روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

بالاخره کارمصوبه خودروبه کجارسید؟!


بالاخره کارمصوبه خودروبه

کجارسید؟!


فاش نیوز - بالاخره مصوبه خودرو به کجا رسید؟این سوالی است که هفته گذشته ما از خانم دکتر بداغی ،معاون حقوقی رئیس جمهوری کردیم .خانم بداغی به ما قول داده بود که...

این هفته اصلاحیه این مصوبه که غیر قانونی اعلام شدنش از سوی مجلس مشکل ساز شده نهایی می شود.

 

بعضی از جانبازان که قبل از غیر قانونی اعلام شدن مصوبه دولت اقدام به وارد کردن خودرو مناسب خود کرده بودند خودرو هایشان در گمرک متوقف شده و هر روز چقدر پول پارکینگ زیان می کنند وسرمایه شان هم دارد درپارکینگ گمرک خاک می خورد.اکثریت جانبازان واجد شرایط مصوبه دولت هم که منتظرند با تعیین تکلیف این مصوبه بتوانند از طریق خودرو سازی های داخلی خودرو مورد نیاز خود را تهیه کنند بلاتکلیف مانده اند.

بالاخره این هفته هم رسید و این موضوع در هیئت دولت مطرح نشد. از آنجا  هم که دیواری کوتاه تر از دیوار فاش نیوز نیست وهمه هرچه فریاد دارند برسر ما می کشند وهم این که به کسی غیراز ما دستشان نمی رسد ما مانده ایم وانبوه نظر ها و ایمیل ها و تلفن ها وپرسش ها که انصافا"عرقمان را در می آورد.

بنا برهمین دلیل فوق الذکر، نهایت تلاشمان را کردیم که با خانم بداغی تماسی بگیریم ودلیل خلف وعده ایشان را جویا شویم.ولی ایشان از صحبت با ما طفره رفتند و غیر مستقیم پیغام دادند که مورد به دولت فرستاده شده و از این به بعد باید از دفتر دولت پیگیری کنید.

دراین میان چیزی که بطور غیر مستقیم دستگیرمان شده این است که خانم معاون ظاهرا"به قوانین و ریزه کاری های این موضوع  مسلط نبوده اند و نمی دانند که به هر حال هنوز معمای غیر قانونی بودن این مصوبه حل نشده  وظاهرا"نتوانسته اند راهی بیابند که هم مشکل قبلی را برطرف کند ،هم  همه جانبازان واجد شرایط مصوبه قبلی دولت را پوشش دهد وهم درعین جامع بودن ،مانع هم  باشد.

البته خانم معاون قصد خیر داشته اند که بدون نوبت وبدون طی مسیر معمول این اصلاحیه را در دستور کار هیئت دولت قرار دهند و به این موضوع والبته به نفوذ خود مطمئن هم بوده اند ولی غافل از اینکه دست بالادست بسیار است و همه جا اینطور نیست که خانم ها مقدم باشند!خانم دکتر حواسشان  نبوده که نباید به این راحتی ،انشاالله نگفته قول بدهند وفکر عاقبت کار را نکنند. با این حال از آنجا که ایشان نیتشان خیر بوده امید واریم که خدا از سر تقصیراتشان بگذرد!

آقای پاشا که ظاهرا"مسئول دفتر خانم معاون است در تماس تلفنی که با وی داشتیم اظهار امیدواری می کرد که این اصلاحیه با عبور از فیلتر کمیسیون تخصصی دولت ظرف یکی دو هفته آینده به نتیجه برسد ولی ما  قولی به شما نمی دهیم!


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام
حالا دیدید زور خودرو سازان و سرمایه داران داخلی که از ورود خودرو جانبازان زیان و آسیب می بینند از شما خاکریز شکنان دشمن بیشتر است . نه تنها نتوانستیم از تعرفه و تخفیف ورود خودرو جانبازان ۱ تا ۵۰ درصد را حفظ کنیم بلکه تمامی امتیازات گذشته را هم از دست دادیم . فکر میکنید این نشانه چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والله من هم نمی دانم ؟؟؟ و باید شاهد مشکلات و دسیسه های دیگری هم باشید
انشالله خدا بخیر کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد