روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

گزارشی از نمایشگاه مطبوعات

امروز سری به نمایشگاه مطبوعات زدم  طبق معمول از همان ابتدای ورود با موانع فیزیکی و تاسیساتی مواجه شدم که ورود را مشکل و حتی در برخی از قسمتهای نمایشگاه ناممکن کرده بود.


درب اصلی ورود به نمایشگاه تعداد زیادی پله داشت که به طبقه دوم منتهی میشد با راهنمایی مسئول انتظامات درب ورودی ناچارا از درب خروج افراد، ورود کردم - همین که میگن کار ما به آدمها نمی خوره نمونش همینه -


غرفه ها هم که بعضا طوری طراحی شده بود که برای تردد ویلچر مناسب نبود. وقتی که در غرفه خبرگزاری فارس حضور یافتم و خبرنگار این خبرگزاری از شرایط فیزیکی نامناسب نمایشگاه سوال کرد به خود غرفه این خبرگزاری اشاره کردم و گفتم با اینکه این غرفه بیش از یک پله بلندی ندارد ولی نیاز به کمک به فرد معلول و جانباز برای ورود به این غرفه با استقلال فردی معلولین و جانبازان منافات دارد


بخشی هایی از صحبتهای من با خبرگزاری فارس 1  - 2


در بازدید از غرفه های سایت ها و خبرگزاری ها تلاش کردم نظر آنها را به انعکاس بیشتر و بهتر اخبار و رویدادهای مرتبط با جانبازان و معلولین جلب کنم


جای خالی سایت ها و وبلاگهای مربوط به جانبازان و ایثارگران و معلولین در این نمایشگاه بشدت احساس می شد

گرچه، معلولین عزیز با داشتن چند غرفه  نسبت به ما جانبازان فعالتر بودند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد