روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

نامۀ سرگشادۀتشکل های ایثارگری به رئیس مجلس

 

 

فاش نیوز - درپی خروج مجدد طرح خدمات رسانی به ایثارگران ازدستور رسیدگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی که برای چندمین بارصورت گرفته وبیش از ده سال تصویب آن را بطور مشکوکی به تأخیر انداخته است،تعداد زیادی از تشکل های ایثارگری(خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران) با ارسال نامه ای سرگشاده به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستارتعیین تکلیف فوری آن شدند.  

 

 

دربخشی ازاین نامه که خطاب به دکتر "علی لاریجانی"رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته شده آمده است : گویا اراده ای قوی وجود دارد که مانع از تصویب قوانین حمایتی ایثارگران شود و متأسفانه ایجاد این موانع در مجلس هشتم شورای اسلامی که داعیۀ اصول گرایی و دفاع از ارزش ها را دارد کمتر ازماسبق نبوده است   

 

 

 

متن کامل نامه سرگشادۀ تشکل های ایثارگری به ریاست مجلس شورای اسلامی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای لاریجانی ،ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

بیش از ده سال است ایثارگران در پیچ و خم دیدگاه های غلط عده ای از نمایندگان و هیئت رئیسۀ مجلس گرفتارند . از ابتدای برنامۀ سوم که بحث "لایحه جامع خدمات رسانی" به ایثارگران با هدف بهبود ارائۀ خدمات مطرح شد ، متأسفانه سنگ اندازی ها و مانع تراشی ها آغاز گردید.

گویا اراده ای قوی وجود دارد که مانع تصویب قوانین حمایتی ایثارگران شود و متأسفانه ایجاد این موانع در مجلس هشتم شورای اسلامی که داعیه اصول گرایی و دفاع از ارزش ها را دارد کمتر از ماسبق نبوده است .

جناب آقای لاریجانی

آیا وقت آن نرسیده با خانه تکانی تفکرات بسته و منجمد آن عده ای که در مجلس برای تصویب لایحه و طرح مانع تراشی می کنند به رسالت انقلابی - اسلامی خود عمل نمایید و با اجازه بررسی طرح مصوب کمیسیون اجتماعی مجلس در صحن به تشویش ها پایان دهید؟ واقعاً ده سال برای رسیدگی کفایت نمی کند . مجلس ششم و هفتم با کوتاهی خود و عدم انجام رسالت انقلابی در قبال ایثارگران از وظایف قانونی خود شانه خالی کردند و اکنون این موضوع به مجلس هشتم رسیده است که شما رئیس آن هستید . نگذارید در مجلس نهم که شاید شما رئیس آن نباشید ایثارگران به بی تعهدی مجلس هشتم مانند دو مجلس قبلی یقین کنند .

آقای لاریجانی

وقت آن رسیده از بهانه جویی های بی مورد که از زبان برخی نمایندگان و اعضای هیئت رئیسه شنیده می شود و هربار به بهانه ای در رسیدگی به طرح با سنگ اندازی تأخیر ایجاد مینمایند پاسخی روشن و شفاف دهید. یک روز بنام بار مالی ، روزی دیگر بنام عدم توجیه قانونی بر ارجاع لایحه از مجمع به مجلس و . . . شیطنت هایی دیده می شود که شایستۀ مجلسی که شما رئیس آن هستید نیست .

آقای لاریجانی

ایثارگران با صبر و متانت همه بی برنامه گی ها راتحمل کردند و برای حفظ ارزش ها همچنان مقاوم ایستاده اند و عدم رسیدگی ها و بی توجهی ها خللی در ارادۀ آنان وارد نمی کند ، اما از شما و نمایندگان دلسوز انتظار این بی توجهی ها نمی رود . جوانمردانه مصوبۀ خود را با نگاه کارشناسی به پایان برسانید ، این همه تأخیر جایز نیست .

جناب آقای لاریجانی

اقدام شما و هیئت ریئسه درعدم رسیدگی به مصوبۀ کمیسیون اجتماعی در صحن خلاف قانون و جلوگیری ازحق است . لذا توصیه می شود به قانون برگردید و با لطایف الحلیل بدنبال توجیه قانونی اقدام خود و هیئت رئیسه نباشید .

جناب آقای لاریجانی

مایه تاسف است که با گذشت بیش از سی سال از انقلاب ، ایثارگران قبل از پیروزی انقلاب و بعد از آن ، در انتظار تصویب قانون باشند . این دندان لق را بکنید و کار را یکسره کنید . نه این ایثارگران سزاوار این بازی ها هستند و نه انقلاب تحمل این بی تدبیری ها را دارد .

آقای لاریجانی

اگر قراربود قوانین یا تصمیماتی درجهت منافع نمایندگان به مانند قضیه یکصد میلیون تومان تصویب شود آیا تحمل یک روز تأخیر را داشتید ؟!

آقای لاریجانی

متأسفانه اقدامات شما این توهم را در جامعه ایجاد نموده که همۀ امکانات در اختیار ایثارگران است و طوری بر طبل رسوایی بارمالی می کوبید که گویا کل بودجۀ کشور باید در اختیار ایثارگران قرار گیرد . قدری واقع بین باشید و با اعزام کارشناسان خبره وضعیت رسیدگی به ایثارگران را بررسی نمایید تا سرانه خدمات ایثارگران در گروه های مختلف برای شما مشخص شود . مطمئن باشید شرمنده خواهید شد .

آقای لاریجانی

بعنوان آخرین پیام به شما و نمایندگان محترم اعلام می نماییم با حسن نیت به موضوع ایثارگران بپردازید و با توهمات خود ساخته و استناد به آمار و اطلاعات غلط افراد بی هویت تصمیم نگیرید و بدانید فداکاری ایثارگران برای دنیایشان نبوده که بخاطر آن به هر خفتی تن دهند. اما ایثارگران عدالت را آرمان الهی می دانند که برای تحقق آن هر گونه جانفشانی را خواهند نمود . لذا توصیه می شود با مراجعه به بیانات امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری دربارۀ ایثارگران ،از سخنان گهربار این عزیزان بعنوان معیاری در تدوین قوانین و مقررات حمایتی ایثارگران استفاده کنید . ما تشکل های ایثارگری مصرانه خواستار خاتمه دادن به موضوع رسیدگی به طرح خدمات رسانی هستیم و در صورت ادامه قصور و کوتاهی ازراه های دیگری مطالبه به حق خودرا پی گیری خواهیم کرد.

1- مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی

2- انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان

3- شورای عالی راهبردی امورجانبازان

4- خانه نور ( گروه پیگیری امور جانبازان نابینا )

5- گروه پیگیری امور جانبازان دو پا قطع

6- گروه پیگیری امور جانبازان نخاعی

7- هیئت عاشقان قمر بنی هاشم ع جانبازان

8- هیئت جانبازان امام مهدی عج

9- هیئت نور الائمه (س) متعلق به جانبازان ورزمندگان

 

 

طرح مناسب سازی وسائل نقلیه عمومی بین شهری

 

 

یکی از موضوعاتی که گروه پیگیری امور جانبازان نخاعی و انجمن جانبازان نخاعی آنرا در دستور کار خود قرار داده اند مناسب سازی وسائل عمومی حمل و نقل بین شهری و مسافرتی مانند هواپیما ، قطار و اتوبوس برای جانبازان و معلولین می باشد. 

 

با توجه به مشکلات عدیده ای که جانبازان و معلولین بخصوص جانبازان و معلولین نخاعی در مسافرت ها بخصوص مسافرت با هواپیما و قطار با آن روبرو می باشند عدم مناسب بودن وسایل حمل و نقل عمومی و وضعیت ترمینال ها و فرودگاه ها برای تردد آنان می باشد. 

 

بر همین اساس اعضای گروه پیگیری و انجمن طرح جامع مناسب سازی و تسهیل تردد در فرودگاه ها و پرواز با هواپیما برای  جانبازان و معلولین را تهیه و به مسئولین مربوطه در سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کرده اند و همچنان پیگیری آن هستند. 

 

این طرح از مرحله تهیه بلیط تا ورود به فرودگاه  و سوار شدن به هواپیما تا مرحله خروج از فرودگاه را در بر می گیرد. 

 

در ادامه این تلاش ها گروه پیگیری و انجمن جلسه ای با مشاور وزیر و مسئول ایثارگران وزارت راه وترابری داشته و مشکلات حمل و نقل و مسافرت جانبازان و معلولین با وسایل نقلیه عمومی مطرح کردند. 

در این جلسه قرار شد طرحها و پیشنهادات جانبازان برای مناسب سازی ترمینال های مسافرتی اتوبوس و قطار نیز جمع آوری شده و  برای اخذ تصمیم به وزیر ارائه شود. 

 

بر این اساس گروه پیگیری امور جانبازان نخاعی از کلیه عزیزان جانباز و معلول درخواست کرده است تا پیشنهادات و نظرات خود را در اختیار این گروه قرار دهند. 

 

نظرات خود را می توانید به آدرس صندوق پستی 5154-19395 و یا ایمیل 

anjoman_jana@gmail.com ارسال کنید.

شروع بیمه تکمیلی جامع جانبازان و خانواده ایثارگران

شروع بیمه تکمیلی جامع جانبازان و خانواده ایثارگران

تمام جانبازان و ایثارگران و خانواده آنان از ابتدای دیماه امسال تحت پوشش بیمه تکمیلی جامع قرار گرفته اند. 

بر اساس اعلام معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از ابتدای دیماه امسال کلیه خانواده شهدا جانبازان ، ایثارگران و خانواده آنان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته اند.

خانواده ایثارگران با وجود این بیمه می توانند بدون پرداخت هیچ گونه وجهی در بیمارستانهای طرف قرار داد با بیمه ایران بستری و تحت درمان قرار گیرند.

قابل ذکر است در سنوات گذشته سقفی حدود پنج الی ده میلیون تومان بعنوان تعهدات بیمه در نظر گرفته می شد ولیکن در طرح بیمه تکمیلی جدید این سقف برداشته شده و محدودیتی برای پرداخت هزینه ها در نظر گرفته نشده است

بر اساس این گزارش   جانبازان و ایثارگرانی که می خواهند والدین خود را تحت پوشش این بیمه قرار دهند تا تاریخ 1/12/88 مهلت دارند تا با مراجعه به بنیاد به این امر مبادرت ورزند

حل مشکل خودروجانبازان معطل امضای وزیر اقتصاد

 

حل مشکل خودروجانبازان معطل امضای وزیر اقتصاد 

 

با این که نیت دکتر حسینی نسبت به جانبازان خیر است وایشان با اعتقاد به این که پرداخت سهام از سوی خودرو سازان به زیان جانبازان می باشد چنین مساله ای را مطرح کرده است اما بطول انجامیدن این ماجرا نیز بخاطر مسایل حاشیه ای قابل قبول به نظر نمی رسد

 

فاش نیوز - توافقنامۀ  واگذاری خودرو  جانبازان که با مشارکت بنیاد شهید، وزارت صنایع و وزارت اقتصاد تهیه گردیده معطل امضای وزیر اقتصاد است.
بنابرگزارش منابع آگاه با وجود توافقنامه ای که میان بنیاد شهیدوامور ایثارگران،

وزارت صنایع و وزارت اقتصاد و دارایی تهیه و تنظیم گردیده و به امضای زریبافان و محرابیان نیز رسیده دکتر حسینی، وزیر اقتصاد تاکنون از امضاء آن سرباز زده است.

 

بنابر همین گزارش طبق این توافقنامه جانبازان امتیاز معافیت گمرکی خود برای واردات خودرو یا قطعات خودرو ویژه جانبازان را به شرکت های خودرو سازی داخلی واگذار می کنند و درمقابل، شرکت های خودرو ساز خودرو مناسب جانبازان یا مبلغ آن را دراختیار آنان قرار می دهند.

همچنین اگر قیمت خودرو مورد معامله کمتر یا بیشتر از سقف امتیاز اختصاص داده شده به جانبازان باشد، ما به التفاوت باید توسط طرفین پرداخت گردد.

در همین رابطه فاش نیوز کسب اطلاع کرده است که چون بعضی از شرکت های خودرو سازی خصوصاً شرکت ایران خودرو ابراز تمایل کرده است که ما به التفاوت قیمت خودروی واگذاری به جانبازان را با سهام این شرکت دربورس جبران کند، این مسئله مورد اعتراض وزیر اقتصاد واقع شده و وی تمایل دارد که این شرکت ها مابه التفاوت را حتماً به صورت نقدی یا مشابه آن به جانبازان بپردازند.

با این که نیت دکتر حسینی نسبت به جانبازان خیر است وایشان با اعتقاد به این که پرداخت سهام از سوی خودرو سازان به زیان جانبازان می باشد چنین مساله ای را مطرح کرده است اما بطول انجامیدن این ماجرا نیز بخاطر مسایل حاشیه ای قابل قبول به نظر نمی رسد

طرح جامع خدمات رسانی ایثارگران به کمیسیون اجتماعی بازگشت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی :‌

طرح جامع خدمات رسانی ایثارگران به کمیسیون اجتماعی بازگشت

تهران – حیات

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی طرح جامع خدمت رسانی به ایثارگران برای رفع ایرادات فراوان آن از دستور جلسه هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خارج و به کمیسیون اجتماعی ارجاع داده شد.

مجید نصیرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات با بیان این خبر گفت: طرح جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط نمایندگان مجلس تهیه شده و در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی کامل قرار گرفته است ولی هنوز ایرادات فراوانی از طرف هیات رییسه مجلس به این طرح وارد شده است که مهمترین آن مغایرت طرح با اصل 75 قانون اساسی است.

وی افزود: طرح جامع خدمات رسانی به ایثارگران بار مالی بسیار زیادی به دولت تحمیل می کند و این مهمترین ایراد هیات رییسه به طرح است در صورتی که کمیسیون اجتماعی برای تامین منابع طرح راهکارهایی را درنظر گرفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و به همین دلیل توقع از مجلس و دولت توجه بیشتر به این قشر است.

نصیر پور گفت:‌ کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس در تهیه این طرح توجه زیادی به خدمات رسانی به ایثارگران داشتند و تنها مشکل در تصویب این طرح بودجه است

پرداخت معوقات حقوق حالت اشتغال جانبازان

با حکم دیوان عدالت اداری:


پرداخت حقوق و معوقات جانبازان حالت اشتغال بنیاد


بگزارش فاش نیوز:


در پی صدور احکام متعدد محکومیت بنیاد شهید از سوی شعب دیوان عدالت اداری مبنی بر پرداخت معوقه های حقوق جانبازان حالت اشتغال، بنیاد شهید تاکنون معوقه های تعداد معتنابهی از جانبازان را پرداخت کرده است که مبلغ آن برای بعضی جانبازان به 300 میلیون ریال می رسد.

بر اساس گزارش های دریافتی فاش نیوز از جانبازانی که با شکایت به دیوان عدالت اداری حکم محکومیت بنیاد شهید را دریافت کرده اند، تعدادی از جانبازان طی ماه های گذشته با ارایه دادخواست به دیوان عدالت اداری بر علیه بنیاد شهید اقامه دعوا کرده و طی آن خواهان پرداخت معوقه های حقوق حالت اشتغال خود از زمان تصویب قانون حالت اشتغال جانبازان(مصوب 30/6/72 ) شده اند و قضات شعب دیوان نیز حکم به وارد بودن خواسته آنان صادر و در نهایت بنیاد شهید را به پرداخت معوقه های مذکور محکوم کرده اند.

بر اساس اخبار دریافتی فاش نیوز، تعداد اندکی از جانبازان شکایت کننده که اطلاع دقیق تری از مفاد قانون حمایتی حالت اشتغال جانبازان داشته اند،در شکوائیه های خود علاوه بر مطالبه اصل معوقه ها، درخواست محکومیت بنیاد شهید به پرداخت معوقه های مذکور بر اساس قانون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کرده اند که رقم آن بسیار بالاتر از حقوق پرداختی بر اساس قانون بنیاد شهید است.

بر اساس گزارش خبرنگار فاش نیوز، قضاوت دیوان خواسته اخیر این جانبازان را نیز وارد دانسته و حکم به پرداخت معوقه ها بر اساس جدول پرداختی سپاه نموده اند.

به دنبال صدور احکام شعب دیوان عدالت اداری مبنی بر محکومیت مضاعف بنیاد (پرداخت معوقه ها به اضافه رعایت جدول پرداختی سپاه)، جانبازانی که در شکایت های خود اشاره ای به لزوم رعایت جدول سپاه پاسداران در پرداخت حقوق و مزایا نکرده بودند، با مراجعه به دایره اجرای احکام دیوان خواستار اصلاح حکم شده اند که راهنمایی های لازم توسط کارشناسان اجرای احکام به این دسته از جانبازان صورت گرفته است.

گزارش خبرنگار فاش نیوز حاکی است پس از صدور احکام دیوان، مسئولان بنیاد شهید ابتدا از اجرای احکام صادره طفره رفته اند که جانبازان ذی حق مراتب را به دایره اجرای احکام دیوان گزارش کرده اند و در پی آن، بالاترین مقام بنیاد شهید به دیوان دعوت شده است که نماینده وی در دیوان حاضر شده و از طرف مسئولان اجرای احکام، عواقب استنکاف از اجرای احکام دیوان -که صدور حکم انفصال برای فرد یا افراد خاطی است- به وی تفهیم گردیده است. پس از اعلام قاطع دیوان مبنی بر استواری احکام صادره و لزوم اجرای آن توسط بنیاد شهید و تهدید به صدور احکام انفصال برای خاطیان، مسئولان بنیاد شهید ناچار احکام مزبور را اجرا کرده و دستور پرداخت معوقه ها را صادر کرده اند که گفته می شود رقم پرداختی به بعضی جانبازان ازبابت این معوقه ها به 300 میلیون ریال می رسد.

شایان ذکر است قانون حالت اشتغال جانبازان در تاریخ 30/6/72 به تصویب رسیده است، لیکن اجرای آن برای تعداد زیادی از جانبازان با تأخیر آغاز شده و همین امر حقوق معوقه ای را برای این دسته از جانبازان ایجاد کرده بود که بنیاد شهید(و در گذشته بنیاد جانبازان) همواره از پرداخت آن به جانبازان مشمول قانون خودداری می کرد.

علاوه بر آن طی سالیان گذشته بنیاد شهید به خاطر رعایت نکردن مفاد ماده 198 قانون سپاه- که بنیاد شهید را موظف می کند حقوق جانبازان بسیجی و پاسدار وظیفه مشمول قانون حالت اشتغال را بر اساس جدول حقوقی مندرج در ماده 175 همین قانون پرداخت کند- همواره مورد اعتراض جانبازان بوده است و بنیاد هیچگاه به پرداخت حقوق جانبازان بر اساس جدول سپاه تن نداده است در حالی که رعایت قانون سپاه دریافتی جانبازان را به میزان زیادی بالا می برد.

گفته می شود بر خلاف مسئولان پیشین بنیاد شهید و بنیاد جانبازان که هیچ گاه حاضر به اجرای جدول حقوقی سپاه برای جانبازان بسیجی و پاسدار وظیفه نشدند، مسعود زریبافان رئیس کنونی بنیاد شهید نظر مثبتی به اجرای قانون و احقاق حقوق ضایع شده جانبازان دارد و در دیدار بعضی جانبازان اظهار امیدواری کرده است که از سال آینده حقوق همه جانبازان بسیجی و پاسدار وظیفه به انضمام معوقه های شان بر اساس مواد 175 و 198 قانون سپاه پرداخت شود.

اجرای احکام دیوان عدالت اداری مبنی بر محکومیت مضاعف بنیاد شهید در پرداخت معوقه های جانبازان قانون حالت اشتغال ابعاد دیگری نیز دارد که "فاش نیوز" طی روز های آینده به آن خواهد پرداخت


خبر مرتبط


اعتراض جانبازان شاغل به اجرای نادرست قانون حالت اشتغال از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران


چرا طرح خدمات رسانی به ایثارگران از دستور کار خارج میشود

نماینده سمیرم:

چرا طرح خدمات رسانی به ایثارگران از دستور کار خارج میشود


خبرگزاری حیات

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه چندین بار است طرح خدمات رسانی به ایثارگران در دستور کار مجلس قرار می گیرد، گفت: جای سوال دارد که چرا این طرح در صحن علنی مطرح نمی شود و از دستور کار خارج می شود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی حیات، بهروز جعفری، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به بند 6 ماده 23 آیین‌نامه داخلی مجلس استناد کرد و گفت: دو یا سه هفته است که طرح خدمات رسانی به ایثارگران در دستور کار هفتگی مجلس چاپ می‌شود اما از دستور کار خارج و در صحن علنی مطرح نمی‌شود.
وی با یادآوری اینکه بررسی این طرح در دستور کار این هفته مجلس نیز چاپ شده بود گفت: امروز که روز آخر کاری مجلس در این هفته است تاکنون خبری از طرح آن نشده است.
نماینده سمیرم با تاکید بر اینکه  ایثارگران از ما سوال می‌کنند که اشکال این طرح در کجاست افزود: سوال ما این است که اگر مشکلی در آن وجود دارد، چرا در دستور کار هفتگی مجلس قرار می‌گیرد.
جعفری تاکید کرد: وقتی طرح خدمات رسانی به ایثارگران در دستور می‌آید اما مطرح نمی‌شود نمی‌توانیم پاسخگوی ایثارگران باشیم.
لاریجانی در توضیح این مساله گفت: روز گذشته در رابطه با حل مسایل مربوط به طرح خدمات رسانی به ایثارگران برای مطرح کردن در صحن علنی جلسه‌ای برگزار شد که این موضوع در حال پیگیری است


بی توجهی صدا و سیما به جانبازان تا به کی؟

بی توجهی صدا و سیما  به جانبازان تا به کی؟

 

 

 

متاسفانه عملکرد رسانه ملی در این رابطه بسیار کم رنگ و بشدت مورد انتقاد جامعه ایثارگری و جانبازان است .  

شاید تصور می کنید ارزش تبلیغی و برد اثر گذاری نمایش حضور جانبازان از نمابش حضور بانوان بد حجاب کمتر است. 

 

 

انقلاب اسلامی  از ابتدای برپایی اش به رهبری قائد اعظم حضرت امام خمینی همواره با توطئه ها و تهاجمات پنهان و آشکار دشمنان خارجی و داخلی مواجه بوده است .اما حضور توده های مردم در صحنه پاسداری از انقلاب، این توطئه ها را نقش بر آب کرده است . 

در این میان جانبازان و شهدا با فدا کردن جسم و حان خود در پای نهال انقلاب موجب شدند این نهال به درختی برومند تبدیل شود که کلمهً طیبهً کشجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء تؤتی اکلها کلّ حین بِإذن ربها  

جانبازان با وحود درد ها و زخم ها و ناتوانی هایی که از دشنه کین دشمنان بر بدن دارند هر گاه که احساس کردند برای دفاع از انقلاب و نظام باید در صحنه حضور پیدا کنند سختی ها و مشکلات را به جان خریده اند و حضور و آمادگی خود را در دفاع از انقلاب، ارزش ها و نظام درمعرض دید و قضاوت دوست و دشمن قرار داده اند. 

تجمع اعتراض به جنایات اسرائیل در غزه، اجتماع در جماران در اعتراض به اهانت به امام راحل عزیز و شرکت در راهپیمایی میلیونی روز چهارشنبه پیش در محکوم کردن آشوب طلبان روز عاشورا و اعلام حمایت و تبعیت از مقام معظم رهبری از نمونه های اخیر حضور در صحنه جانبازان است. 

جانبازان با وجود های آسیب ها و ناتوانی های جسمی به ایفای وظیفه پرداختند اجرشان با خدا 

اما باید پرسید دوستان رسانه ای ما بخصوص صدا و سیما در وظیفه خود در انعکاس تلاش های و درخواست های جانبازان و ایثارگران بخوبی عمل کرده اند؟ 

 

متاسفانه عملکرد رسانه ملی در این رابطه بسیار کم رنگ و بشدت مورد انتقاد جامعه ایثارگری و جانبازان است . 

مسئولین محترم صدا و سیما آیا واقعا درک نمی کنید جانبازان با چه مشکلات و مصائبی رنج و زحمت را به جان می خرند تا با حضور خود استقامت و ایستادگی خود را در حمایت از انقلاب و نظام به نمایش جهانیان بگذارند و فریاد برآورند تا ما هستیم نخواهیم گذاشت به انقلاب خمینی و نظام اسلامی کوچکترین خدشه ای وارد آید . 

آیا واقعا تمی توانید درک کنید حضور جانبازان شیمیایی در هوای آلوده خیابانهای مرکزی چقدر برای آنان کشنده و ناراحت کننده است. 

 

آیا واقعا نمی توانید درک کنید جانبازان ویلچری و جانبازان نابینا و قطع عضو با سختی و مشقاتی  خود را به محل تجمع می رسانند

تا اینچنین مستحق کم توجهی و بی اعتنایی رسانه ملی قرار گیرند. 

 

شاید تصور می کنید ارزش تبلیغی و برد اثر گذاری نمایش حضور جانبازان از نمابش حضور بانوان بد حجاب کمتر است. 

جناب آقای ضرغامی و دیگر مسئولین رسانه ملی

جانبازان نیازو کمبودی به لحاظ شخصی ندارند که خواهان نمایش حضورشان در تجمعات از طریق رسانه ملی باشند بلکه از این روست که نشان دادن مردانی که در عمل پایمردی و جانفشانی خود را برای دفاع از کشور و انقلاب نشان دادند به بهترین و موثرترین شکل موجب شادی دل دوستان و ناامیدی و سرخوردگی دشمنان خواهد شد.  

عزاداری دهه سوم محرم هیات نور الائمه

 

 السلام علیک یا ابا عبدالله 

مراسم عزاداری دهه سوم محرم هیات نورالائمه (ع) در مسجد ارگ  

 

با سخنرانی حجت الاسلام الهی  شروع مراسم ۳۰/۱۹

 

 

از ۱۶/۱۰/۸۸ لغایت ۲۵/۱۰/۸۸