روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

مسئله هتک حیثیت جانبازی را جدی بگیرید



گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله من

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است                   

 

    من از جانبازان 70درصد هستم که نه توان وارد کردن خودرو داشتم نه دلم میامد با فروش امتیاز خود را آلوده کنم. بنده ازابتدا شاهد تلاشهای مستمر گروه پیگیری جانبازان نخاعی  برای ارائه نظرات کارشناسی شده در باره گزینه های لازم برای مناسب سازی خودروی جانبازان  بودم اما هرچه کار به جلو میرفت مشکل اجرایی شدن آن بیشتر نمایان میشد.چون به وضوح معلوم بود که قریب به اتفاق جانبازان قادر به وارد کردن چنین خودرویی نخواهند بود حتی طرح کمک مالی دولت به جانبازان هدف مطرح شد که هیچکدام مورد توافق مقامات بنیاد قرار نگرفت. در واقع هدف اصلی مصوبه دولت یعنی وارد کردن خودروی مناسب سازی شده محقق نشد. البته اینکه دلایل دولت و بنیاد چه بود بحث دیگری است .

اما تعبیر هتک حرمت به حیثیت جانبازی ما از سوی برادر جانباز آقای رحمانی بسیار بجاست و باید ازطرق گوناگون مطالبه گردد و ضمن احقاق حق جانبازانی که حقوقشان ضایع شده توجه مسئولان نظام به موضوع بسیار جدی دخالت دادن تشکلهای جانبازی در تصمیمگیریهای کلان جلب شود .

سخن من با تشکلهای جانبازی و سایتهای اطلاع رسانی مربوطه این است که اگر در ادعای بحق خود جدی هستیم باید شعاع اعتراض خود را وسیعتر از سایتها و محافل داخلی نموده و سران سه قوه را مجاب کنیم تا دخالت موثر تشکلهای جانبازی در امور مربوط به خود را قانونمند نمایند.


جانباز 70% عبدالحمید

نظرات 2 + ارسال نظر
داود حیدری جانباز 70درصد شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام
مجلس پس از گذشت یک سال و نیم از خواب بیدار شد و این در صورتی بود که در سال گذشته نمایشگاه دار های دوبی هم میدانستند که این امتیاز شامل حال جانبازان ایرانی شده است! سوال جدی این است که چرا بعد از این همه وقت؟ واقعا اگر دولت با این همه هیاهو تخلفی انجام دهد مجلس باید بعد از حدود 18 ماه یادش بیافتد که تخلفی صورت گرفته؟ آیا در این صورت برای کشور فاجعه ببار نمی آید؟ نگرانی ما این است که ما شده ایم آش نخورده و دهن سوخته و شاید لابی دفاتر نمایندگی های خودروهای خارجی آنقدر قوی بوده که مجلس را بیدار کرده...چون به لحاظ اقتصادی تنها آنها بودند که متضرر میشدند!!! راستی مگر آبروی جانبازان هم اهمیتی دارد؟ یکسال و نیم است که مضحکه بنگاه دارها و دلال ها شده اند...برای خانواده هایشان توقع ایجاد شده است...در جامعه هر که ما را میشناسد میگوید که چهل میلیون تومان را هم که گرفتید...تازه میگویند این فقط بخشی!!! از رانت های دریافتی شماست...واقعا چه کنیم با این رانتهای اعطایی دولت و بنیاد و مجلس محترم؟؟؟

غلامعلی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

من وهمه جانبازانی که می شناسم موافق واماده اند برای ااقدامی هماهنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد