روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سوالات شما پاسخ می دهد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سوالات شما پاسخ می دهد
 
 
به ابتکار سایت بازتاب
 دکتر دهقان به سوالات شما در زمینه امور ایثارگران پاسخ میدهد. سایت بازتاب در ابتکاری قابل تقدیر اعلام داشته کسانی که از رئیس بنیاد شهید سوال دارند سوالات خود را برای سایت بازتاب بفرستند تا دکتر دهقان به آنها پاسخ دهد برای ارسال سوالات
اینجا را کلیک کنید و در پایین صفحه قسمت نظرات و پیشنهادات (درون کادر بزرگتر) بنویسد و با ذکر ایمیل خود برای سایت بازتاب بفرستید.
 
حال اگر کسانی ایمیل ندارید و یاتمایل دارند از طریق این وبلاگ سوالات خود را بفرستند و پاسخ دریافت کنند: در قسمت نظرات پایین همین نوسته نظرات و سوالات خود را بیان کنند.   
نظرات 11 + ارسال نظر
خسرو امامی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ب.ظ

با سلام
من فرزند یک جانباز که سال ۱۳۶۵ در زمان جنگ تحمیلی در مصاف با دشمن بعثی پدرم از ناحیه ی مغز و اعصاب ۳بار مجروح شده است و از سال ۱۳۶۶ به بعد جانباز ۲۰درصد بوده بدون
هیچ امکانات حتی دفترچه ی درمانی باقرض داروهای اعصاب را تهیه میکرد و بعد از مراجعه به بنیاد جانبازان می گفتند به ۲۰
درصد هیچ امکاناتی تعلق نمی گیرد و این شد که با هزار بار مراجعه در سال ۱۳۸۲ او را به کمیسیون فرستادند که با در دست داشتن مدارک چند بار بستری به بیمارستان فارابی استان کرمانشاه ۲۰درصد را به۱۰درصد کاهش دادند
حال ضمن مراجعه به بنیاد برای حق و حقوق می گویند چون تو
سرباز ارتش بوده ای هیچ حق و حقوقی به تو تعلق نمی گیرد
اما اگر سرباز سپاه بودی هم اکنون به تو حق و حقوق تعلق می گرفت مگر ارتش برای این نظام و مقابل دشمن بعثی
دوش به دوش سرباز سپاه نمی جنگیده
هم اکنون با یک پدر پیر ۴۲ ساله که برابر است با پیر مرد ۷۰ ساله که جوانی اش را برای بار ور کردن درخت انقلاب هدر داده است چیست
شما را به خدا فکری به حال پدری که حتی اعصاب فرزندانش را ندارد و یک زندگی مستاجری ما بکنید
با تشکر حامد امامی

علی شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

از رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهشمندم پیگیری نمایند که چرا یک جانباز مخلص و با درایت و متخصص در امور مدیریتی را آقای سعیدلو معاون اجرائی رئیس جمهور از سمت مدیرعاملی منطقه آزاد اروند برکنار می نماید و به جای او فردی بدون پایبندی به ارزشهای اخلاقی را بکار می گیرد ؟ آیا این بی اعتناعی به ارزشها و اعتقادات رزمندگان ۸ سال دفاع مخلصانه و مقدس انقلاب نیست؟ شما حامیان این نظامید پس در مقابل ظلم و ستم و بی حرمتی که به جانباز رنج کشیده داشته اند چرا سکوت کرده اید ؟ وای بر شما .....

حسینی سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ

با سلام آیا قانون معافیت مالیاتی و بازنشستگی و بیمه جانبازان شاغل پایا ن یافته و دیگر عمل نمی شود در برخی استانها از جمله آموزش و پرورش گیلان از پرسنل شاغل جانباز بیمه خدمات در مانی و بیمه تکمیلی و بیمه عمرو مقرری ماه اول در هر افزایش حقوق را کسر می کند لطفا مجوز قانونی آن را اعلام نمایید .

ابوالفتح قاضی زاده پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ

جاانباز۴۰چهل درصد بسیجی میباشم درسال ۶۹ به استخدام رسمی بنیاد جانبازان درامدم به علت عفونت استخوان درسال ۸۰ مجبور شدم خودرابازخرید نمایم باتوجه به بخشنامه خدمات رسانی به ایثارگران ماده ۶۰ جانبازان میتوانند برای یکبار به سرکارخودبازگردند درصورتی که بنیاد جواب قانع کننده ای نمیدهد خواهشمنداست شماخوابی بدهید باتشکر ابوالفتح قاضی زاده

محمد دستوری پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام .من ازاده ۲۷ ماه وجانباز سی درصد هستم .سابقه اشتقالم در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران حدود یازده سال میباشد. و ده سال من بیمه ۲۷ درصد را در مغازه پدرم شاغل بودم به تامین اجتماعی واریز کردم حالا طبق قانون جانبازان جهت بازنشستگی پیش از موعد ده سال سابقه تامین اجتماعی را برده ام بازنشستگی کشوری و میگویند ان ده سال در بخش خصوصی بوده و مورد تایید نمیباشد. سوال ۱-ایا ده سال از عمر من نگزشته وپول بیمه ریخته ام چه میشود/؟ ۲-پس قانون بازنشستگی پیش از موعد جانبازان چه میشود ؟ لطفا راهنمایی و کمک نمایید تشکر.

دوست عزیز مطلع ترین فردی که بتواند جواب شما رابدهد دوست عزیزما جانبازا آقای یوسف مجتهد در روزنامه همشهری

مسعود شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید من فرزند شهید می باشم و در سال گذشته وام مسکن بنیاد را گرفته ام و خانه ای کوچک خریده ام حالا مشکلاتی پیش آمده که میخواهم منزلم را عوض کنم میخواستم بدانم با وجود وام روی خانه آیا می توانم این کاررا بکنم یا نه و چه مراحلی را باید انجام دهم

نصرالله صباغی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام.
بنده درسال 66درجهاد مازندران بعنوان راننده لودر درمنطقه عملیاتی کربلای5 انجام وظیفه نموده و3ترکش به یادگار گرفتم وتا به حال موفق به ثبت نام خودم درامور ایثارگران نشدم لطفا برای شروع وپیگیریهای بعدی از چه نقطه ای شروع نمایم
متشکرم اگرپاسخ بفرمایید

کیامرث رفیعی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

باعرض سلام وادب خدمت مهندس زریبافان ریاست محترم بنیادشهیدوامورایثارگران جمهوری مقدس اسلامی ایران اینجانب کیامرث رفیعی طاقانکی به کدملی4620580910نام پدر:عزیزالله متولدسال 1342وساکن شهرطاقانک ازتوابع استان چهارمحال وبختیاری می باشم درسال 1367بااغازعملیات مرصاد برخودلازم دانستم که درجبهه ی حق علیه باطل شرکت نمایم وازولی فقیه دورانم حضرت امام خمینی (ره)اطاعت کرده وگوش فرمان ایشان باشم تاانجایی که مفتخربه درجه ی مقدس جانبازی شدم بعدازکارهای مربوطه ازطرف بنیاد10درصد برایم مشخص نمودند بعد ازان اینجانب ازهیچ یک ازامکانات بنیاد استفاده نکردم زیرا به ان احتیاجی نداشتم ولی جانبازانی در کشوربودندکه فکرکردم ان ها بیشتر به ان محتاج هستند چندوقتی درکشتارگاه مرغ که مالک ان ازادگان عزیز بودندکارکردم ولی متاسفانه چندوقتی است که این کشتارگاه ورشکسته شده ومابیکارهستیم علائم وبیماری های من به شرح زیر می باشد:
1ترکش های ریز در یکی از پاهایم به تعداد 50عددبه بالا
2بیماری زخم معده
3ناراحتی مغز واعصاب که حدود یک سال پیش یکی از دکترهای استان برایم 50درصدناراحتی مغز واعصاب زد
4ترکش درنخاع وکمرم
5درد درناحیه بیضه که دکترم سفارش کرده که هرچه زودتر باید عمل کنی ولی به خاطرشغلم نمیتوانم به این کاراقدام کنم
6لازم به ذکراست که به هردکتری که مراجعه کردم برایم کارافتادگی زده اند
باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای حفظ الله مبنی بر اینکه حقوق خود رااز مسولین مطالبه کنید اینجانب حقوق خود رااز شما مهندس زریبافان عزیز مطالبه می کنم خواهشمندم نسبت به کمیسیون درجه وحالت اشتغال اینجانب هرچه زودتر اقدام فرمایید قبل از هرگونه تلاش وزحمت کمال تشکرراازشما دارم سایه رهبر معظم انقلاب مستدام باد انشاءالله باتشکر رفیعی طاقانکی

طاهره شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام من دورره کارشناسی دوره روزانه هستم واز سهمیه ایثارگری استفاده کرده وقبول شدم میخواستم بدونم میتونم دوره روزانه کارشناسی ارشد دوباره از سهمیه استفاده کنم ؟ظ

فریبال یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام.اینجانب فریبال اهل نجفی در سال 1357در تظاهرات مردمی مورد اصابت گلوله در ناحیه لگن چپ قرار گرفتم و ماموران حکومت نظامی مرا به بیمارستان حکومت نظامی خرمشهر بردن و مورد مداوا قرار دادن.بعد بیمارستان نیروی دریایی خرمشهر توسط نیروهای بعثی عراق ویران گردید. و من هیچ گونه پرونده ای ندارم .و شاهدان زیادی دارم. که میتوانند شهادت دهند لطفا مرا راهنمایی کنید

رحمان شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ

باسلام
پدرمن در سال 1366 درشهرستان سردشت ازناحیه پا مجروح شده وهنوز او را چون هیچ مدرکی از این واقعه ندارددر اداره جانبازان نپذیرفته اند.ما به جاهای زیادی مراجعه کرده ایم اما هیچ جوابی نگرفته ایم.لطفا ما رو راهنمایی کنید
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد