روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

درخواست کمک

  

درخواست کمک و یاری از دستان سبزتان


یکی از دوستان خواننده وب در قسمت نظرات با معرفی خود بعنوان جانباز 15% و رزمنده درخواست کمک کرده است :


سلام علیکم من جانباز 15 درصد با پنج سال سابقه جبهه دارای سه فرزند مدت سه سال هست که بیکارم به هر کجا که مراجعه کرده ام به من هیچ کمکی نشده است خواهشمندم از کسی که این پیغام مرا می خواند به من و خانواده ام کمک کند چندین نامه به رییس جمهور نوشتم اما هیچ جوابی به من داده نشد ترا به خدا و خون شهدا قسم می دهم که به من جواب بدهید و مرا یاری کنید چون دیگر ناتوان و در مانده شده ام امید وارم شخصی پیدا شود و به من و خانواده من کمک نماید و به من کاری دهد که من دیگر شرمنده خانواده ام نشوم از ناراحتی و فشارهای زندگی دچار سکته قلبی شده ام و مشکل تنفسی و ریوی گذشته من شدید شده مجددا شما را به این روز جمعه که توسل به امام عصر (عج) است به من کمک کنید .شماره تماس من
09355922311 و 02155338091 است. منتظرکمک و یاری صمیمانه شما هستم


محسن پرنده


تلفن 02155338091
 کد جانبازی 2301243018


بدون اینکه بخواهیم به قضاوت درمورد نامبرده بپردازیم. اگر فرد خیری توان کمکی به ایشان را دارد

دریغ نکند اجر شما به خداوند


اطلاعات ما همین قدر است که خواندید


والله علم


بر اساس راهنمایی دوست گرامی جانب آقای بهمن تاجدولتی 

 

جانبازانی که چنین مشکلی دارند می توانند با مراجعه به کمیسیون حالت اشتغال بنیاد و ارائه مدارک پزشکی و از کار افتادگی درخواست حالت اشغال شدن بدهند تا حقوق کاملی بگیرند 

 


نظرات 2 + ارسال نظر
وبلاگ اردوگاه تکریت۱۱ سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ http://ordogahetakrite11.blogfa.com

باسلام
از مطالبتان را خواندم.جالب است و تقریبا نقطه نظرات مشترکی داریم. درخواست کمک این جانباز عزیز را ملاحظه کردم و متاسفانه باید این واقعیت را پذیرفت که ایشان راست گفته وباصداق حرف زده است کسانی که یک روز جبهه رفته باشند نمی آیند اینطور آبروی خودم را در کف دست قرار دهند و بدانید که به ایشان خیلی سخت گذشته است .علی ایحال کسانی هستند که با درصد جانبازی بیشتر و مراجعه به کمیسیون مزبور نتوانسته اند حالت اشتغال بگیرند واین در صورتی است که از نظر قانونی و مقررات مربوطه حالت اشتغال به ایشان تعلق میگیرد ولی متاسف یا شهرستان قبول میکند و استان رد و یا استان هم تایید و مرکز رد میکند ویا بالعکس. بنابرفرمایش امام ره به این مضمون که مسئولین فقط شعار میدهند و عمل نمیکنند : (( نگذارید پیش کسوتان جبهه وشهادت در پیچ و خم زندگی گم شوند ))

بهمن شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://btajdolati.blogfa.com/

چندین نفر ازاین افراد اینگونه عمل کردند و موفق شدندمثلا آقایان عربی پور و آرین . . . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد