روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

اینهم خبری جدید و تکراری و بدون ... !!!

روزنامه جمهوری اسلامی 22/8/1384

 

ارائه تسهیلات رفاهی جدید به ایثارگران


بخش خبری : رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد , در صورت تصویب لایحه خدمات رسانی به ایثارگران در مجلس , تسهیلات رفاهی و معیشتی تازه ای به خانواده های شهدا , جانبازان و آزادگان , ارائه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی این نهاد , دهقان گفت : در صورت تصویب این لایحه و ابلاغ آن به دولت , به همسر , فرزندان و والدین تحت تکفل ایثارگران (شهدا و جانبازان 35 درصد و بالاتر و آزادگان ) , بصورت ماهانه معادل 25 درصد حداقل حقوق کارکنان دولت به عنوان فوق العاده ایثارگری پرداخت خواهد شد.
وی افزود : همچنین وام ازدواج ایثارگران نیز دو برابر ضوابط بانکی شورای پول و اعتبار پیش بینی شده است .
دهقان همچنین گفت : بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز پس از تصویب این لایحه مکلف خواهد شد , مبلغی را به عنوان هدیه ازدواج , به ایثارگران بپردازد.
وی افزود : بنیاد موظف است 50 درصد هزینه عمر خانواده های شاهد , جانبازان و آزادگانی را که توسط هیچیک از دستگاههای دولتی تحت پوشش بیمه عمر نیستند , بپردازد و همه ساله مبلغی را نیز به صندوق ذخیره ایثارگران واریز کند.
به گفته دهقان , سازمان حج و زیارت نیز موظف است هر ساله 10 درصد از سهمیه حج تمتع را برای استفاده ایثارگران به بنیاد بدهد و آنان در صورت ارائه کارت ایثارگری در سفر داخلی از پرداخت 50 درصد هزینه بلیط نیز معاف خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد