روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

نخستین سند ملی ساماندهی امور خانواده های شهدا و ایثارگران در دست

 

نخستین سند ملی ساماندهی امور خانواده های شهدا و ایثارگران در دستور کار مجلس شورای اسلامی

به دنبال تصویب لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران  در کمیسیون اجتماعی مجلس  شورای اسلامی ، نخستین سند ملی ساماندهی امور خانواده های شهدا و ایثارگران هفته آینده در دستور کار مجلس قرار می گیرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایثار، دکتر حسین دهقان، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در جمع شماری از خانواده های معظم شهدا  و جانبازان با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: تصویب لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران در مجلس شورای اسلامی حداقل حقوق  ایثارگران را تأمین خواهد کرد .
وی با اشاره به اینکه طی سالهای گذشته سازمانهای مسؤول رسیدگی به امورایثارگران با شرایط و امکانات موجود شاید خدمات مناسبی به ایثارگران عرضه داشته اند ،  خاطرنشان کرد : اکنون با تجمیع نهادهای متولی امور ایثارگران لازم است که با محاسبه نیازهای جدید و  بسترسازی قانونی  به بخشی از حقوق خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان پاسخ دهیم.
دکتر دهقان از رویکرد مثبت کمیسیون های اصلی و فرعی مجلس در تصویب کلیات لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران تشکر کرد و افزود : عرضه خدمات مطلوب ، مناسب و شایسته به خانواده های شهدا ، جانبازان و آزادگان تنها وظیفه ای سازمانی و حکومتی نیست ، بلکه  رسالتی بزرگ برای آحاد مردم و مسؤولان است که آسایش و آرامش امروزشان مرهون  فداکاری ایثارگران معزز می باشد.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رویکردی کاملاً مثبت تصویب لایحه را مدنظر
قرارداده اند، گفت:  اقداماتی که در مسیر حل مشکلات خانواده های معظم شهدا ، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز در حال انجام می باشد، بسیار امیدوار کننده است.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با اشاره به اینکه دولت عدالت محور یکی از راه های دستیابی به اقتدار ملی در حوزه داخلی و خارجی را تقویت اسوه های ایثار و شهادت می داند، افزود :  دولت بر این نکته باور دارد که مولفه های ماندگاری خدمت در گرو توجه ویژه به افرادی است که در روزهای سخت از تمام هستی خود برای حفظ باورهای دینی و سرزمین خویش گذشتند.
شایان ذکر است لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران در اوایل سال جاری  از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد که  هفته آینده  بررسی آن  در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

منبع: بنیاد شهید و امور ایثارگران

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام
انشالله همیشه سرفراز باشید

موفق باشید
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد