روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

نظر من در باره کاندید ریاست جمهوری

گرچه تلاشها و زحمات آقای دکتر احمدی نژاد در دولت نهم  قابل تقدیر وتشکراست، وهیچ رییس جمهوری تا کنون اینگونه با انرژی در این پست عمل نکرده ، اما در عین حال ایرادات زیر نیز به ایشان وارد است:

 

 ۱- عدم بکار گیری افراد با تجربه و کار آمد در کابینه . 

 ۲- انتخاب مضیق ازمیان اصولگرایان وحذف طیف گستردهای از ایشان.

 ۳-تغییر پی در پی وزرای کابینه و در نتیجه عدم ثبات در دولت .

 ۴-بکار گیری وزرای میلیاردی ،در حالیکه شعار مبارزه  با فقر زدایی از شعارهای اساسی نظام است

 ۵-عدم توفیق در کنترل تورم و فشار اقتصادی بر روی مردم.

 ۶-گسترش روحیه تملق و عدم رک گویی در سیستم مدیریتی و دولتی.

 ۷-تسامح و بر خورد دو گانه با وزراء ومدیران دولتی در تخلفات.

 8-  تصویب مصوبات لحظه ای و دمدمی در اثرعدم دقت در موضوعات و کارشناسی لازم.            

 9- حذف سئوال برانگیزملاقات  با جانبازان در دیدارهای استانی ، و محدود کردن ملاقاتها ی با ایثارگران، به یک برنامه  فرمی اعطای نشان به پدران و مادران معظم شهداء.                      

10-عدم  توفیق گروههای  جانبازی  دردسترسی به ایشان، جهت طرح و پی گیری مشکلات جانبازان.

11- وبلاخره  مهمترین علت ،  وجود باورزیاد نسبت  به  مقبولیت دولت آقای احمدی نژاد  است،که موجب گردیده تا دولت فراتر ازقانون عمل کند، که خطراین موضوع در دولت آینده که دوره نهایی انتخاب ایشان است، بیشترخواهد بود،زیرا بعد ازاین دوره چیزی برای ازدست دادن وجود ندارد.

  

     اما گرچه آقای مهندس مو سوی بدلایل زیر تا چندی پیش کاندیدای مورد نظرم بود :

  1 - اداره کشور در شرایط بحرانی جنگ به بهترین شکل ، بگونه ای که تقریبا مردم کو چک شدن سفره اشان را احساس نمی کردند .

 ۲-شجاعت در بر خورد با تهدیدات غرب در زمان تصدی نخست وزیری .

 ۳-اصولگرایی

 ۴-موید بودن از سوی امام (ره)در دوره  تصدی نخست وزیری بعنوان فرزند یک کاسب جزء و فردی مردمی. 

لکن به دلایل زیر اخیرا از رای دادن به ایشان نیز منصرف شده ام :

۱-عدم ارائه برنامه در تبلیغات ریاست جمهوری در حوزه های مختلف.

۲-عدم نفی حمایت گروههای معلوم الحال از ایشان.

درهر صورت اگرچه به آقای محسن رضایی نیز انتقاداتی دارم ،لکن ازباب خیر الموجودین وبه دلایل زیر، رای من به ایشان خواهد بود:

    

      1- ارائه برنامه های واضح وروشن در زمینه های مختلف .

      2- وعده به گزینش کابینه از میان جنا هها ی مختلف ،با تکیه بر کار آیی.  

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ق.ظ

پاسخ به شما برادر خوبم:
۱-جالب است میر حسین گفته بود دراین دولت جوانان را به کار نمی گیرند.انصافادر این دولت بدون این که شعار بدهد جوانگرایی از همه دوره ها بیشتر وغیر قابل مقایسه بوده است.شاید چون خود ایشان جوان و پر انرژی هستند.
۲-بهتر است بگوییم انتخاب از بیرون احزاب وگروه ها وباج ندادن به آن ها .
۳-جابجایی هم می تواند مفید باشد هم مضر ولی رئیس جمهوری که نسبت با دیگران در پرکاری قابل مقایسه نیست در واقع دیگران نمی توانند همپای او بیایند.در ثانی اگر ثبات واقتدار باشد این ها مهم نیست .مثل کشورهای پیشرفته دیگر.
۴-آقای محصولی از رزمندگان وجانبازان هستند واگر هم واقعا میلیاردر باشد هنگام رای اعتماد گرفتن هم خیلی ها بااین بهانه خواستند مجلس را قانع کنند به او رای دهد اما نکته منفی از او واموالش گیر نیاوردند.هر چند من هم معتقدم اگر بخاطر این حرف ها هم که شده کس دیگر ی می بود بهتر بود.
۵-تورم هم که رو به سقوط است وانصافا امسال برای اولین بار پس از انقلاب جهش سالانه پس از عید را کنترل کرد.ودیگر آن رسم وعادت شکست.
۶-درباره تملغ انصافا این دیگر به دکتر نمی چسبد .او که راحتترین کار برایش بوسیدن دست فقراست .او که زندگی اش با محاسبات امروز در سادگی غیر قابل باور است.اوکه همه کار های خود را هم به مردم نسبت می دهد.عشقش این است که در میان مردم باشد.....
در ثانی او هم معایبی دارد ولی به قول رهبر انقلاب اگر عیارش ۱۷ هم باشد باز هم طلاست.ولی خیلی ها اگر با اگسیر ریا ونفاق طلاهم نشان دهند باز هم مس هستند.
در نهایت هم باید اذعان کرد هیچ کدام ازکاندیدا های محترم مثل او برنامه عملیاتی ومشخص ندارند علاوه براین خیلی از برنامه های ایشان هم نیمه کاره مانده است.

دوست عزیز

با تشکر از نظر مستدل و منطقی شما
اگر می خواهید نظر شما در صفحه اصلی قرار گیرد چنانچه جانباز هستید کد جانبازی و کد ملی خود را برای ما ارسال کنید
بدیهی است این اطلاعات درج نخواهد شد

یک جانباز از اصفهان چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ

دوست عزیز ویژگیهای دو دولت را بسیار خوب و منطقی بررسی کردید جای تقدیر دارد.من نمیدانم چرا بعضیها با وجود این همه ضعف در دولت آقای احمدی نژاد که داد اصول گرایان را درآورده باز هم ایرادات و ضعفهای او را نادیده می گیرند؟
آخر چقدر باید یک رئیس جمهور متزلزل باشد که طرفداران سرسخت قبلی او بعد از سه سال می گویند روی هیچ تصمیم رئیس جمهور نمی شود حساب کرد .؟! واقعا با رفتار های شتابزده اش و دمدمی مزاج بودنش شان دولت و ملت و کشور را به اندازه یک کارگاه ساختمانی پائین آورده است .

دوست عزیز

با تشکر از نظر مستدل و منطقی شما
اگر می خواهید نظر شما در صفحه اصلی قرار گیرد چنانچه جانباز هستید کد جانبازی و کد ملی خود را برای ما ارسال کنید
بدیهی است این اطلاعات درج نخواهد شد

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

واقعا آفرین
عجب پاسخ قشنگی داده این آقا یا خانم؟؟احسنت..

محمد حسن غلامعلـــیان یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ


به نام خدا
باسلام


یاران امام را چه شده است که اینگونه پرده دری میکنند و فریاد وا اسلام سر میـــدهند
و به ضم خویش دســــت به افشاگری میزنند؟ اینها همانهایی نیستند که برای رفتن خط مقدم وسپس روی میــــن از یکدیگرپیشی میگرفتند، نکند خدای نا خواسته آیه " ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا… " به بوتــه فراموشی سپرده شده یا شاید بسم ا.. القاسم الجبارین معنا و مفــــهومش عوض شده ،‌ مگر به مردم نجیب و کم توقع و گاه بی توقع ایران اسلامی اعتماد ندارید یا اینکه آنها را ناآگاه و غریب می دانید ؟
فکر میکنید شعور سیاسی مردم پائین آمده و نیاز به تعمیرات اساسی دارد، شب کــه سر بر بالـــش
میگذارید لحظه ای می اندیشید که روز چه گفته اید .!
سید محمد خاتمی : بر اساس گزارش دیوان محاسبات در سال 85و86 دولت نهم متخلف ترین دولتها بوده و هیچ دولتی به اندازه دولت نهم تخلف و بــــی انضبـــاطی نداشته. !
پرونده سیصد میلیارد تومانی شهرداری تهران در زمان آقای احمدی نژاد و پرونده سیصد میلیارد دلاری در آمذهای نفتی که از میان رفته .!
شنیده ها حاکی از آن است که چهار شـــنبه شب از سوی ............. با مدیران مسئول روزنامه ها تماس گرفته شده و از آنها خواسته شد مطلبی در نقـدحضور آقای احمدی نژاد در ژنو منتشر نشود .! تقریبا " تمام منابع خبری و افراد آگاه به صورت متفق القول تاکید میکنند که بذر پاش با تاکید ویژه شخص رئیس جمهور قرار است به عنوان مدیر عامـــل شستا یعنی بزرگترین کارتــــل بــــنگاه اقتصادی ایران محسوب شود .!
در آستانه انتخابات دور دهم نشانـه های جدی و غیر قابل انکاری از فرایند تطمیع و تلاش برای خرید آشکار رای توسط دولتمردان بــــه چشم می آید که رسواتـــــرین و دم دست ترین آن توزیع سیب زمینی رایگان بین روستائیان است . !
سید محمد خاتمی : به نابرابریهای انتخاباتی اشاره کرد و گفت امکانات به صورت عادلانه و منصفانه تقسـیم نشده و رقابت ، رقابت برابری نیست . از یک سواز امکانات فرا ملی استفاده میشود اما از سوی دیگر از حداقل امکانات برای کاندیداها دریغ میشود .! با تریبونهای محدودی هم که وجود دارد برخورد میشود . !
بعضی ها نیاز به ستاد ندارند چرا که همه امکانات کشور در اختیار آنهاست .!
اقــــتدار گرایان اقدام به پخش گاز فلفل در سخنرانی میر حسین موسوی کردند. !
مجید انصاری: متاسفانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ستاد تبلیغاتی یکی از بزرگواران تبدیل شده است .!
فخرالسادات محتشمی پور : اصولگرایان در این چهار ســال با دروغگویی و عمل نکردن به وعده هایشان بخش عظیمی از رای شان را از دست داده اند .!
آیت ا... طاهری یک مبارز تعیین کننده و مورد اعتماد و علاقه حضرت امـــــام (ره) بودند . ایشان یک روحانی بزرگ و از یاران امام (ره) بوده اند .!
اگر تقلبی نشود و در هـــــمین شرایط انتخاباتی برگزار شود ، قطعا" موسوی برنده میدان خواهد بود . تجربه خوبـــــی در انتخابات گذشته داریم ، راه های مقابله با تقلب را می دانیم و انشا ا... ستادهای آقای مهنـــــــدس کاری میکنند که صیانت ار آراء به صورت عملی و عینی پیدا کند و حتی اگر کسانی تصمـــیم به کاری داشته باشند این حضور همه جانبه نیروهای اصلاح طلب در میدان مانع از آن کار شــــود . !
احمدی نژاد پر خرج ترین ستاد انتخاباتی را دارد .
با مهندس موسوی به نجات ایران امید دارم .
در دولت نهم به بزرگان و مراجع جفا شد .!
فردی باید رئیس جمهورایران شود که جــــــایگاه و شان رهبری را حفظ کند و در آماری که به آقا میدهدصداقت و اصول درست را رعــــایت کند .!
نیروی انتظامی و گشت ارشاد کجا هستندکه ارازل واوباشی که گاز فلفل منتشر می کننــــــد و موجب مصدوم شدن سه تن از اعضای ستاد ملی جوانان حامی خاتمی شدند را دستگیر کنند .
اصلاً تعجب نکنید جملاتی را که خواندید مربوط به روزنامه ها وافراد خارج از کشور نیست اینها مطالبی است که توسط روزنامه های داخلی ودولتمردان و دولت زنان ! از این جا رانده واز آنجا مانده درروزهای اخیر تیتر خبری رسانه های وطنی شده است .
افتــــخار مال مردمی بود که خون دادند ، ایثار کردند . از همه چیز خود گذشتند و با آگاهی روی پای خود ایستادند . افرادی مانند من افراد بسیار جزئی در این میان بوده ایم و ما در مقابل عظمت مردم هیـچ هستیم . عزت مردم را هدف نگیرید و مردم را بزرگ بدارید .!

تاریخ، تو را به شهادت میگیرم چون تو نمیتوانی هر لحظه رنگ عوض کنی ، تو نمیتوانی آنچه به صرف و صلاح توست بگویی یا بنویسی ، تورا به شهادت میگیرم تا تاریخ عزت و ذلت این سرزمین را به رسم امانت ثبت کنی وبه آیندگان تحویل دهی ، تو را به شهادت میگیرم تا به حقیقت بنویسی هشت سال دفاع دلیرانه مردان وزنان رزم پوشت برای این ملت افتخار آفرید یا هشت سال لبخند وگفتگوی تمدنهایت با لباسها ی فاخر ، تورا به شهادت میگیرم تابگویی در چه دورانی شرق وغرب وحاشیه نشینان خلیج فارس هرروز برای این سرزمین درمجامع مختلف تعیین تکلیف میکردند ودرچه دورانی هر روز به دنبال واسطه میگشتند تا با ملتی که از شهادت باکی ندارد آشتی کنند ،
اسیران دنیا، هراز چند گاهی با حرف وحدیثتان دل پیروان حضرت امام (ره) وسربازان مقام معظم رهبری را به درد میاورید ، اکنون قصد ندارم گذشته تاریکتان را برروی سفیدی کاغذ سیاه کنم ولی اگر بخواهید باالفاظ بازی کنید وبا کسانی که دل امام ورهبر را رنجاندند هم نوا بشوید مطمئن باشید بازنده شمایید . والسلام علی من التبع الهدا


مطلب و نوشته شما زیبا بود دست بقلم خوبی دارید موفق باشید

متن حاضر پاسخی به چه کسی رای می دهید چرا نیست ولی متن قبلی شما در متن اصلی آورده می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد