روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

بی حرمتی به کاروان جانبازان ورزشکار در فرودگاه

بگزارش فاش

کاروان ورزشی جانبازان و معلولان هنگام بازگشت از مشهد مقدس از سوی کارکنان فرودگاه و هواپیمایی مورد بی احترامی قرارگرفتند . 
به گزارش«فاش» جانباز کاویانی از قهرمانان ورزشی در رشته تنیس روی میز با بیان این مطلب گفت کاروان جانبازان و معلولان ورزشکار که برای انجام مسابقات ورزشی به مشهد مقدس سفر کرده بودند هنگام بازگشت در فرودگاه به خاطر عدم به کارگیری امکانات مناسب وضعیت جانبازان و معلولان و به دلیل بی توجهی مسئولان فرودگاه و هواپیمایی و بی تدبیری آنان دچار مشکل گردیدند . 
وی با بیان جزئیات این حادثه اظهار داشت پس از اینکه ما را با وضعیت دشوار جسمی که داریم با وسائل نا مناسب سوار هواپیما کردند به خاطر اینکه قرار بود وزیر محترم راه نیز با همان هواپیما به تهران بازگردد ما را به سختی در قسمت انتهایی هواپیما جا دادند و از طرفی به خاطر تأخیر وزیر ، هواپیما حدود یک ساعت با تأخیر پرواز کرد. 
کاویانی افزود پس از رسیدن فرودگاه تهران نیز به خاطر بی توجهی اهانت آمیز کارکنان فرودگاه ویلچر های ما قبل از ما به قسمت خروجی گیت بار برده شد و به خاطر همین نیز اعضای تیم مدتی با وضعیت دشواری که دارند در داخل هواپیما معطل شدند . 
این جانباز جنگ تحمیلی یاد آور شد هنگامی که جانبازان و معلولان ورزشکار که مورد بی حرمتی تحقیر آمیز واقع شده بودند لب به اعتراض گشودند با برخورد بد و دور از نزاکت مأموران فرودگاه مواجه گردیدند که به درگیری لفظی انجامید . 
گفتنی است این اولین بار نیست که بی تدبیری مسئولان فرودگاه ها باعث به سختی افتادن جانبازان و رنجش آنان می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ق.ظ http://rpjzan.blogfa.com

با سلام و تشکر از مطالب زیبایتان
اجرتان با سالار شهیدان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد