روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

چند خبر

 

فیلم مستند "ترانه اندوهگین کوهستان " به کارگردانی حامد خسروی و بامحور جانبازان هشت سال دفاع مقدس ساخته شد

   به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا- این مستند 30 دقیقه ای که به سفارش بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ساخته شده - روایتی متفاوت از جانبازان اعصاب و روان است 

   ترانه اندوهگین کوهستان روایتی از جانبازان مقیم در بیمارستان ایثاراردبیل است 

   خسروی درباره این مستند گفت : ترانه اندهگین کوهستان در مرحله تدوین قرار دارد و برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران آماده می شود

   جشنواره فیلم کوتاه تهران اواخر آبان ماه امسال برگزار می شود


 

    فیلم مستند ایرانی "جانباز کلیمانجارو" محصول گروه تلویزیونی شاهد نامزد دریافت جایزه اصلی جشنواره بین المللی شبکه "الجزیره " قطر شد

    جشنواره بین المللی فیلم الجزیره سوم و چهارم اردیبهشت ماه در قطربرگزار می شود

    به گزارش روز یکشنبه ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران - مستند 60 دقیقه ای جانباز کلیمانجارو- داستان صعود جانبازان قطع عضو به قله کلیمانجارو است 

  


 

 

کتاب« حرکتهای ورزشی برای جانبازان و معلولین »منتشر شد

 

خبرگزاری فارس: به منظور ارتقای سطح علمی جامعه ایثارگری و معلولان کشور، کتاب حرکتهای ورزشی برای جانبازان و معلولین ، به همت اداره کل تربیت بدنی بنیاد منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهدی ریاحی کیا مدیر کل تربیت بدنی این نهاد با بیان این مطلب گفت: با توجه به نقش سازنده و مؤثر ورزش در سلامتی جانبازان و معلولین ، در این کتاب حرکات ورزشی ویژه برای افراد قطع عضو، نابینا، ضایعه نخاعی و همسران افراد جانباز و معلول در نظر گرفته شده است.

وی افزود:این کتاب که توسط حسین پورسلطانی و امیدجهانسوز به رشته تحریر در آمده، در384 صفحه توسط نشر شاهد منتشر شده است

 

شایعه استعفای دهقان رئیس بنیاد شهید و ایثارگران

شایعه استعفای دهقان ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را آقای حسین مرعشی در وبلاگش مطرح کرده است شما آنرا بعنوان یک مطلب طنز و یا دروغ سیزده بخوانید   وی نوشته است:
 
«امروز شنیدم آقای دهقان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد امور شهید و ایثارگران استعفا داده است . امیدوارم این شایعه صحیح نباشد .
ظاهرا" آقای دهقان به آقای رئیس جمهور اعتراض کرده که چرا در جلسه ای که با عنوان مصاحبه مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی رئیس جمهور و در واقع برای آزادی نظامیان انگلیسی تشکیل شده بود است ، دعوت نشده اند .
آقای دهقان قصد داشته برای تکمیل مهر ورزی سخاوتمندانه دولت ارزشی ، به نظامیان متجاوز انگلیسی ، به هر کدام از ایشان اعم از زن و مرد  یک کارت آزادگی ، تقدیم کند.
البته من به دهقان حق می دهم ، در شرایطی که نظامیان متجاوز انگلیسی ، یکباره آنقدر عزیز می شوند که خبر آزادی آنان در بالاترین سطح ممکن و در جمع صد ها خبرنگار داخلی و خارجی  و توسط رئیس قوه مجریه ایران اعلام و جمع آنان بدون اینکه پیامی از رهبران خود داشته باشند ، در ساختمان ریاست جمهوری با آقای احمدی نژاد ملاقات و بعد هم با بدرقه رسمی مدیر کل وزارت خارجه دولت کریمه و از طریق پاویون یا ساختمان تشریفات  رسمی کشور و با در دست داشتن هدایای سپاه و دولت ایران ، ایران را ترک می کنند ، چرا آقای دهقان به وظیفه خود عمل نکند ؟»
 

میلاد رسول نور

میلاد رسول نور پیامبر رحمت محمد مصطفی
و میلاد صادق آل محمد مبارک باد
 
 
السلام ای نوگل صحرای وجود
ای که بر خاک قدومت کرده اهل حق سجود
 
 

آغاز ۱۱۶۸ سال امامت صاحب الامر

آغاز یکهزار و یکصد و شصت و هشتمین 
سال امامت و ولایت حضرت صاحب الامر مبارکباد
 
 
یا صاحب الزمان
 
 خاصیت نگاه تو ما را خراب کرد
این آفتاب غوره ما را شراب کرد
ترسیدم اینکه یار جوابم کند ولی ...
دیدم کریم بود و مرا مستجاب کرد
دیگر دلی نمانده که دلبر بخوانمت
هجران روی تو دل ما را خراب کرد