روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

بیانیه جانبازان خطاب به مقام معظم رهبری

 
بیانیه جانبازان خطاب به مقام معظم رهبری در اعتراض به  لایحه خدمات رسانی
 
 
جانبازان و ایثارگران با صدور بیانیه ای خطاب به مقام معظم رهبری خواستار عنایت و توجه معظم له نسبت به اعتراض گسترده آنان شدند.
 

ما ایثارگران و جانبازان انقلاب و دفاع مقدس صراحتا اعلام می کنیم دست های مرموزی در کار است که نیازهای اولیه و حقوق ابتدایی ایثارگران را با هویت و شان والای ایثارگری گره زده و به این طریق سیمای ایثارگران را در ذهن جامعه مسئولان و کارگزاران نظام مخدوش نماید

به گزارش خبرنگار گروه دفاع مقدس خبرگزاری مهر ، در بخشی از این بیانیه که به امضای تجمع کنندگان رسیده است چنین آمده : محضر شریف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای بزرگ سکاندار کشتی ایثار و از خود گذشتگی و سردمدار جبهه فداکاری و جانبازی بدین وسیله اینجانبان امضاء کنندگان زیر جمعی از ایثاگران انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس مطالبی را پیرامون لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران به پیشگاه حضرت عالی معروض می داریم.

1- در حالی که بیش از 2 سال است که امیدهای فراوانی نسبت به تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثاگران در بین آحاد ایثارگران و جانبازان ایجاد گردیده و همه اخبار نوید بخش نهادینه شدن حقوق ایثارگران وحمایت منطقی و گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی از قشر رنج دیده و دل سوخته انقلاب و دفاع مقدس بود با تقدیم لایحه از طرف دولت و انتشار متن آن مشخص گردید سطح خدمت رسانی در لایحه فوق نازل تر از قوانین قبلی بوده و دارای نواقص و ضعف های بسیاری است که نه تنها جامعه ایثارگران را به حقوق حقه خود نمی رساند بلکه آنان را از بسیاری حقوق شناخته شده قبلی نیز محروم می سازد.

2- تمام ایثارگران و جانبازان بنا به ماهیت اعتقادی و روحیه ایثارگری خود در کنار همه رنج ها و آلام خویش همیشه کوشیده اند تا از فعالیت های اجتماعی بر کنار نبوده و همواره به عنوان الگوهای ایثارگری در بین جامعه پیشتاز عرصه های علمی و فرهنگی و اجتماعی باشند. با وجود  این، لایحه تقدیمی دولت به وضوح ایثاگران را منزوی و خانه نشین می کند.

3- ما ایثارگران و جانبازان انقلاب و دفاع مقدس صراحتا اعلام می کنیم دست های مرموزی در کار است که نیازهای اولیه و حقوق ابتدایی ایثارگران را با هویت و شان والای ایثارگری گره زده و به این طریق سیمای ایثارگران را در ذهن جامعه مسئولان و کارگزاران نظام مخدوش نماید.

4- در حالی که جامعه ایثارگران بارها در خصوص همفکری و مشاوره با نهادهای کارشناسی دولت و مجلس در جهت احقاق حقوق و ایجاد نظام عادلانه خدمت رسانی به ایثارگران اعلام آمادگی نموده و متاسفانه این مهم کمتر تحقق یافته است ، جهت استحضار حضرت عالی به اطلاع می رساند پس از اعلام مواضع ایثارگران و ارائه نقاط ضعف و قوت لایحه به ریاست جمهور و درخواست استرداد آن توسط دولت، متاسفانه مجلس شورای اسلامی بدون عنایت به درخواست دولت که در نتیجه روند بررسی لایحه را غیر قانونی کرده به تصویب و ارسال به شورای نگهبان اقدام کرده است.

در پایان از محضر مبارک حضرت عالی خواهشمندیم با رهنمودها و ارشادات راه گشای خود به مسئولان ذی ربط خانواده بزرگ ایثارگران را مورد تفقد قرار دهید

 
نظرات 1 + ارسال نظر
جانباز جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

آقادرجواب چی فرمودند؟جوابیه ایشان رادرسایت ایثارمنتشرکنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد