روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

روزنوشت های جانبازی

دست نوشته های یک جانباز وبگرد

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی در محکوم کردن جنایت قرآن سوزی




انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان (جانا) با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن عمل شیطانی اهانت به قرآن مجید و اعلام آمادگی برای هرگونه جانفشانی در دفاع از حریم قرآن، اعلام کرد با شرکت در راهپیمایی روز جمعه 26/6/89  اعتراض خود را به گوش جهانیان خواهیم رساند.






بگزارش روابط عمومی انجمن جانبازان در بیانیه آمده است:


ملت غیور و شهیدپور ایران اسلامی


سابقه اهانت و توهین به مقدسات آسمانی و ارزشهای الهی در غرب موضوع و مطلب جدیدی نبوده و نیست. این قبیل اعمال شنیع و وقیح که برآمده از فکر بیمار و فرهنگ منحرف مادیگرایی حاکم بر دولتهای اروپایی و آمریکاست بر اساس برنامه از پیش طراحی شده صهیونیسم جهانی به مرحله اجرا درمی‌آید. یک روز در قالب فیلم به انبیاء عظام الهی چون حضرت عیسی مسیح (ع) به توهین پرداخته و روز دیگر با کتبی مثل آیات شیطانی به ساحت مقدس نبی گرامی اسلام جسارت میشود و شنیع تر از خود این اعمال، حمایتها و پشتیبانیهای پیدا و پنهان دول به اصطلاح متمدن غربی از این عمل ضد انسانی است.

متاسفانه این بار با گستاخی هرچه تمامتر با اهانت به ساحت نورانی کلام الهی و قرآن سوزی برآنند تا ضمن سرپوش نهادن بر شکستهای پیاپی خود در مقابل انقلاب اسلامی و همچنین نقش خود در حادثه انفجار برجهای دوقلو در 11 سپتامبر توطئه های دیگرشان را نیز در پوشش این جنایت عملی کنند.


لذا ما جانبازان و ایثارگران عرصه های خون وشهادت ضمن محکوم کردن این عمل شیطانی اعلام میکنیم که با تمام وجود  آماده هرگونه جانفشانی در دفاع از حریم قرآن و نقطه تحت بای بسم الله این کلام الهی می‌باشیم و بر آحاد امت اسلامی است که با حفظ برادری و انسجام هرچه بیشتر در بین خود با دقت هر چه تمامتر حرکات دشمن را زیر نظر داشته و به تبعیت از پیام رهبر معظم انقلاب بدون هر گونه مقابله به مثل و احترام هر چه بشتر به ساحت پیامبران عظیم الشان الهی با شرکت در راهپیمایی روز جمعه 26/6/89 و اظهار انزجار از طراحان و مجریان این جنایت و ظلم علیه بشریت اعتراض خود را اعلام و به گوش جهانیان برسانند.


انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان



نظرات 4 + ارسال نظر
میثم پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ق.ظ http://mmm90.blogfa.com/


کارت خیلی خوبه
نمازجکعه برای اعتراض حتما بیا
____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
_____################################
_______#############################
________###########################
__________### #####################
___________*#####################
____________*### به من هم سر بزن######
_____________*################
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###

ali4470 پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ

تحصن یک جانباز مقابل بنیاد شهید
تعدادی از جانبازان فیش های معافیت گمرکی خود تا سقف 40 میلیون تومان را به خاطر همین بلاتکلیفی با قیمت های 10 – 15 میلیون تومان فروختند.
یک جانباز 70 درصدی نخاع گردن از بعد از ظهر سه شنبه مقابل بنیاد شهید تحصن کرده است.

به گزارش خبرنگار«فردا» آقای روحی که سال 66 در منطقه فکه و طی یک عملیات شناسایی جانباز شده، از عمل نکردن بنیاد جانبازان به وعده های خود و بلاتکلیفی جانبازان برای ورود ماشین های مخصوص جانبازان انتقاد دارد.

او با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر معافیت جانبازان از حق گمرک برای واردات اتومبیل اتوماتیک ویژه جانبازان تا سقف 40 میلیون تومان و مخالفت مجلس با این مصوبه و سرگذشت نا معلوم این موضوع تاکید کرد که در حال حاضر گمرک اجازه واردات ماشین به ما را نمی دهد و مشخص نمی کند که چه ماشینی می توانیم وارد کنیم.

روحی در همین ارتباط افزود که تعدادی از جانبازان فیش های معافیت گمرکی خود تا سقف 40 میلیون تومان را به خاطر همین بلاتکلیفی با قیمت های 10 – 15 میلیون تومان فروختند.

این جانباز 70 درصدی همچنین افزود: ایران خودرو قرار بود به ما ماشین پژو بدهد. به همین خاطر گفتند تعهد بدهید که ماشین را تحویل گرفتید هیچ اعتراض و ادعایی نداشته باشید. ما هم نمی دانتسیم تعهد برای چیست. تا اینکه فهمیدیم به جای پژوهای 18 میلیونی می خواهند پژو 405 با قیمت 12 میلیونی بدهند. یعنی به اسم جانبازان ماشین 18 میلیونی وارد کنند و به جای آن ماشین 12 میلیونی به ما بدهند!

روحی که هیچ کدام از وعده ها را عملی شده ندیده، تصمیم گرفته که از بنیاد شهید و امور جانبازان وام بگیرد تا بتواند ماشین ویژه جانبازان بخرد.

او که مقابل بنیاد شهید با حالتی دراز کش و با پاهایی بدون حرکت روی یک تشک دراز کشیده، می گوید شب آقای شاه حسینی از مدیران بنیاد آمد پیشم و گفت که 12 میلیون وام می دهیم و 12 میلیون بلاعوض. من هم دستش را بوسیدم.

اما چهارشنبه که آمدم گفتند فقط می توانیم 12 میلیون وام بپردازیم. من هم گفتم من وام نمی خوام چون با 12 میلیون نمی توانم ماشین بخرم. دیشب به خاطر وعده شما دستتان را بوسیدم حالا شما هم دست مرا ببوس تا من بروم و هیچ گاه اطراف بنیاد شهید پیدایم نشود. اما شاه حسینی گفت که برو هر کاری می خواهی بکن.

بهمن پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

خبر جانباز روحی در فردا نیوز را بخوانید و چاپ کنید

ali4470 پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

باسلام برادرعزیزازبابت برنامه نمایش آواتار وراهنمای برنامه متشکریم وبسیارعالی بود.برای سردارواقعی حاج علی جان ارزوی سربلندی وعاقبت به خیری برای تمامی جانبازان عزیز دارم.(اقالطفا برنامه های اموزشی رادروبلاگتان قراردهیدتاازعلم شماعالم عزیز استفاده شود) التماس دعا برادرمومن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد