روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

فیلم مستندی به نام

فیلم مستندی به نام " جنگ آرام  در باره زندگی جانبازان شیمیایی.
 
  علی محمد قاسمی، کارگردان سینما، ضمن بیان این مطلب، در گفتگو با  "مهر" در مورد کارهای جدیدش گفت :  در حال حاضر فیلم مستندی به نام " جنگ آرام " را ساخته ام  و فیلم در باره زندگی معلولان و مصدومان شیمیایی جنگ تحمیلی است .

وی تاکید کرد : فیلم محصول تلویزیون است و تهیه کنندگی آن را ارد عطارپور انجام می دهد و در حال حاضر تدوین آن را انجام می دهم.  

سازنده " یادداشت بر زمین " تاکید کرد: فیلمبرداری فیلم، حدود دو ماه طول کشید و فیلمبرداری در تهران، اصفهان و کردستان انجام گردید .

وی تاکید کرد : همیشه شخصیت، تفکر و نوع بینش  کسانی  که در جنگ و دوران دفاع مقدس حضور داشتند، برایم جالب بودند که بیشتر این علاقه مندی برمی گردد به صداقت و ایثاری که این افراد از خود نشان داده اند و اعتقاد دارم کارهایی که در خصوص نشان دادن ابعاد وجودی این عزیزان تاکنون انجام شده، به شدت ناکافی بوده است و باید بیشتر از اینها در مورد جانبازان شیمیایی فیلم تهیه شود .

علی محمد قاسمی افزود : پرداختن به این عرصه بر دوش فیلمسازانی است که سالها درحیطه سینمای دفاع مقدس فعالیت می کنند. همیشه به عنوان یک فیلمساز منتظر فرصتی بودم تا بتوانم کاری در این زمینه انجام بدهم تا دینم را به این عزیران ادا کنم و این کار را با اشتیاق و از سوی علاقه کار کردم و نه به عنوان ساختن یک فیلم. امیدوارم بعد از آماده شدن فیلم، بستر مناسبی برای نمایش فیلم به وجود آید تا کارآمدی فیلمسازان جوان درخصوص سینمای جنگ نشان داده شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد