روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

مسئولین نگران نباشید صورت مسئله بزودی پاک می شود


مسئولین نگران نباشید صورت مسئله بزودی پاک می شود


« اندکی صبر غروب نزدیک است »




نوشته ای از برادر جانباز محمد حسن  غلامعلـــیان:


بنام خدا
باسلام



جانبازان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس میهمان چند روزه هستند و شکر خدا هراز چند گاهی قرعه بنام یکی از آنها می افتد و به خیل یاران رفته می پیوندند ، انشالله نوبت به همه می رسد و دیری نمی گذرد که این زیاده خواه ها هم به مقصدی که انتخاب کردند و جا ماندند می رسند ،


عزیزان من ،کرسی نشینان قرمز و سبز ،کاخ نشینان آهنگر زاده ، دولتمردان عدالت محور ،    درصد سن مدافعان ایران اسلامی درطول جنگ بر اساس آخرین آمار اعلام شده بیست و سه سال بوده که با توجه به گذشت بیست و نه سال از حمله صدام لجام گسیخته می شود پنجاه ودو سال

.!


که اگر خوش بینانه به قضییه نگاه کنیم و کمبودها را هم که فشاری عظیم برپیکر این مسافران فرود می آورد به حساب نیاوریم ، و راز عدم وجود دارو ، بی اعتنایی و مشکلات دیگر را هم کنار بگذاریم و عمر یک جانباز را شصت تا شصت و پنج سال در نظر بگیریم دیگر این همه هیاهو لازم نیست ، 


فقط ده سیزده سال باقی مانده ،اگه دندون سر جیگر بگذارید زود تموم میشه و همه از شر شیران دیروز و ملتمسین امروز  راحت میشند.


یه روز نقشه میکشید بنیاد جانبازان و بنیاد شهید را یکی کنید یک روز به فکر این هستید که بنیاد شهید و جانبازان و کمیته امداد امام را یکی کنید

یک روز اینها را زیاده خواه میدانید یک روز انگ معتاد به اینها میزنید یک روز کسر بودجه دارید یک روز .....


بابا تورا به خدا اینقدر به خودتان فشار نیارید ، اینقدر با اعصاب ما بازی نکنید ، بگذارید به درد خود بمیریم ، خبر دارید حتی همسر وفرزندانمان دیگه طاقت دردها و اخمهایمان را هم ندارند .


از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید  (توراخداببخشید اگه به مقام وشان ومنزلت کسی برخورد ) میدونی چیه ، اصلاً با خودم بودم .! بازم ببخشید.!


محمد حسن  غلامعلـــیان

mhgh34@yahoo.com

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد حسن غلامعلـــیان سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

بنام خدا
باسلام
« تحریم بنزین کودنیست »
امریکا چندی است که بر طبل تحریم های جدید علیه ایران اسلامی میکوبد واین بار تحریم بنزین را در دستور کار خود قرار داده است .
حماقت امریکا وایادیش در این است که هنوز نفهمیده اند با ملتی روبرو هستند که شهادت برای اکثریت آنان شهد شیرین است واین اکثریت تن به هیچ ذلتی نخواهد داد .
شواهد بر این است که رایزنیهای انجام گرفته امریکا با روسیه وچین به شکست امریکا منتهی شده و کشورهای مذکور حاضر به از دست دادن منافعشان نیستند وهمچنان به عقد قرارداد با ایران تمایل داشته ودارند .
حال کودنی امریکا در این است که با این سازمانهای عریض وطویل خود هنوز نفهمیده که با تحریم بنزین وتحریمهای سنگین تر ممکن است چند روزی ملت ایران را تحت فشار بگذارند اما در نهایت این ملت ایران است که برنده این جریان خواهد بود . امریکا باید دست از حماقت و دشمنی با ایران وحمایت از اسراییل بردارد وفریب کسانی را که در اروپا وامریکا نشسته اند یا در ایران هستند وهرروز وعده سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ایران را میدهند نخورد و با مردم ایران اسلامی صادق باشد ومبنای گفتمان براساس ارباب ورعیتی نباشد .
محمد حسن غلامعلیان
3/6 1388شمسی

محمد حسن غلامعلـــیان چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ

به نام خدا

با سلام

« جناب آقای علی مطهری نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی »
متن کامل پاسخ سانسور نشده جنابعالی را به روزنامه کیهان خواندم .
بی مقدمه به عنوان یک مجروح جنگی چند سوال از جنابعالی و دیگر کسانی که درسنگر والای خانه ملت بر کرسی سبز تکیه زده اید دارم .
1- اگر آقای محمد امینی مقاله ای درج میکند باید پاسخش را به مدیر مسئول روزنامه داد ؟
2- مردم از نظر مجلسیان چه کسانی هستند که بعد از انتخابات از طرف نیروهای امنیتی
در حق آنها ظلم شده .
3- مگر آقای شریعتمداری کیست که هر کس مقاله ای مینویسد با ید سطر سطرش مطابق میل ایشان باشد .
4- اگر واقعا" چنین باشدکه کیهان یا هر رسانه دیگری در ایران اسلامی اساسا" اعتقادی به آزادی بیان نداشته باشد و حقایق را کتمان میکند رفع این نقیصه مگر نه اینکه با نمایندگان مردم است .
5- شناساندن افرادی که در راس امور مهم نظام هستند و دشمن سازی آنها ازدوست یا بی آنها بیشتر است و ضربه به انقلاب و ولایت مطلقه فقیه میزند با چه کسانی است ؟
6- مگر در مجلس کمیسیونی وجود ندارد که بررسی کند که آیا قتلی خواه جوانمرانه یا ناجوانمردانه در بازداشتگاههای کشور اتفاق افتاده یا نه ؟
7- آقای مطهری مدعی شده اند که سطر سطر مقالات سیاسی و اجتماعی که در کیهان درج میشود باید مطابق میل جناب شریعتمداری باشد سپس میگویند هر چندبرای پاسخ به نظرات ا ینجانب مجبور شده است اشاره ای به این موضوع بکند همین مقدار هم نسبت به کیهان قابل تقدیر است شاید هم از دست آقای شریعتمداری در رفته است ، آیا نمایندگان مردم واقف به این امر شده اند که هر کس تلاش میکند وجهه خود را به نمایش بگذارد ؟ آیا ولایت فقیه و مرد سالاری دینی دستخوش منییتها نشده است؟
8- آیا روزنامه اعتماد ملی و امثالهم که حرفهای گفته و ناگفته رسانه های آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی را قلم میزنند به دردهای جامعه میپردازند یا به دردهای سیلی خوردگان از انقلاب اسلامی ؟
9- آیا یک نماینده میتواند بگوید رئیس جمهور با نحو خاص مناظره و اتهام زنی به افراد غایب فضای احساسی و هیجانی و تنگ شدن فضای عقل و تدبیر و زمینه ساز آشوب ها بود .این توهین به شعور مردم نیست ؟ مردمی که به آقای احمدی نژاد رای دادند و حماسه آفریدند دچار بی عقلی شدند یا احساسی شدند ؟وجدانا" آقای احمدی نژاد زمینه ساز آشوبهای قبل و بعد از انتخابات شدند ؟
10- آیا پخش اعترافات سردمداران اصلاحات به صورت زنده و علنی این باور را برایمان پیش نیاورد که آمریکاو انگلیس و ایادیشان توطئه ای عظیم برای انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند که با تیز هوشی نیروهای امنیتی کشور خنثی گردید .
11- آیا گمان بر این است که ایران فقط تهرا ن است ؟ ای کاش شما نمایندگان مردم روز 22 خرداد 88 پای صندوقهای رای روستاها و شهرهای کوچک بودید و میدید که مردم به چه کسی رای دادند.
12- چرا مسئولین هر گاه در جایی کم میاورند ازشهدای والا مقام و مولای متقیان هزینه می کنند مگر نه این است که افرادی که کشته یا مجروح شدند یا به زندان افتادند در گروه باطل قرار داشتند .
13- نمایندگان محترم : دختر فرانسوی در تظاهرات علیه حکومت چه میکرد ؟نکند میخواهید بگویید تظاهرات علیه حکومت نبوده ؟
14- حقیر این سخن را از آقای علیرضا میبدی شنیدم که گفت مردم به خیابانها بریزید کار رژیم تمام است . موضوع موسو ی نیست ، به مراکز نیروهای انتظامی حمله کنید واسلحه بدست بیاورید .
15- چرا خجالت میکشید و نام محسن روح الامینی و محمد کامرانی را میاورید شما هم بگوئید شهید ندا آقا سلطان .
16- نمایندگان محترم آیا مردم میتوانند اعتراض خود را نسبت به هر چیزی با آشوب و بلوا و به آتش کشیدن و غارت و مرگ بر کسی گفتن و اسلحه به دست گرفتن نشان دهند ؟ کدام درست است اغتشاش و آشوب یا آتش زدن خود جلو مجلس و بنیاد شهید ویا راههای قانونی ؟
17 – عجیب است آقای مطهری اغتشاشات از قبل برنامه ریزی شده را یک بحران اجتماعی میخواند و سخنان رئیس جمهور آمریکا و فرانسه و رهبر آلمان و وزرای امور خارجه آمریکاو انگلیس واتحادیه اروپا را مینی بر عدم مشروعیت دولت تایید شده از طرف مقام معظم رهبری را نشنیده میگیرد و جریان فتح مکه را مطرح میکند . اینک مقصود ایشان در این برهه از زمان خالد بن ولید کیست؟
18- آیا روزنامه کیهان کتمان حقیقت کرده یا چهره واقعی مسئولین اغتشاشات را نشان داده و سعی در بزرگنمایی آسیب دیدگان حوادث اخیر کرده یا ولایت مداری خود را ثابت کرده و آیا چه کسی گزارش کوی دانشگاه و بازداشتگاه کهریزک را به مقام معظم رهبری داده و آیا پس از سخنان رهبردر نماز جمعه اغتشاشگران دست از کارهای خود برداشتند ؟ مگر نه اینکه در قانون ولایت مطلقه
فقیه کلام رهبر فصل الخطاب است .آیا گوش شنوایی بود ؟
19- چه کسی گفته دستورات رهبری صوری است ؟ پس نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی چه کاره اند ؟ آیا حق استیضاح از آنها سلب شده یا عده ای محدود میخواهند نظرشان را به اکثریت مجلس تحمیل کنند . ؟داستان قتلهای زنجیره ای و جاسوسان شرق و غرب را چه کسی باید پیگیری و به سمع و نظر مردم برساند ؟ مگر نه اینکه اینکار هم وظیفه مجلس است ؟
20- آقای مطهری باز از کیسه شهدا خرج کرد ه اند و اغتشاشگران را گروهی اندک خوانده اند . سوال اینجاست رهبری این گروه به اصطلاح اندک با چه کسی بوده است و این سناریو از قبل تنظیم شده را میتوان اعتراض آرام خواند ؟ خود فریبی نیست اگر پروژه براندازی رژیم را به خلخال
زن یهودی نسبت دهیم ؟
21- ندا سر داده اید که ما میتوانستیم این بحران را به گونه ای مدیریت کنیم که بسیاری از این شهادتها و قتل ها اتفاق نیفتد و بعد اشاره به هوش بالای مردم کرده اید ولی نگفته اید شهادتها مال چه کسانی است و قتل ها مال چه کسانی . اگر فکر میکنید که مناظره تلویزیونی باعث به وجود آمدن اغتشاشات بعد از انتخابات گردید به درک خود شک کنید چون اکثریت غریب به اتفاق مردم میدانستند که هدف از بروز اغتشاشات چه بوده و هست و آیا نمایندگان مردم هم همین طرز تفکر را دارند ؟ اگر چنین باشد وای بر ........
22- چه کسی جرا ت دارد بگوید بسیج بر خاک افتاده است . بسیج مدرسه عشق است ،آیا واقعا" بسیج رو در روی مردم قرار گرفت ؟ آنهایی که با دلارهای امریکایی وپوندهای انگلیسی از آنطرف آب آمدند و اینهایی که سی ویک سال است نوکران بی جیرو مواجب شرق وغرب هستند اینها مردم بودند ؟
23- در سی و یک سال اخیر حوادثی از قبیل کوی دانشگاه کم نبوده ومنبعد هم نخواهد بود همه این وقایع از قبل طراحی و مدتها روی آن کار شده و طراحان به موفقیت طرح اطمینان کامل داشته اند ولی عنایت خاصه خداوند عزوجل و بیداری رهبر کبیر انقلاب رضوان ا... تعالی علیه و مقام معظم رهبری و سربازان امام زمان اکثر این طرحهای شوم را یا در نطفه خفه کرده یا با درایت و تیز بینی به شناساندن عاملین به مردم کوشیده اند .
24- آیا مجلس شورای اسلامی این قدرت و توان را ندارد که افرادی مانند سردار قالیباف و طلایی و صفوی و علایی و ......... را فرمانده نیروی انتظامی کند تا کار به دست طائب ها نیفتد .؟
آری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی همیشه در شرایط حساس بوده و خواهند بود و وظیفه منتخبین مردم است تا تلاش کنند که آرامش امنیتی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در این کشور حاکم باشد، این مجلس است که قانون گذار برای تمام مسائل مردم میباشد .
وسخن الکن خود را با کلامی شیرین از معمار کبیر انقلاب پیوند میزنم که فرمود « مجلس درراس امور است » و مولا حضرت علی (ع ) که امیر مومنان در نهج البلاغه و دعائم الاسلام خطاب به مومنان کلمات گهر باری فرموده که هر کس به نفع خود از آن بهره برداری میکند . والسلام

محمد حسن غلامعلیان
4/6/1388

محمد حسن غلامعلیان شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ

« ایـــــثارگران دنبال معجزه نباشند »
بنام خدا
باسلام
به راستی با روی کار آمدن آقای زریــبافان ایثارگران باید منتظر معجزه ای باشند تا‌ به خواسته های معقول و منطقی آنان در دولت دهم جامه عمل پوشانده شود.؟
این مهم در دولت کنونی هم گره بسته چالشها و تنگناهای ایثارگران را باز نخواهد کرد.چون تا زمانی که هر ارگان یا نهادی در وضعیت نا مطلوب مالی گرفتار باشد فرصتی به دست نخواهد آورد تا بتواندبه وظایف شرعی و قانونی خود عمل نماید.
اگر خوب دقت کرده باشید در طول سی سال گذشته دولتمردان جناحهای مختلف نه تنها سعی بر برداشتن مشکلات فراروی ایثارگران نکرده اند بلکه گاهاً با تصمیمات نا بجا عدم رضایت رزمندگان دیروز و ملتسمین امروز را نیز فراهم کرده اند و ارباب جراید و مسئولین نظام بعضاً در گفتار و رفتارخود مسائلی را مطرح نموده اند که ذهن قاطبه مردم خصوصاً کسانیکه نه جنگ را دیده اند و نه آن دوران را لمس کرده اند نسبت به یادگاران انقلاب و دفاع مقدس مخدوش کرده ا ند.
باید اقرار کرد که بعضی تصمیمات عجولانه و کارشناسی نشده دست اندر کاران و انعکاس آن در رسانه های جمعی ضربات جبران ناپذیری بر پیکر این قشر از جامعه فرود آورده و می آورد که مداوای جسمی و روحی آن شاید امکان پذیر نباشد.
فراموش نکنیم که تاریخ ثبت لحظه هاست و اگر اینان به دلایلی امروز دم فرو بسته اند و با کمترین امکانات و بیشترین لطمات سازش نموده اند نه به واسطۀ آن است که بعضی آنان را زیاده خواه و منفعت طلب و ...... میدانند. شاید ........
محمد حسن غلامعلیان
هشتم مهر ماه 1388 شمسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد