روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

شایعه استعفای دهقان رئیس بنیاد شهید و ایثارگران

شایعه استعفای دهقان ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را آقای حسین مرعشی در وبلاگش مطرح کرده است شما آنرا بعنوان یک مطلب طنز و یا دروغ سیزده بخوانید   وی نوشته است:
 
«امروز شنیدم آقای دهقان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد امور شهید و ایثارگران استعفا داده است . امیدوارم این شایعه صحیح نباشد .
ظاهرا" آقای دهقان به آقای رئیس جمهور اعتراض کرده که چرا در جلسه ای که با عنوان مصاحبه مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی رئیس جمهور و در واقع برای آزادی نظامیان انگلیسی تشکیل شده بود است ، دعوت نشده اند .
آقای دهقان قصد داشته برای تکمیل مهر ورزی سخاوتمندانه دولت ارزشی ، به نظامیان متجاوز انگلیسی ، به هر کدام از ایشان اعم از زن و مرد  یک کارت آزادگی ، تقدیم کند.
البته من به دهقان حق می دهم ، در شرایطی که نظامیان متجاوز انگلیسی ، یکباره آنقدر عزیز می شوند که خبر آزادی آنان در بالاترین سطح ممکن و در جمع صد ها خبرنگار داخلی و خارجی  و توسط رئیس قوه مجریه ایران اعلام و جمع آنان بدون اینکه پیامی از رهبران خود داشته باشند ، در ساختمان ریاست جمهوری با آقای احمدی نژاد ملاقات و بعد هم با بدرقه رسمی مدیر کل وزارت خارجه دولت کریمه و از طریق پاویون یا ساختمان تشریفات  رسمی کشور و با در دست داشتن هدایای سپاه و دولت ایران ، ایران را ترک می کنند ، چرا آقای دهقان به وظیفه خود عمل نکند ؟»
 
نظرات 2 + ارسال نظر
کدخدا یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.ahali.ir

سلام
وبلاگ خوبی دارید و خوب مطلب می نویسید
من از روستا و اهالی مزاحم می شوم
می خواستم ببینم تمایل به تبادل لینک دارید ؟
ممنون

جانباز قطع نخاعی دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ق.ظ

خدا کنه که این خبر صحت داشته باشد چون ایشان چند بار از اسایشگاه جانبازان حضرت امام ره دیدار داشته ولی متاسفانه بی ثمر بود مشگلی که حل نکرد هیچ وقت استراحت جانبازان را هم گرفت انگار برای اینکه بیلان کاری به رییس جمهور بده امده بود اسایشگاه خلاصه ما دعا میکنیم که این خبر صحت داشته باشد و به فال نیک میگریم التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد