روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

واگذاری بیش از 100 پلاک ویژه جانبازان

خبرگزاری حیات


رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی از واگذاری بیش از صد پلاک ویژه جانبازان به جانبازان بالای 70 درصد خبر داد.
سرهنگ غلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، با بیان این مطلب افزود: طی هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران و اخذ اطلاعات تمامی جانبازان بالای 70 درصد، واگذاری پلاک ویژه جانبازان در سال جاری آغاز شد.
وی ادامه داد: در ابتدای اجرای این طرح دریافت معرفی نامه توسط جانبازان از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران موجب شده بود تا روند کار با کندی مواجه شود اما با اصلاح سیستم و واگذاری اطلاعات جانبازان از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به پلیس راهنمایی و رانندگی موجب شد تا این کار سرعت بیشتری یابد.
سرهنگ غلامی تصریح کرد: در حال حاضر جانبازان بالای 70 درصد می توانند تنها با دارا بودن کارت جانبازی به مرکز شماره گذاری راهنمایی و رانندگی مراجعه کرده و پلاک ویژه جانبازان را دریافت کنند.
وی گفت: طبق اطلاعات به دست آمده حدود 5 هزار جانبازان بالای 70 درصد در تهران وجود دارد که باید به آنان پلاک ویژه جانبازان واگذار کرد.
رییس مرکز شماره گذاری راهنمایی و رانندگی افزود: تاکنون بیش از 100 پلاک ویژه جانبازان به این افراد واگذار شده است و با استقبال مناسب جانبازان روند واگذاری پلاک ویژه جانبازان افزایش می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد