال طلا نصیب ایران شد 

اگه این رضازاده نبود واقعا چه می کردیم.

راستی این همه هزینه کردن ها برای ملی پوشان و این ها کلاس بالا گذاشتن آنها و این همه مورد توجه بودن در رسانه ها چه فایده

این ها داشته باشید بگذارید کنار مدال آوران افتخار آفرین جانباز و معلول که بشدت در بازیهای آسیایی مالزی درخشیدند ولی ظاهرا از این درخشش خیره کننده پرتو ضعیفی نیز در فضای رسانه ای کشور بازتاب نیافته است.

کسب این همه افتخار در حالیست که فدراسیون جانبازان و معلولین با کمبود بودجه مواجه است و مسئولین محترم اندکی از آنچه که برای ورزشکاران سالم هزینه می کنند و به آنها پرداخت می کنند به این ورزشکاران معلول نمی دهند.

باشد ماهم خدایی داریم و عشق وطن