روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

هفته دفاع مقدس گرامی باد

سالروز هفته دفاع مقدس گرامی باد



بار دیگر یادم آمد روز جنگ

                       روزهای آشنایی با تفنگ

                       



روزهای عشق با سجاده ها

                             دوستی با ترکش خمپاره ها


نظرات 5 + ارسال نظر
س-ف سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ http://swan.blogsky.com

سلام
خوشحالم که با وبلاگ تون اشنا شدم.
به دوستی از خطه شما نیاز دارم.
حتما باز هم بهتون سر می زنم.
یا علی

داود حیدری سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام خدمت جناب حاج علی آقای دوست داشتنی
هفته دفاع مقدس بر دلیر مردانی همچون شما مبارک باد. التماس دعا و خدا نگهدار

رایحه چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://khamsy.blogfa.com

درآن حماسه ی جاوید ،تنها ،انسان، به معنی انسان ،لایق شهادت بود .
سلام : با مطلب حماسه ی جاوید منتظرحضورتان هستم

محمد جواد پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

با سلام،
من محمد جواد هستم و حاضر با کمک این سایت شخصی پیدا بشه که من سهمیه اش رو برای واردات خودرو خریداری کنم.شماره تماس:09179008745

محدثه.آ سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://rahpouyaneeshgh.ibsblog.ir

با عرض سلام و خسته نباشید
من داشتم توی گوگل برای عکس سرچ می کردم که وبلاگ شما را دیدم حالا هم چند تا عکس با مطلب برداشتم و با ذکر منبع توی وبلاگم می گذارم از شما دوستان خواهش مندم به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر کوتاهی برای موفقیت من در نوشتن وبلاگم و یاری بنده دهید .
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد