روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

کوتاهی صدا و سیما در برابر جانبازان شیمیایی


در این میان همانند روال معمول ردپایی از صدا و سیما مشاهده نمی شود که این امر شاید به دلیل خرابی های به بار آمده از موج سونامی سیاسی در رسانه ملی باشد که همه چیز را به رنگ سبز، سفید و خاکستری می بینند. انگار به نوعی در برابر جانبازان شیمیایی ماسک زده است که نکند شیمیایی شود. البته حق هم دارند چرا که نه در هفته دفاع مقدس قرار داریم نه روز پاسدار یا روز ارتش پس نیازی به پوشش این قبیل برنامه ها نیست چرا که احساس می کنند مردم بیشتر به شمس العماره توجه دارند... برنامه های شبکه تهران هم بیشتر نوشدارو بعد از مرگ سهراب هستند و به نوعی پس از وقوع حادثه یا اتفاق ساخته می شوند. از درشهر و در استان گرفته تا سریال 125 ...باز هم به معرفت همین خبرنگاران خودکار به دست خبرگزاری ها ...و  ای کاش شهید آوینی زنده بود...


برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید


نظرات 1 + ارسال نظر
توانا پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ

دوست گرامی و ارجمند:
اگر شما یک تومان داشته باشید و من هم یک تومان و آن را مبادله کنیم، باز هم هر دو یک تومان خواهیم داشت. ولی اگر شما یک ایده خوب و من هم یک ایده خوب داشته باشم و آنها را مبادله کنیم، آن وقت هر کدام دو ایده خوب خواهیم داشت.
از شما دعوت می‌کنیم تا با عضویت در پایگاه جامع اطلاع رسانی معلولان ایران، با ما همراه شوید تا داشته‌هایمان را در جهت رفع معضلات فرهنگی، اجتماعی، و اقتصادی و رفاهی معلولین ایران، یکی کنیم.
سوم دسامبر روز جهانی معلولان گرامی باد.
www.irantavana.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد