روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

نامه اعتراض آمیز جمعی از خانواده ایثارگران به رئیس مجلس

 

نامه اعتراض آمیز جمعی از خانواده ایثارگران به رئیس مجلس

تصویب لایحه خدمت رسانی به ایثارگران توسط مجلس شورای اسلامی تاکنون موجب برانگیخته شدن نارضایتی و اعتراضات بسیاز زیاد  خانواده های شاهد و ایثارگر شده است مجلس شورای اسلامی این لایحه در مورخه 5/6/85  با وجودی که تعداد کثیری از ایثارگران جلوی مجلس تجمع اعتراضی بر پا کرده بودند بدون در نظر گرفتن و توجه به قشر ایثارگر و با همه نواقص آن – همانگونه که رئیس مجلس پس تصویب لایحه نیز به آن اشاره کردند- تصویب کرد.

نامه زیر بخشی از واکنشهای اعتراضی این عزیزان است که طی نامه ای خطاب به آقای حداد رئیس مجلس شورای اسلامی نگاشته شده است.

 

جناب آقای حداد

به امید سبک کردن بارگناه این برائت نامه و توبه نامه را نوشتیم.

آنروز که به بهانه ها و ملاحظاتی در رای اعتماد به شما در مجلس ششم اشکالاتی تراشیده شد که اگر تمهیدات و ملاحظات دوستان نبود این دغدغه رفع نمی شد.

امثال ما چون خود شما از رفع نگرانی و حصول نتیجه بسیار خرسند شدیم و وقتی شما را در راس قوه مقننه دیدیم با توجه به آرزوهای متاثر از کشمکشهای جریانات روز بسیار مشعوف شدیم که روی چه کسانی کم شد ! اما گویا این هم از لطف خدا باشد که نتیجه بلهوسی و تمایلات نفسانی ما را فورا برای تنبیه همه ما بنمایاند که عسی ان تکرهو شیئا و هو خیرا لکم.

آقای حداد بنظر ما اگر شما در راس این مجلس نبودید وضع مجلس اینطور نمیشد که به ننگ تضییع حق ایثارگران افتخار و مباهات کند و آنرا عیدی بنامد!  و بی اعتنایی و اهانت به نمادهای عینی انقلاب اسلامی را شجاعت تلقی کنند و بر این گناه نابخشودنی پایفشارند و به راه توبه و بازگشت از گناه لجوجانه بی اعتنا شوند، معصوم(ع) می فرماید : هرجا ستمی دیدید لعنت کنید سقیفه را چون هر ستمی ریشه در سقیفه دارد.

آقای حداد پس از آن کار خبطی که در تاریخ 5/6/85 در کارنامه مجلس ثبت نمودید چرا لجوجانه اصرار و انتظار دارید دیگران را نیز آلوده و صورت مسئله را حذف کنید و همه چیز را خراب کنید، مطمئن باشید نظام منبعث از خون شهدا و مجاهدت ایثارگران مکتب حق اهل بیت (ع) با کسی زد و بند ندارد.

ما آنروزی که شما را آبروی خود می خواندیم و هر کاری برای حفظ این آبرو می کردیم انتظار چنین کاری را از شما نداشتیم اما باز هم خدا را شاکریم که با این زجر و اجحاف و ستمی که در ظل عنایت شما در قالب تصویب لایحه به ایثارگران شد ما کفاره این اعتماد بی جا را دادیم و برای انگی که شما به انقلاب اسلامی در مجلس زدید در این ماه مبارک و شبهای قدر درب ندامت و توبه را برای همه بازگذارده اند- از رحمت خدا بی نصیب نمانید.

انشاءالله خداوند همه ما را ببخشد و یهدینا الی صراط مستقیم

 

جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگران      

     در همین زمینه
 
 
 
  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد