روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

سرنوشت کارت سوخت جانبازان

سرنوشت کارت سوخت جانبازان در مصاحبه با مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی  

 

 

 

 

 

در پیگیری موضوع کارت سوخت جانبازان و اینکه علی رغم وعده و وعیدهایی که مسئولین محترم برای تامین کارت سوخت در امسال داده بودند هنوز هیچ خبر و اثری نیست در این رابطه مصاحبه ای با جناب آقای ابوطالبی مدیر عامل محترم انجمن جانبازان نخاعی  انجام داده ایم : 

 

 

 

 

 

موضوع کارت سوخت بنزین چی شد آیا امسال نیز مانند سال گذشته کارت سوخت به جانبازان داده می شود؟ 


مستحضر هستید که شرایط مناسب سازی شهری در جامعه ما از استانداردهای لازم بسیار فاصله دارد یکی از مواردی که مناسب بهره برداری جانبازان خصوصا افراد ویلچری نمی باشد وسایل ایاب و ذهاب و تردد در شهر است.
لذا به نظر ما چون امکانات تردد شهری مناسب نیست مسئولین بایستی بصورت یک الزام و یک مقوله استراتژیک به مسئله تردد جانبازان و وسائل تردد شخصی شان بیاندیشند. و در این صورت موضوع سوخت موضوع اساسی خواهد بود.
البته مسئولین قول هایی داده اند اما با قول و قرار، دردی درمان نمی شود و با قول مسئولین خودروی بدون بنزین جانبازان به حرکت در نمی آید. فی الواقع مطالبات سهمیه بنزین جانبازان از ابتدای سال 89 می باشد لکن اکنون 5 ماه از سال می گذرد، که هنوز اقدامی صورت نگرفته است 

2- بنظر شما علت تعلل در تخصیص کارت سوخت چیست؟ 


بنظر من تعلل در دادن سهمیه سوخت حاکی از از دو علت می تواند باشد اول اینکه مسئولین در مسئله سهمیه سوخت جانبازان سر درگم هستند. دوم اینکه حقیقت مشکل و معضل را درک نمی کنند. 


3- با توجه به نیاز شدید جانبازان این تعلل مسئولین چه واکنشی در جامعه جانبازی برانگیخته است؟ 


ما شاهد اعتراضاتی از سوی جانبازان هستیم و به کرات از ما خواسته اند که مشکل سوخت را پی گیری نماییم. در عین حال هسته هایی از تجمعات در حال شکل گیری است که ما از دوستانمان خواسته ایم تحمل کنند تا بر طبق روال و قول هایی که مسئولین داده اند مشکل حل گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد