روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

داستان مصوبه خودرو و لغو آن و راه کارهای پیش رو

 

داستان مصوبه خودرو و لغو آن و راه کارهای پیش رو


مصوبه معافیت گمرکی واردات خودرو جانبازان- بنای کج با نیت خیر 

 

بر اساس شنیده ها بنابر ایرادی که مجلس شورای اسلامی  به مصوبه معافیت گمرکی واردات خودرو برای جانبازان وارد کرده و آنرا غیر قانونی دانسته این مصوبه لغو گردیده است. 

 

این مصوبه که به مثابه بنای کجی بود که از ابتدا با نیت خیر گذاشته شده بود اینچنین به پایان رسید ولی عوارض سوء و بعضا حقوقی آن سالها بر دامان جامعه ایثارگری باقی خواهد ماند. 

 

و نمونه دیگری به نمونه های مشابه تصمیم گیریها که بدون مشورت با جامعه ایثارگری و جانبازی اتخاذ شد و سرانجام ناکامی داشت افزوده شد. 

 

بنظر می رسد دولت محترم از ابتدا قصد داشت بدلیل نبود خودرو با تجهیزات مناسب داخلی برای جانبازان مجوز واردات تجهیزات خودرو مناسب وضعیت جانبازان و معلولین را صادر کند که نهایتا با استناد به اصل 138 قانون اساسی مصوبه واردات هفت هزار و نهصدو بیست و هشت دستگاه خودرو توسط جانبازان هفتاد درصد صادر گردید

 

مصوبه غیر کارشناسی شده که عوارض و پیامدهای سویی برای جانبازان داشت و تنها برای جیب عده ای دلال و سودجو منفعت داشت.


 

پیامدهای سوء مصوبه معافیت واردات و لغو شتابزده آن 

 

- گرچه دولت به استناد اصل 138 قانون اساسی این تصمیم را گرفته بود اما ، بسیاری از کارشناسان در گمرک و بدنه دولت بر خلاف قانون بودن این مصوبه اذعان داشتند ولی اظهار میداشتند چون برای جانبازان است از این خلاف چشم پوشی می کنند. 

 


- از میان هفت هزار و نهصد و بیست و هشت جانبازی که مشمول این مصوبه بودند تنها بنابه اظهارات قائم مقام بنیاد 1500 نفر خودرو وارد کشور نموده اند که متاسفانه اکثر این تعداد نیز بدلیل نداشتن توان مالی و بدلیل نیاز مالی امتیاز خود را با گرفتن مبلغ ناچیزی به دلالان واگذار کردنند.


- برقراری معافیت 40 میلیونی برای واردات خودرو برای جانبازان و تکاپوی دلالان و واسطه ها برای استفاده از این فرصت طلایی موجب شد این موضوع انعکاس زیادی در جامعه پیدا کرده و حیثیت جامعه جانبازی را زیر سوال برود.

(جالب اینکه نظیر این مصوبه برای معلولین هم در تصویب شد ولی انعکاس چندانی در جامعه نیافت)


- لغو ناگهانی این مصوبه آنهم بعد از بیش یکسال که از اجرایی شدن آن می گذرد اثرات روانی مخربی بر جامعه جانبازی گذاشت . ضمن آنکه عده ای که ماشین خریداری شده آنها در گمرک هست و نمی تواننند آن را ترخیص کنند دچار صدمات مالی  زیادی شده اند.


وضعیت فعلی و راه کارهای موجود



الان در رابطه با واردات خودرو توسط جانبازان سه حالت متصور است


الف - جانبازانی که خودرو وارد کشور کرده اند بنظر نمی رسد این گروه مشکلی داشته باشند و در آینده مشکلی برای آنان بوجود بیاید چون بر طبق مصوبه ای که قانونی بنظر میرسید عمل کرده اند.


ب- جانبازانی که خودرو وارد کرده و در گمرک مانده است بنظر می رسد طبق تفسیری که قبلا مجلس از وارد مشابه داشته است در اینگونه موارد که اختلاف نظر بین مجلس و دولت پیش می آید نظر اصلاحی و تفسیری از زمان اعلام قابل اجراست و مشمول قبل از آن نمی شود.

نظر مجلس در باره این مصوبه در تاریخ 88/12/3 اعلام شده است لذا لغو مصوبه شامل کسانی که قبل از این تاریخ خودرو وارد گمرک کرده اند نمی شود.


پ- اکثریت جانبازانی که خودرو وارد نکرده اند . تصویب واردات خورو و اقدام تعدادی از جانبازان برای وارد کردن خودرو این حق را برای تمامی جانبازان ایجاد کرده است.

لغو این مصوبه و عدم بهره مندی دیگر جانبازان از این امتیاز، موجب تبعیض و تضییع حقوق و مخالف قانون اساسی  است


راه کارهای پیش رو


- انعکاس مشکلات و معضلات موضوع پیش آمده و اثرات سوء آن در جامعه ایثارگری به سران قوا سه گانه و درخواست موکدانه از سوی نمایندگان جامعه جانبازی برای تصمیم گیری عاجل سران قوا در این رابطه


- پیگیری بنیاد از طریق دولت محترم برای ارائه یک لایحه به مجلس برای تصویب واردات خودرو و یا تامین بودجه معادل آن برای کمک به جانبازان برای خرید خودرو داخلی


- رایزنی و مشورت با نمایندگان مجلس برای ارائه یک طرح فوریتی به صحنه علنی مجلس و یا داشتن آمادگی ذهنی برای تصویب لایحه ای که دولت در این رابطه تقدیم مجلس می کند.


- رایزنی جانبازان شهرستانها با نمایندگان مجلس و استانداران مربوطه و درخواست از آنان برای پیگیری این موضوع و انعکاس نگرانی و ناراحتی جامعه جانبازی به مقامات بالا 



دوستان عزیز اگر موارد دیگری بنظرشان می رسد مطرح نمایند



نظرات 14 + ارسال نظر
میرخانی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ق.ظ

حجب و حیا تاکی؟
وقتی که مجلس و دولت محترم شان جانبازان را حفظ نمی کنند چرا جانبازان اینقدر رعایت میکنند.
با تجمع مقابل مجلس میتوان صدای خود را به رهبر انقلاب رساند.شاید ایشان بتوانند دولت و مجلس را متقاعد نمایند

خدارحمی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام
در کشور ما رئیس جمهور به نوعی حافظ اجرای قانون اساسی است
وقتی آقای احمدی نژاد می گوید پول نفت را قلمبه به من بدهید تا من با نظر خودم آنرا خرج کنم و بودجه ای که به مجلس ارائه می کند در حد چند برگ است بطوری که مجلس خودش مجبور می شود آنرا اصلاح کند ! در این کشور خیلی نباید توقع داشت مصوبه ای که دولت٬ لپی برای خودرو جانبازان تصویب کرده است از طرف مجلس رد شود.
این کار بنوعی دوستی خاله خرسه برای جانبازان بود که فقط پیامدهای آن در بین مردم گریبان گیر جانبازی است که می خواهد با این مردم زندگی کند .
کشور ما در بسیاری از موارد با این دست مشکلات روبروست اما این موضوع بدلیل صنفی بودن آن٬ برای ما آشکار شد .

علیرضا برهانی نژاد چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.alborhan.blogfa.com

با سلام
یک سئوال بی پاسخ در این موضوع هست که تا کنون کسی بدان نپرداخته و آن این است که آئین نامه ها و مصوبات هیات دولت را کسی جز خود هیات دولت و یا دیوان عدالت اداری نمیتواند ملغی نماید . چگونه هست پس از نامه 1388/12/3 ریاست محترم مجلس که بنا بر اصل ۱۳۸ قانون اساسی به رشته تحریر در آمده و بنا بر همین اصل ، آئین نامه ها و مصوبات خلاف قانون ، جهت تجدید نظر مجدد به هیات دولت برگردانده میشود و این هرگز به معنای لغو آن نیست ...
حالا که گمرک از تزخیص خودرو جانبازان خودداری مینماید ... دو حالت دارد یا اینکه گمرک تخلف میکند ( که احتمالش کم است ) و یا اینکه هیات دولت بی سر و صدا و بدون پذیرش مسئولیت اعمالش مصوبه ای مبنی بر الغاء مصوبه قبلی داشته است.
اکنون لازم است این نکته مشخص شود...

باسلام دوست گرامی

بر طبق قانون نحوه اجرا اصل 85 و 138 قانون اساسی در مسئولیت هایرئیس مجلس به صراحت ذکر شده

0000 دولت مکلف است پس ازاعلام نظر رئیس مجلس نسبت به اصلاح مصوبه اقدام و سپس دستور فوری توقف اجرا را صادر نماید.

محمدرضاعسکری پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام. بی تفاوتی مسئولین را چه بایدکرد.؟ جایی که خودآقایان از بهترین امکانات از جیب بیچاره ی بیت االمال استفاده می کنند چه میدانند که جانبازان نخاعی چه می کشند. دوستان جانبازُ زیادی احساساتی نشوید. چون از اینگونه قوانین که درحدفقط کاغذ میباشد وبرای تحریک افکارعمومی است وهیچگاه عملی نمی شود بسیار وجوددارد. قوانیبنی که نه مثل قانون واردات خودرو!!! که صرفامصوبه هیات دولت بوده، بلکه قوانینی وجودداردکه به تصوصب مجلس وتاییدشورای نگهبان هم رسیده اند( بگم چه قوانینی.... بگم.... بگم ...). ولی چه فایده. وااسفا که عده ای مارا پله کان خودقرارداده اند وازآن بالا به ما می خندن. میگویید اینگونه نیست. بسم الله
واما درخصوص پیشنهاد. بیایید یکباربرای همیشه موضوع سوءاستفاده از جامعه ایثارگری را حل نماییم. بااخذمجوزقانونی وتشکیل اجتماعی اعتراضی، حداقل مردم را درجریان اینگونه مصوبات وتوهمات خالی قراردهیم تابدانند که آشی که مسئولین بنام جانبازان پخته اند بکام خودشان بوده ولاغیر

عبدالحمید پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله من انچه البته به جایی نرسد فریاد است من از جانبازان 70درصد هستم که نه توان وارد کردن خودرو داشتم نه دلم میامد با فروش امتیاز خود را الوده کنم.بنده ازابتدا شاهد تلاشهای مستمر گروه بیگیری جانبازان نخاعی برای ا رایه نظرات کارشناسی شده در باره گزینه های لازم برای مناسب سازی خودروی جانبازان بودم اما هرچه کار به جلو میرفت مشکل اجرایی شدن ان بیشتر نمایان میشد.چون به وضوح معلوم بود که قریب به اتفاق جانبازان قادر به وارد کردن چنین خودرویی نخواهند بود حتی طرح کمک مالی دولت به جانبازان هدف مطرح شد که هیچکدام مورد توافق مقامات بنیاد قرار نگرفت. در واقع هدف اصلی مصوبه دولت یعنی وارد کردن خودروی مناسب سازی شده محقق نشد. البته اینکه دلایل دولت و بنیاد چه بود بحث دیگری است اما تعبیر هتک حدمت به حیثیت جانبازی ما از سوی برادر جانباز اقای رحمانی بسیار بجاست و باید ازطرق گوناگون مطالبه گردد وضمن احقاق حق جانبازانی که حقوقشان ضایع شده توجه مسولان نظام به موضوع بسیار جدی دخالت دادل تشکلهای جانبازی در تصمیمگیریهای کلان جلب شود . سخن من با تشکلهای جانبازی و سایتهای اطلاع رسانی مربوطه این است که اگر در ادعای بحق خود جدی هستیم باید شعاع اعتراض خود را وسیعتر از سایتها و محافل داخلی نموده و سران سه قوه را محاب کنیم تا دخالت موثر تشکلهای جانبازی در امور مربو.ط به خود را قانونمند نمایند

محمد مهدی پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://sobhe14.blogfa.com/

سلام
تامل و تفکر به مصوبه دولت، زمان و تاریخ مصوبه، مصوبه های مشابه در همان زمان، اعتقاد به خلاف یا عدم خلاف داشتن کارشناسان و بدنه دولت به این مصوبه را در ذهن خود بازنگری کنید. امیدوارم جانبازان عزیز و دوستان گرامی حداقل بعد از گذشت زمان، عمیق فکر کنند. آیا مصوبه دولت خیلی محترم! در استانه انتخابات دلیل خاصی داشت؟! چگونه این مصوبه همچون مصوبه های فله ای استانی هیئت دولت در آستانه انتخابات به جانبازان 1% به بالا نیز تعلق گرفت!! دوستان گرامی آیا بنیاد به جانبازان زیر 25% برای معرفی به قرض الحسنه دارقوزه باد نامه میدهد؟ حقوق و مزایایی آنچنانی قائل است که یکباره معافیت گمرکی ورود خودرو را به او تقدم نمودند و بعد بر باد می رود! آیا قصد دولت همیشه محترم نیت خیر برای جانبازان بود و خلاف قانون بودن آن را کارشناسان و بدنه دولت الان اعلام می دارند! مگر نه اینست که تعداد اندکی از مجلسیان همان اندازه محترم روزی طرح تثبیت قیمت ها و بالطبع بنزین را دادند و امروز با پی بردن به آثار مخرب آن در بودجه کشور و طرح هدفمند نمودن یارانه ها ایستادگی مختصری نشان میدهند!.
دوستان جانباز بپذیرید افراد این جامعه هر یک اندازه و شأنی برای خریداری شدن داشتند! عوام و روستائیان با سیب زمینی و سهام عدالت! بازنشستگان با افزایش 50% حقوق! جانبازان 1% به بالا معافیت وراردات خودرو! پمپاژ پول بی زبان نفت در آن مقطع اهدافی داشت که انجام گرفت!
اما حال که همه چیز بدون کارشناسی و با نیت و اهدافی خاص انجام گرفته، بهتر است بنشینیم تماشا کنیم تا دولت بی اندازه محترم و مقامات محترم همگام با ایشان در کنار تضییع و پایمالی حقوق بسیاری از شهروندان برای ما نیز بر حسب نیاز به این قشر در زمان های ضروری تصمیم بگیرند!!

علی بهاری شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

با سلام و آرزوی توفیق الهی
مسئولان محترم پایگاه اینترنتی روزنوشتهای جانبازی، خواهشمند است متن زیر را در جواب برادران عزیزی که بحث واگزاری خودروهای داخلی به جای واردات خودروهای مناسب سازی جانبازان را مطرح می کنند، به روی سایت خود قرار دهید:
عزیزان جانباز این موضوع را مد نظر داشته باشند که در بحث واردات خودروهای خارجی هیچ هزینه ای متوجه دولت نیست و چون این خودروها فقط به خاطر تخفیفات گمرکیشان وارد می شوند پس حتی عوارض گمرکی آن نیز جزء درآمدهای دولت به حساب نمی آید و تنها هزینه اخلاقی آن متوجه دولت محترم می باشد، در صورتی که در ارتباط با خودرو های داخلی بحث به گونه ای دیگر است، یعنی اگر دولت بخواهد مبلغ 40 میلیون تومان از قیمت خودرو های داخلی که قدرت فروش آن در بازار داخل را به راحتی دارد، به جانبازان تخفیف دهد پر واضح است که این مبلغ به عنوان ضرر مستقیم متوجه دولت محترم بوده و هرگز آن را عملی نخواهد کرد، چنانچه در واگزاری خودروهای پارس خودرو در سال گذشته نیز حتی یک ریال از اصل قیمت خودرو به جانبازان تخفیف داده نشد، بنابراین جانبازان محترم باید به این موضوع واقف باشند که بحث واگزاری خودرو های داخلی تنها مغلطه کاری جهت پاک کردن اصل صورت مسئله بوده، و اگر در بحث خودروهای وارداتی مجلس مخالف است مطمئناً در مورد واگزاری خودروهای داخلی نیز دولت قطعاً مخالف خواهد بود، بنابراین عزیزان جانباز تمام تلاش و توان خود را جهت جلب رضایت مجلس در اجرای مصوبه دولت برای واردات خودروهای مناسب سازی به کار گیرند.

ترکاشوند یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.kanoonefekr.blogfa.com/

سلام علیکم
ببخشیدمن شاید خیلی متوجه ریز مسائل نشدم ولی بسیج دانشجویی دانشگاه ها مکان خوبی برای پیگیری مطالبات شماست.البته وظیفه ی آن هاست که از شما بپرسند ولی اگر جسارت نباشد من آدرس یک سری را برایتان میگذارم،اگر اشکالی ندارد شما هم ریز اتفاقی که افتاده و ریز صدماتی که جامعه ی جانبازی از این اتفاق خورده است را به تمام این آدرسها بفرستید و از آنان بخواهید که در دانشگاه هایشان موجسازی کنند.البته موج تخریبی نه؛فقط ایجاد موج در بخش فرهیخته جامعه که به دولت و مجلس فشار بیاورد.لطفا از آنان بخواهید که همزمان بازتاب دهند!
ببخشید من پیشنهاد دادم ولی باور کنید راه خوبی است من هم اینجا سعیم را میکنم در بسیج خودمان...
http://www.autbasij.org/ امیرکبیر
http://www.bddf.ir/website/ دانشکده های فنی دانشگاه تهران
http://www.qombasij.com/ دانشگاه قم
http://www.alzahra.ac.ir/persian/basij/ بسیج کارکنان دانشگاه الزهرا
http://www.kntunews.ir/web/ دانشگاه خواجه نصیر
http://peyravane-velayat.blogfa.com/ دانشگاه آزاد شهرری
http://basij.znu.ac.ir/ دانشگاه زنجان

محمد حسن غلامعلیان یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

با نام ویاد خدا وعرض سلام خدمت مدیریت محترم وبلاگ روزنوشتهای جانبازی جناب آقای علی .....تقاضا می کنم نامه سر گشاده حقیر را که در آخرین روز سال ۱۳۸۸ با عنوان (آقای رییس جمهور سلام ) برای شما ارسال کردم درج نمایید تا آقای محمد مهدی سامع ۲۵ میلیون نفری راکه به آقای احمدی نژاد رای دادند عوام وروستایی و....نخوانند. انقلاب و ۸سال دفاع مقدس مرهون دلاوریهای همین عوام وروستایی هاست . مقابله با سران فتنه وآشوبهای مرفهین بی درد وحمایت از ولایت کار همین عوام وروستاییان بی غل وغش است .جای بسی تاسف است که سربازان خط ولایت را فقیرانی بدانیم که به خاطر سیب زمینی و سهام عدالت وافزایش حقوق و معافیت واردات خودرو و......به آقای احمدی نژاد رای دادند .

ترکاشوند دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام علیکم
آیا شما از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران وسایر نهادهای مربوطه راضی هستید؟
به نظر من آنان واقعا هیچ کاری نمیکنند!(منکر خدمات نیستیم ولی بسیار ضعیف عمل کردند) بازهم جانبازان هستند و اگر بخواهند میتوانند مطالباتشان را پیگیری کننداما شهدا چی؟ واقعاجای شهدا توی فضای مجازی خالیه اگر همون چندتا وبلاگ شخصی وسایت مطلب نزنن دیگه واقعا هیچ چی نیست!! این کاریه که بنیاد شهید حداقل برای وصیت نامه شهدا باید انجام میداد و اونا رو روی یه سایت میذاشت ولی وقتی من ازشون پرسیدم که چرا این کارو نمیکنن گفتن به صلاح نیست و وقتی ازشون خواستم که حداقل یه cd جامع وصیت نامه شهدا بزنن، گفتن اجازه نداریم یا یه چیزی شبیه این...!!!
خب اینا واقعا جای گریه داره و اینو بعلاوه ی وضعیت جانبازان بکنین...
آیا میخواین کاری انجام بدین و یک بار برای همیشه تلاش کنین که وضعیت از پایه درست بشه؟ یا میخواین که همیشه مطالباتتون رو لحظه ی آخر با تحصن -اونم شاید- به نتیجه برسونین؟ ببخشید!! میدونم دارم بد صحبت میکنم ولی شما بزرگترین های این مملکتین...بیاین یه کاری بکنیم. من پیشنهادم رو تکرار میکنم: با تمام بسیج دانشجویی ها ارتباط بگیرین لطفا!
جامعه ی آرمانی من این طوری نبود! به عنوان فرزند شما که شاید با این که به اندازه ی شما چیزی ندیده ولی سعی میکنه که اون چیزی رو بسازه که شما برای به وجود اومدنش جانبازی کردین،اون هم از روی چیزایی که شنیده نه چیزایی که دیده!
خواهش میکنم! جوونای شبیه شما توی حیرانی و سردرگمی و شاید کمی هم ناامیدی دست کمی از شما ندارن،شما ناامیدمون نکنین! اما شایدخیلی آرمانگراترند.
این مملکت امام زمان (عج) میراث امام (ره) است و من همه چیزهایش را دوست دارم،ولی بعضی جاهایش را خیلی خراب کرده اند، شما که یک بار فداکاری کردید اگر میشه یه بار دیگه هم برای پاسداشت اون فداکاریها این کار رو بکنین
بازم ببخشید اگر لحنم بد بود!
حافظ آن ساعت که این نظم پریشان می نوشت
طایر فکرش به دام اشتیاق افتاده بود

محمد حسن غلامعلیان چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

بنام خدا
آقای رییس جمهور سلام :
حیفم آمد درآخرین روزهای سال 88 نگویم که، گفته بودی که شوم مست ودوبوست بدهم اما وعده از حد به شد و ما نه دو دیدیم ونه یک .....درطول چهار سال واندی که از ریاست جمهوری جنابعالی می گذرد بارها جامعه ایثارگری از شما درخواست داشتند که: سرمست در قبای ذرافشان چو بگذری یک بوسه نذر حافظ پشمینه پوش کنی ..... اما آنچه باید می گفتید نگفتید وآنچه گفتید اجراء نشد .....
جامعه ایثارگری تمام توش وتوان خود را در طبق اخلاص نهاد وسینه خود را آماج گلوله های عوامل رژیم منحوس پهلوی نمود وطنین فریاد الله اکبر از حلقوم غرق به خونش پایه های ستون ستم شاهی را به لرزه درآورد .
شکنجه وحبس انفرادی وتبعید وهزاران درد ورنج را به جان خرید تا رهبر فرزانه اش به مام میهن بازگردد و پرچم اسلام ناب محمدی وعدالت پرور را به اهتراز درآورد .
ملت ماهیت گروهکهای چپ وراست راافشاء کرد ومجروحیت وشهد شیرین شهادت را گوارا تر ازآب زمزم وکوثر دانست تالبخندی برلبان پیر مرادش بنشاند.
دلیر مردان وشیرزنان ایران اسلامی هشت سال در برابر دشمن متجاوز که از سوی 44 کشور اروپایی وامریکایی وعربی حمایت می شد ایستادگی کرد تا دنیا بداند ملتی که قران کتاب آسمانیش وولایتمداری در رگ وپی او ریشه دوانیده دوستدار مرگ با عزت است نه زندگی با ذلت .....
آقای رییس جمهور: 8سال دفاع مقدس به ظاهر در سال 67 پایان یافت لیکن فتنه های عوامل خارجی وداخلی هر روز به نوعی چهره کریه خود را نشان می دهند وباپولهایی که از بیت المال به عنوان وام می گرفتند ومی گیرند هر آن طرح وبرنامه ای را جهت برهم زدن نظم عمومی وامنیت ملی به اجرا درمی آورند وآنگاه که رسوای خاص وعام می شوند عده ای فرار را بر قرار ترجیح داده وعده ای زبان به اقرار می گشایند و دست اربابانشان را رو می کنند .....
خفاشان شب که نتوانستند روشنی انقلاب ملت ایران را شاهد باشند دست به دامان جهانخواران شرق وغرب شدند وبا گرفتن جیره ومواجب دست به کار ساخت صدا وتصویری شدند تا آنچه را در ذهن کورشان پرورانده بودند به مردمی که سر به راه دوست می دهند القاء کنند واگر ماستی ریخت جهان به کام آنان شود که زهی خیال باطل .....
آقای رییس جمهور: تنها یک شامگاه دیگر به پایان سال 88 باقی مانده وعنقریب سال 89 با تمام زیباییها وزشتیهایش فرا می رسد وزخمهای قهرمانان انقلاب وجنگ وپس لرزه های آن برجسم وروان ایثارگران بیشتر خود نمایی می کند ،ا ین جامعه از یاد رفته تا اخرین نفس پیرو ولی امر مسلمین هستند ونباید به خاطر نیاز به دارو یا درصد ایثارگری ومسائلی از این دست رنج بکشند و هر روز دولتمردان با نشر اخبار کذب مانند معافیتهای گمرکی ووامهای شش میلیونی مسکن وپلاک خودرو وسهمیه بنزین ودانشگاه و........ وجهه آنان را در نزد مردم مخدوش کنند .
آقای رییس جمهور : حقیر به عنوان یک زندانی رژیم ستم شاهی ومجروح انقلاب وجنگ تحمیلی وجمعه سیاه مکه مکرمه بیش از چهل نامه به نهاد ریاست جمهوری نوشته ام اما افسوس وهزاران افسوس که حتی یک مورد آن رسیدگی نگردید !
آقای رییس جمهور : اکثریت قریب به اتفاق ایثا رگران این مرز وبوم روزگار سختی را می گذرانند ودادن شعار دردی را از آنان دوا نمی کند ، اینان نیاز به دلجویی وبرون رفت از چنگال بیماری مهلک افسردگی که مانند خوره به جان خود وخانواده هایشان افتاده دارند وچه زود دیر می شود اگر کاری در خور نکنید .......
سه بوسه کز دولبت کرده ای وظیفه من اگر ادا نکنی قرض دار من باشی
جمعه 28/12/1388 شمسی
محمد حسن غلامعلــــــــیان

مجید حسینی درخشان ۷۰/درصد پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

ای بابامثل اینکه شما تابحال ازاینطور خوابهای اقایان می بینند خبرندارید شب میخوابند فرداش خوابی که دیدانداجرا می کنندو هفته بعد خواب جدید وان یکی لغو توی این30ساله هزاران خواب و تو این سالهای اخیر 10برابر ودود اینها به جیب ملت میره واقای لاریجانی بکو ید اقااگر ما هم مثل شما سالم بودیم وجند تا غلام حلقه بگوش درخانه مان اماده بو داند پژو که جه عرض کنیم ژیان سوار می شدیم خصوصا وزیر صنایع بکو شما مخالف هستید خدا وگیل این اشغا لهای که ایران می سازه ماشین هستند شما برای خوب شدن خودروهای ایرانی باید رقابت ایجاد کنید نه حمایت دیگر جقدر حمایت شما وانهای که حمایت می گنند گنا هکار هستید چو ن ثروت مردم را حیف میل می کنید ازشان می گیرید اشغال مدهید دردنیا یا ماشین ارزان یابنزین شما اینجا هم از تربه وهم از اخور می خورید جرا ماشینها ی خارجی بنزین ازاد داشته باشند شما 90درصد گمرک می گیرید چرا بخاطر اینکه این شغل برای شما زیاد شمارا چه به ریاست و وزارت شما درچند سال کذاشته جانبازان بحال خودشان رها کردید من چندسال پیش می بایست برای درمان به المان بروم ولی باند بازی ها اجازه ندادند پول بیشتری درایران به دکتر داداند چون خودشان دکتر کمیسون بوداند قبول کرداند جراعی کنند پول کرفتند وبعداز 5سال کفتند کارما نیست وقتی عتراض کردم که شما پول ازدولت کرفتی کفتند مال بابای تو نبوداند

جانباز یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

ای بابا شما چقدر ساده و دل خوشید بابا همش مسئله پول و سرمایه است شرکتای خودرو ساز طی یک سال گذشته دم تمتم نماینده بخصوص رییس مجلس دیدند اونایی هم که از باند خودشون بودند حسابی بردند حالا هم دیدند جانبازان امتیازشون رو مفت نمیدن چند صباحی جلوشو میگیرند تا موقعی که دوباره برقرار شد از ترس باعجله به دلالا بفرشند برند پی کارشون هیچ وقت یادتون نره ماها فقط پله ایم برا بالا رفتن ازما بهترون و البته اقا زاده ها غصه نخورید

دلباز دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ق.ظ

دوستان من فرزند یک جانباز هستم. شنیدم اصلاً جدای این مصوبه ، ما قانون دیگری داریم که مربوط به سنوات گذشته است و مفادش این است که هر جانباز فقط یکبار می تواند با تعرفه کمتر از عرفش(که الان 70 درصد است) یک خودرو با تعرفه گمرکی 12 درصد وارد کند؟ آیا این صحت دارد؟ اگر کسی اطلاع دارد، لطفاً اعلام نماید. چون ما معافیت شان را نخواستیم. حداقل شاید با تخفیفشان خودرو نصیبمان شدو البته پدرم 25 درصد است. ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد