روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

گزارش تصویری/ حضور جانبازان در مراسم 22 بهمن 91

حضور گسترده جانبازان در مراسم 22 بهمن به دعوت انجمن جانبازان نخاعی

 

 

 

 

 

 

 

 

برای  دیدن ادامه عکس های بر روی ادامه مطلب کلیک کنید


 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کاوسی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://mighat61.blogfa.com

سلام جناب شکراللهی عزیز
ممنون که تصاویر حضور جانبازان عزیز را درج نموده اید. از دیدن تصاویر زیبایتان مشعوف شدم.
اتفاقا من هم دیروز سعادت نصیبم شد در مراسم جشن آغاز سی پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنم. بر خلاف تصورم حضور مردم شهرضا در مراسم راهپیمایی بیشتر از سال های قبل بود. مردم شهر ما هم مثل سایر مردم ایران ثابت کردند، مشکلات اقتصادی و تحریم ها و بچه بازی های برخی از مسئولین، آنان را از عشق به انقلاب و رهبرشان باز نمی دارد. مردم ما ثابت کردند که انقلاب شان را که ثمره ی خون هزاران شهید و ایثار ایثارگران است را پاس می دارند و حاضر نیستند به خاطر سوء مدیریت بعضی از مسئولین و بد اخلاقی های بعضی دیگرشان اصل نظام را زیر سوال ببرند. حضور جانبازان شهرضایی هم در این مراسم بی سابقه بود. من با موتور سه چرخ و دوستان دیگرم با ویلچر و پروتز حضور داشتند. پشیمان شدم که چرا خودم از این حضور پرشور عکس نگرفتم. حسن دیگر این همایش دیدار با دوستان قدیمی و همرزمان بود که بعد از سال ها میسر گردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد