روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

اقدامات گروه های پیگیری جانبازان برای حل مشکل واردات خودرو

 

گروه های پیگیری امور جانبازان تلاش های گسترده ای برای حل مشکل لغو مصوبه واردات خودرو انجام داده و راه کاری مختلفی را برای پیگیری مطالبات جانبازان مد نظر قرار داده اند. 

 

حسین اسرافیلی دبیر شورایعالی گروه های پیگیری امور جانبازان نخاعی با اعلام این خبر افزود 

 در راستای اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل لغو مصوبه معافیت گمرگی واردات خودرو جانبازانٰ نمایندگان گروه های پیگیری و تشکل های جانبازی ضمن آماده کردن نامه ای برای ارسال به سران سه قوه و بیان نیازمندی و خواستهای جامعه جانبازی و گوشزد کردن تبعات و آثار لغو مصوبه از سوی مجلس جلسات متعددی با اشخاص و صاحب نظران حقوقی و همچنین معاونت های بنیاد و رئیس بنیاد شهید برای بررسی ابعاد حقوقی لغو مصوبه و راهکاری اجرایی شدن مجدد مصوبه معافیت گمرکی داشتند. 

 

در این دیدارها نمایندگان گروه های پیگیری ضمن گلایه از کم کاری بنیاد قبل از لغو این مصوبه  اعتراض و نارضایتی  و همچنین خواست ها و مطالبات جامعه جانبازی را به اطلاع رئیس و معاونین بنیاد رسانده و خواستار پیگیری جدی و سریع بنیاد به موضوع شدند. 

 

در این دیدار آقای زریبافان تاکید کردند بنیاد شهید به جد مشغول پیگیری موضوع می باشد و در این رابطه قبل از تعطیلات سال نو نامه ای به رئیس مجلس ارسال کرده و ضمن اعتراض به لغو این مصوبه تبعات و اثری که می تواند بر جامعه جانبازی بگذارد را گوشزد کرده است. 

 

حسین اسرافیلی در این گفتگو تاکید کرد اعضای گروه های پیگیری جانبازان در قالب شورایعالی پیگیری امور جانبازان با تلاشهای جدی و شبانه روزی  پیگیر موضوع هستند تا انشاء الله بتوانند این ممنوعیت واردات را لغو کرده و یا راه کار مناسب جایگزینی را اجرایی نمایند. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید حسینی درخشان ۷۰/درصد چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ق.ظ

هر چند شما هم مثل اقایان هستید ناراحت ازاینم جرا عوام فریبی میکنید شما انتقادها را هم چاپ نمی کنید 2تا نامه دادم ولی درج نشد چرا مثل خیلی چیزها درب این هم تخته کنید چرا جواب من به ریس مجلس چرا جانبازان ماشین خارجی سوار بشن وما پژچاپ نشد اکر جانبازان مثل شما سالم بوداند وبرای هرسفر بلیط هواپیما با خانواد درمنزل اماده و20غلام حلقه بکوش دست به سینه درمنزل اماده بوداند مثل جنابعلی بخدا ما سوار ژیان می شدیم اکرمثل دیگر کارهایتا فکرش نکردید اظهارنظر نکید اکر امثال اینها نبوداند الان توهم ریس مجلس نبودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد