روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

به چه کسی رای می دهید چرا

خدا رحمی


جانباز ۷۰٪


به چه کسی رای میدهید؟


من به آقای میرحسین رای می دهم زیرا


به نظر من مسئولیت بزرگ انسان بزرگ می خواهد و البته کسی  بزرگ است که مراحل بزرگ شدن را طی کرده باشد .انسان بزرگ بزرگوار است و شخص بزرگوار از خطای دیگران چشم پوشی میکند و پست و موقعیتش برایش کوچکتر از شخصیتش است او درحالی که از مدیریت و توانائیهایش استفاده می کند به نظرات دیگران هم احترام می گذارد.


انسان بزرگ ظرفیت بالایی دارد و با دیدن چند موشک و بمب در پایگاه خودی از خود بیخود نمیشود و همه چیز را لو نمیدهد و  گنده گویی نمیکند و اگر  اینها در پایگاه  مقابل باشد مرعوب نمیشود .



انسان بزرگ پایبند به اصول اخلاقی حتی اگر مقابلش دشمن او باشد.بنابر این خصوصیات و اصول که برای من مهم است آقای میرحسین و محسن رضایی اصلح هستند

نظرات 6 + ارسال نظر
ب ک شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

نظرسنجیه یا می خواهید با منطق به این سوال پاسخ داده بشه؟
قرار بود تحلیلی باشه.به هرحال من به کسی رای می دهم که
۱-ساده زیست باشه
۲- مردم دار ومردم وار باشه
۳-شجائ باشه
۴- بخاطر رای آوردن همه چیز را سیاه نمایی نکنه
۵-بجای تخریب رقیب»برنامه های خودشو بگه
۶-آدم با روحیه ای باشه
۷-دورو وری هاش آدمای سالمی باشن
۸-کسی که دوپهلو حرف نزنه وشفاف عقاید خودشو بیان کنه
۹-پر تلاش و تیز هوش باشه
۱۰-دلی دریایی داشته باشه که قبل از انتخاب وبعد از انتخابش فرق نکنه
۱۱-سعی کنه به مناطق محروم که تا حالا دیده نشده اند مرتب سر بزنه که اونا هم احساس بودن کنن
۱۲-واقعا؛به خط امام وانقلاب پایبند باشه وبا کسانی که امام وانقلاب را قبول ندارند ومطرود امامند همراه نشه
۱۳-عوامفریبی نکنه وبخاطر رای جمع کردن توی دل مردم را خالی نکنه
۱۴-در مقابل دشمنان محکم باشه وشجاع
۱۵-از چیز هایی که در شان یک رئیس جمهور نیست مثل نماد های تبلیغاتی غربی استفاده نکنه وبا این ابزار نخواد مردم فریبی کنه
۱۶-وقتی افراد حاضر پای حرف هاش به امام و شهیدان اهانت می کنن جرئت عکسالعمل داشته باشه
و....

دوست عزیز

با تشکر از نظر مستدل و منطقی شما
اگر می خواهید نظر شما در صفحه اصلی قرار گیرد چنانچه جانباز هستید کد جانبازی و کد ملی خود را برای ما ارسال کنید
بدیهی است این اطلاعات درج نخواهد شد

قاصدک شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://m-shaker.blogsky.com

سلام..دوست عزیز جانباز گرامی آقای خدارحمی
جانا سخن از زبان ما میگویی
بابا کجا بودی ؟؟ دیگه داشتم غش میکردم سمت اردو گاه رقیب!
حالا که شدیم دوتا ! من اصلا از اولشم به موسوی میخواستم رای بدم و خواهم داد....موفق باشی ..یاعلی مدد

علیزاده جانباز 55% دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ

بیایید و منصفانه قضاوت کنید ، طی چهار سال گذشته آقای احمدی نژاد با آن پشتوانه داخلی تمامی مقامات و ...... چه کاری برای پیشرفت ، رفاه و ... مملکت انجام داد ؟بجز آمارهای فله ای و دروغ و مصوبات استانی غیرقابل اجرا و ... چه کاری انجام داد تورم 24 درصدی بیکاری 5/12 درصدی نرخ رشد سرمایه گذاری بعضا صفر یا 5/4 درصدی و . . . آیا نقد دولت تخریب است ؟ وقتی دولت در انجام وظایفش ناتوان باشد ، مقصر کیست ؟ تغییر مستمر مدیران ستادی و استانی حکایت از چه دارد ؟ وقتی مدیری ضعیف باشد ، مقصر کیست ؟

دوستان عزیز جانباز توجه داشته باشند برای اینکه مطلب ارسالی آنها در صفحه اصلی قرار گیرد لازم است کد جانبازی کد ملی و درصد خود را برای ما ارسال کنند و به جای جواب به دیگران نظرات مستدل و منطقی و نه شعاری خود را بنویسند

جانباز هفتاد در صد ظفری سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

من با نظر آقای خدارحمی موافقم زیرا بودن مدیران حقیر و ناتوان و تنگ نظر روز به روز مشکلات کشور و نظام و مردم را بیشتر می کند و آنها تنها با رفتار عوام پسند و پوپولیستی وجهه ایران و ایران را در جهان زشت نشان می دهد .
مردم ما رئیس جمهور توانا و مدیر و بزرگ می خواهد نه یک آدم بدبخت زبون و خوار چه از دید داخلی و چه از دید خارجی .
من هم امیدوارم رسانه ها و بلاخص صدا و سیما در جهت پوشش ضعفهای یک شخص عمل نکند و اجازه دهد مردم خودشان قضاوت کنند .

محمد حسن غلامعلـــیان چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

بنام خدا
باسلام
آیا اکنون هم معتقدید رسانه ها وصدا وسیما درجهت پوشش ضعفهای یک شخص عمل کرده اند ومردم خودشان قضاوت نکرده اند ؟ آیا مردم ایران فقط همین 50% تهرانیها هستند ؟ شهرها و روستاها وزاغه نشینان که حضرت امام رضوان الله تعالی علیه آنها را صاحبان اصلی انقلاب می دانستند جزء مردم ایران نیستند ؟ جنابعالی وبنده که برای گرفتن پست ومقام به جبهه نرفتیم حالا هم که جزء فراموش شدگان هستیم واگر به کارمند بنیاد گفتیم بالای چشمت ابروست 10% هم از جانبازی یمان کسر میشود باید شاهد دیدن صحنه هایی شرم آور از تلویزیون خانه همسایه باشیم ونیک میدانیم اینها از چه قماشی هستند وهدفشان چیست ، ببینیم مولا علی که سر در چاه میکرد واشگ میریخت وباچاه درددل میکرد در نهج البلاغه چه توصییه هایی فرموده اند .

امیرالمومنین علی علیه السلام، در جمله «فَاِنَّما عَلیکَ تَطهِیرُ مَا ظَهَرَ لَکَ، مالک را به مبارزه با مظاهر فساد و آلودگی و جلوگیری از فحشا و منکرات در جامعه فرامی‌خواند، چه آن که رواج فساد و فحشا در جوامع از بارزترین ترفندهای امپریالیسم و استعمار است که موجب سقوط و انحطاط جامعه می‌شود. دشمن همواره می‌خواهد با از بین بردن عفت و پاکدامنی و اشاعه فساد در جوامع اعم از اسلامی و حتی غیراسلامی، ملت‌های مستضعف را از روح پاکی و معنویت جدا ساخته و آنان را چنان آلوده کند و به "از خود بیگانگی" و فساد بکشاند تا سرانجام در عمق منجلاب دست‌های آلوده استعمار فرو روند.
سادگی و پرهیز از تشریفات از ویژگی‌ها و جلوه‌های دیگر حکومت امیرالمومنین علی علیه السلام است ایشان همواره در ضمن سخنان خویش، رجال حکومت را به سادگی توصیه می‌فرمودند که از جمله این مواردنامه امام به عثمان بن حنیف است.
لازم به ذکر است که وظایف کارگزاران نظام اسلامی، تنها محدود به موارد مذکور نمی‌شود بلکه با دقت در مضامین فرمایشات علی علیه السلام به ویژه، نامه ایشان به مالک اشتر، فرامین مهم دیگری در این خصوص به چشم می‌خورد که جهت اختصار فهرست‌وار به برخی از آنها اشاره می‌نمایم و بحث و تعمق در آنها را به کتاب شریف نهج البلاغه ارجاع می‌دهم: استکبار زدائی، اعتماد متقابل به مردم، تصمیم گیری بجا و مناسب، جلوگیری از هرج و مرج، جمع بیت المال و نظارت بر آن، روبرو شدن و مقابله با دشمن، ایجاد امنیت در راه‌ها، ستاندن حق ضعیف و حمایت از مظلوم در برابر شخص فاجر و... .
اما امروز، روز استفاده هر چه بیشتر از نهج البلاغه است زیرا موقعیت خاص سیاسی اجتماعی موجود در زمان امیرالمومنین علیه السلام و افکار و خطوط و گروه‌هایی که در دوران حکومت آن حضرت فعالیت می‌کردند و نیز کار شکنی‌هایی که از سوی برخی جناح‌های منتسب به اسلام در جامعه آن روز اعمال می‌شد، بسیار شبیه وضعیت کشور ما پس از تشکیل نظام جمهوری اسلامی است و لذا رهنمودها و سخنان هدایتگرانه آن حضرت، بهترین راهگشا برای ما خواهد بود. امید است علما و اندیشمندان مسلمان و نیز رسانه‌های گروهی جامعه اسلامی، در این شرایط حساس زمانی که بیش از هر زمان، عطش پذیرش معارف اسلامی، در همه کشورها مشهود است، به تلاش بیشتری پرداخته و نهج البلاغه را با توجه به مسائل و مشکلات و نیازهای جامعه امروز مطالعه و بررسی کرده، راه عمل و درمان دردها را از این کتاب شفابخش بیابند و ابعاد معارف آن را برای جوانان مطرح نمایند تا نسل آینده بیش از پیش به جامعه مطلوب حضرت امیر علیه السلام نزدیک شوند.

محمد حسن غلامعلـــیان چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

« قاتل سلطان کیست »
بنام خدا
باسلام
در جریان هستید که چند تن از هونرمندان عرسه تیاتر وسینما وورزش از بازیگردان تا کارگردان حمایت خود را از آقای میرحسین موسوی اعلام نموده ودر محلهایی که کارگردانان ( نه اون کارگردان اولی ) هوادارانشان را تشویق به شرکت در انتخابات ودادن رای به آقای موسوی نموده اند که متاسفانه با تغلوب یازده میلیونی، آقای میرحسین نفر دوم از اول شدند (نه مثل آقای کروبی که نفر پنجم شدند ) به هر حال مردم همیشه در سحنه به تحریک کسانیکه کنار سحنه بودند یا با هواپیما یا با هر وسیله دیگری (مثل کشتی ) به سحنه آمدند ( البته با چهارصد میلیون دلار5+1 ، هر دلار را نهصد وچهل تومان حساب کنید بعداً میگم چرا ) وچند تن هم در تزاهورات آرام مردم در سهنه مقتول وقاتل شدند .
در پی این غذایا هونر مندان کشورهای اروپایی وامریکایی هم با حونر مندان ایرانی داخلی وخارجی (از نوع درجه یک ) همصدا شدند وبا صاز وبی ساز ترانه هایی در سوگ مغتولین خصوصاً آقا سلطان از خود در وکردند ( خارجیها چی از خودشان در وکردند من که نفهمیدم ) در همین حین وبین هم اعلام شد که سلطان پاپ جهان در سن پنجاه سال و چند ماهگی مقتول شد وطرفدارانش عزادار شدند و خواستار پیگیری مقتول شدن سلطان شدند ( این سلطان با اون سلطان اشتباه نشه ) که مسئولین امر قول دادند کالبد شکافی کنند وپس از سه هفته نتیجه را اطلاع دهند که خوشبختانه پس از دو روز اعلام فرمودند که پزشگ سلطان به سلطان آمپولی زده که باعث مرگ سلطان شده ( البته این خبر هنوز از طرف مقامات تایید نشده وموثق نیست واحتمال اینکه چون دررای کاندیدایش تقلوب شده خودکوشی کرده ) این را هم گفته باشم که سلطان دوازده سال در ارسه هونر نبوده وپزشگ هم گم وگور شده ( این پزشگ اون پزشگی که بالای سر آقا سلطان بوده ومیخواسته با دستش جلوی بیرون آمدن خون از قلب آقا سلطان را بگیرد وموفق نشد ه وبلافاصله به جزیره ( انگلیس ) رفته ومرتب موساحبه میکنه ومرتب از تلویزیون خانه همسایه پخش میشود نیست ) حالا همه کسانیکه داقدار این دو سلطان شده اند میخواهند بدانند قاتل کیست .
شما هم اگر خبری دارید لطفاً اطلاع دهید ومژدگانی دریافت نمایید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد