روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

گزارش خبر تجمع خانواده ایثارگران مقابل مجلس شورای اسلامی

گزارش خبر تجمع و اعتراض خانواده ایثارگران مقابل مجلس شورای اسلامی
 
بگزارش خبرنگار ما روز گذشته ۱۸ /۷ /۸۵ تعداد کثیری از خانواده معظم ایثارگران ( فرزندان و همسران شهدا- آزادگان و جانبازان) در اعتراض به تصویب  لایحه خدمت رسانی به ایثارگران از ساعت ۸ صبح در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و در فضایی آرام و بدون تشنج، مراتب اعتراض خود را به روند تصویب لایحه و مفاد آن اعلام داشتند.
 تجمع کنندگان با شعارهای ایثارگر بیدار است از لایحه بیزار است - دشمن ایثارگر دشمن این نظام است - رئیس مجلس ما برس به فریاد ما- این تن خسته ما، این دل شکسته ما، فدای رهبر ما؛ از مجلس شورای اسلامی خواستار بازپسی گیری مصوبه خود شدند.
 
همچنین در این تجمع بیانیه مجمع فرزندان شهدا توسط یکی از فرزندان شهدا در اعتراض به لایحه خوانده شد  و سپس   شکوائیه کتبی ایثارگران به محضر مقام معظم رهبری قرائت گردید.
 
بر اساس این گزارش، پس از گذشت چند ساعت از تجمع ایثارگران تعدادی از نمایندگان مجلس در جمع ایثارگران حضور یافتند و به مذاکره با معترضین پرداختند.
در نتیجه این مذاکره و گفتگو، قرار بر این شد که ایثارگران به تجمع خود پایان داده و یک مهلت دو هفته ای فراهم آورنند تا نمایندگان بتوانند زمینه استرداد یا مسکوت گذاشتن لایحه را فراهم آورند.
 
 
در همین رابطه:
 
خبرگزاری مهر- تجمع جانبازان پایان یافت   دقایقی پیش تجمع اعتراض آمیز جمع کثیری از جانبازان و خانواده ایثارگران در مخالفت با مصوبه لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران با قول مساعد نمایندگان مجلس در رسیدگی مجدد به این لایحه پایان یافت
عصر ایران- جانبازان: موش آزمایشگاهی شده‌ایم
 خبرگزاری فارس- نمایندگان مجلس قول رسیدگی به مشکلات ایثارگران را دادند
 خبرگزاری فارس- جمعی از ایثارگران مقابل مجلس تجمع کردند
 خبرگزاری مهر-  قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بهترین قانون خدمت رسانی به آنان است   رئیس کمیسیون اجتماعی به عنوان مسئول رسیدگی کننده به لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران به دفاع از این قانون پرداخت و خدمات رسانی بر اساس آن به ایثارگران را عالی توصیف کرد
ایسنا- تجمع جمعی از جانبازان وایثارگران مقابل مجلس؛
پارچه نوشته‌ی معترضین:
«خواستار لغو لایحه‌ی جامع (مانع) خدمات (خیانت) رسانی به ایثارگران هستیم»
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد